کد خبر: ۸۰۰۰۲۹
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹

حال پرسپولیس خوب نیست

هافبک اسبق پرسپولیس گفت: حال پرسپولیس خوب نیست. وقتی حال یک تیم خوب نیست و بد بازی می‌کند قطعا همه بد هستند.
حال پرسپولیس خوب نیست
آفتاب‌‌نیوز :

هافبک سابق پرسپولیس از دیدن سطح و کیفیت بازی این تیم برابر سپاهان در اصفهان شوکه شده است. بهزاد داداش زاده با اشاره به این موضوع یادآور می‌شود: از یکی دو هفته قبل از این بازی همه جا صحبت از ال کلاسیکو و ... می‌شد، اما این بدترین ال کلاسیکویی بود که من دیدم. واقعا چیزی که ما دیدیم فوتبال یا رقابت دو تیم بزرگ و پرمهره فوتبال کشور نبود و بیشتر یک بزن بزن وسط زمین بود!

او ادامه می‌دهد: بازی خیلی سرد و کسل کننده‌ای بود. پس از یک وقفه در برگزاری بازی‌های لیگ، این بازی بدترین مسابقه‌ای بود که در چند سال اخیر برگزار شد. اگر شما تماشاگر بازی از پای تلویزیون بوده باشید راحت می‌توانستید دو بار وسط آن بخوابید و از خواب بیدار شوید، چون هیچ هیجانی نداشت. در طول این مسابقه یک بار فقط مهاجم سپاهان اصفهان با علیرضا بیرانوند تک به تک شد و دیگر هیچ! آخر مگر می‌شود با این همه بازیکن اسمی و بزرگ این دیدار چنین کیفیتی داشته باشد؟

هافبک سابق پرسپولیس همچنین خاطرنشان می‌کند: البته من شنیدم پرسپولیس درگیر مشکلاتی غیرقابل گفتن شده، اما به هر حال اسم این تیم پرسپولیس است. تحت هر شرایطی پرسپولیس باید عالی و در سطحی بالا بازی کند. این تیم در یک بازی ضعیف و غیرقابل باور در خانه به تراکتور باخت و مقابل سپاهان اصفهان هم حرف زیادی برای گفتن نداشت و ظاهرا به تساوی رضایت داده بود.

داداش زاده درخصوص بهترین بازیکن پرسپولیس در اصفهان نیز می‌گوید: حال پرسپولیس خوب نیست. وقتی حال یک تیم خوب نیست و بد بازی می‌کند قطعا همه بد هستند و نمی‌توان از یک بازیکن فقط اسم برد، اما با تمام این اوضاع و احوال من تصور می‌کنم کمال کامیابی نیا عملکرد نسبتا بهتری داشت. او در وسط زمین می‌جنگید و نشان داد هنوز هم هافبک با کیفیت و مهمی برای پرسپولیس است. برای پرسپولیس و پیروزی در اصفهان یک کمال کامیابی نیا کم بود و باید همه بازیکنان با همان کیفیت قبلی بازی می‌کردند، اما چنین نبود.

او ادامه می‌دهد: یکی دیگر از چیز‌هایی که متوجه نشدم نیمکت نشینی سروش رفیعی بود. او تجربه بازی در اصفهان و تیم سپاهان را دارد و با توجه به تکنیک و قدرت بازیسازی بالایی که دارد شاید خیلی می‌توانست به تیم کمک کند. شاید هم او به دلایلی تمرکز لازم را نداشت و به همین خاطر نیمکت نشین شده باشد. به هر حال آنچه در اصفهان دیدیم همه پرسپولیس نبود و امیدوارم این تیم از همین هفته دوباره به اوج برگردد.

بهزاد داداش زاده در پایان می‌گوید: با تمام این تفاسیر و صحبت‌ها من باز هم می‌گویم پرسپولیس شانس اول قهرمانی است. این تیم می‌تواند بالاتر از سایر حریفان بایستد به شرط آن که زود جمع و جور شود. این تیم اول باید تمرکز خودش را به دست بیاورد و در این صورت مطمئن باشید هیچ تیمی‌حریفش نخواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین