کد خبر: ۸۱۱۱۸۹
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹

پاسپورت ملی پوش ایران ضبط شده/ آیا موسوی ممنوع‌الخروج است؟

پیش از این قرار بود نام محمد موسوی هم در لیست پیکان برای حضور در جام باشگاه‌های جهان قرا بگیرد.
پاسپورت ملی پوش ایران ضبط شده/ آیا موسوی ممنوع‌الخروج است؟
آفتاب‌‌نیوز :

ستاره سابق تیم ملی و همینطور تیم پیکان که پس از یکی دو فصل حضور در لیگ‌های خارجی، در لیگ امسال پیراهن نیان الکترونیک را می‌پوشد و شنیده می‌شد یکی از سه انتخاب اصلی پیمان اکبری برای بازی در باشگاه‌های جهان است. در نهایت، اما ماجرای پیشنهاد یک میلیاردی مسئولان این تیم مشهدی به میان آمد تا ماجرا مسکوت بماند. آن هم در شرایطی که شنیده می‌شود اصل ماجرا چیز دیگری بوده و موسوی اصلاً نمی‌توانسته پیکان را در این سفر خارجی همراهی کند!

ماجرای جذب بازیکن کمکی پیکان برای باشگاه‌های جهان، از همان ابتدا سه نام بیشتر در خود نداشت. امین اسماعیل‌نژاد، محمد موسوی و سلیم چپرلی. البته که پیمان اکبری در تلاش بود تا تیمش را با بازیکن خارجی هم تقویت کند.

در نهایت، اما طبق آخرین اخبار و در آستانه اعزام تیم، تنها حضور اسماعیل‌نژاد در باشگاه‌های جهان قطعی شده و سایر گزینه‌ها هر کدام به دلایلی نتوانستند کاروان پیکان را همراهی کنند. سلیم چپرلی که کارش به حضور در تمرینات هم رسیده بود، در نهایت با عود کردن آسیب‌دیدگی قدیمی که داشت، چند روز مانده به اعزام تیم از ترکیب کنار گذاشته شد. رافال فارینای لهستانی هم علیرغم ثبت قرارداد خود با پیکان، نمی‌تواند این تیم را در باشگاه‌های جهان همراهی کند.

در این میان ماجرای محمد موسوی که علت اضافه نشدنش به پیکان، از دو نفر دیگر پیچیده‌تر است. همین که چند روایت برای بازگو کردن علت این اتفاق مطرح شده و هر کدام دیگری را نفی می‌کند، نشان می‌دهد که در این ماجرا حقیقت گفته نمی‌شود!

از درخواست میلیاردی تا عدم تمایل

اولین اظهارنظر درباره نیامدن موسوی به پیکان برای باشگاه‌های جهان، به بحث درخواست عجیب یک میلیاردی برمی‌گردد. جایی که شنیده شد موسوی و کادر نیان الکترونیک برای چند بازی او در برزیل، یک میلیارد تومان درخواست کرده‌اند.

روز گذشته هم در شرایطی که دیگر کسی به یاد نیامدن موسوی به پیکان نبود، مربی این تیم خراسانی موارد دیگری را درباره این ماجرا مطرح کرده است. حامد صمدی، سرمربی تیم نیان الکترونیک در این باره گفت: «با توجه به صحبت‌هایی که با آقای موسوی داشتم، تمایلی برای حضور در تیم پیکان و مسابقات باشگاه‌های جهان ندارد. از طرفی، چون آقای جلوه را هم در اختیار تیم ملی نوجوانان قرار داده‌ایم، داستان ماجرای یک میلیارد تومان سوءتفاهم بود. من هیچ بحثی در مورد رد و بدل کردن پول مطرح نکرده بودم. با صحبتی که مدیرعامل تیم انجام داده بود، با توجه به عدم تمایل موسوی و کمبود بازیکن تیم با حضور این بازیکن در پیکان مخالفت شد و اصلاً به شرایط مالی مربوط نمی‌شود.»

آیا موسوی ممنوع‌الخروج است؟

این دلایل و صحبت‌ها در حالی درباره ماجرای اضافه نشدن موسوی به ترکیب پیکان مطرح شده و می‌شود که یک شایعه عجیب و قابل توجه درباره این ماجرا مطرح شده. شنیده‌ها حاکی از آن است موسوی که هفته‌ها پیش خودش اعلام کرد پاسپورتش ضبط شده، ممنوع‌الخروج است و اجازه سفر به کشور دیگری را ندارد!

اینطور که شنیده می‌شود، ماجرای یک میلیارد تومان هم از ابتدا برای پوشاندن این ماجرا و مطرح نشدن آن از جانب تیم مشهدی عنوان شده و دلیل اصلی نیامدن موسوی به پیکان، نه پول است و نه عدم تمایل.

۲۸ مهرماه بود که محمد موسوی خودش با انتشار استوری در صفحه اینستاگرام خود، از ضبط پاسپورتش خبر داد. ماجرایی که همان روز‌ها با عنوان ممنوع‌الخروجی موسوی بازتاب پیدا کرد و حالا هم به نظر می‌رسد دلیل اصلی نرفتن سرعتی‌زن تیم ملی به باشگاه‌های جهان، همین مشکلات خروجی او بوده است.

منبع: ایران ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین