کد خبر: ۸۱۱۳۵۴
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
وزیر بهداشت عنوان کرد

لزوم صدور مجوز برای استخدام پرستاران / ۴۰ هزار دانشجوی پرستاری در حال تحصیل

وزیر بهداشت با تاکید بر لزوم صدور مجوز استخدام پرستاران از سوی سازمان اداری و استخدامی، گفت: در حال حاضر ۴۰ هزار دانشجوی پرستاری در حال تربیت داریم و نگران کمبود پرستار نیستیم و در صورت صدور مجوزهای استخدامی نیروی انسانی به تعداد کافی وجود دارد تا با به کارگیری آنها مشکلات خود را برطرف کنیم.
لزوم صدور مجوز برای استخدام پرستاران / ۴۰ هزار دانشجوی پرستاری در حال تحصیل
آفتاب‌‌نیوز :

بهرام عین‌اللهی، گفت: در سال گذشته نزدیک به ۶۹ هزار نفر استخدام داشتیم که بخشی از آنها از پرستاران بودند که البته برای آنها از قانون ایثارگران استفاده شده بود.

او تاکید کرد: باتوجه به اینکه ۱۰ هزار و ۶۰۰ تخت بیمارستانی طی یک سال گذشته در ۷۹ مرکز اضافه کرده‌ایم و قرار است ۷۷۰۰ تخت دیگر نیز اضافه شود، شدیدا به نیروی انسانی نیاز داریم و به منظور این نیاز در حال مکاتبه با سازمان اداری و استخدامی هستیم و ان‌شاءالله موفق شویم تا مجوزهای لازم استخدام را دریافت کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از نیازهای ما در حوزه پرستاری است، تصریح کرد: در حال حاضر ۴۰ هزار دانشجوی پرستای در حال تربیت داریم و نگران کمبود پرستار نیستیم و در صورت صدور مجوزهای استخدامی نیروی انسانی به تعداد کافی وجود دارد تا با به کارگیری آنها مشکلات خود را برطرف کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین