کد خبر: ۸۱۱۷۵۵
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷

معرفی با کیفیت‌ترین برند مواد شیمیایی آزمایشگاهی

سیگما آلدریچ از جمله برند‌های معتبر مواد آزمایشگاهی میباشد که در مراکز تحقیقاتی شناخته شده است. دانشگاه ها، مراکز دانش بنیان و آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت، مهم‌ترین مصرف کنندگان برای محصولات و خدمات شرکت سیگما آلدریچ هستند.
معرفی با کیفیت‌ترین برند مواد شیمیایی آزمایشگاهی
آفتاب‌‌نیوز :

خدمات تأمین مواد شیمیایی در شرکت‌های فروش مواد شیمیایی ایده جدیدی نیست و هم اکنون نیز در جامعه وجود دارد. بسیاری از برند‌های شیمیایی را می‌شناسیم که توسط شرکت‌های بازرگانی و خرده فروشان به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.

از جمله برند‌های معتبر مواد آزمایشگاهی، سیگما آلدریچ می‌باشد که در مراکز تحقیقاتی شناخته شده است. دانشگاه ها، مراکز دانش بنیان و آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت، مهم‌ترین مصرف کنندگان برای محصولات و خدمات شرکت سیگما آلدریچ میباشند.

شرکت سیگما آلدریچ

شرکت سیگما آلدریچ تولید کننده و توزیع کننده طیف وسیعی از مواد بیوشیمیایی، مواد شیمیایی آلی، محصولات کروماتوگرافی، محصولات مربوط به علوم زندگی و محصولات تشخیص آزمایشگاهی است.

این شرکت با داشتن یک خط تولید شامل ۸۵۰۰۰ ماده، فروشنده برتر مواد شیمیایی در جهان میباشد که کلیه آزمایشگاه‌های تحقیقاتی، شرکت‌های داروسازی و بیمارستان‌ها مصرف کنندگان اصلی محصولات این شرکت میباشند.

هدف شرکت سیگما آلدریچ پیدا کردن راه حل برای سخت‌ترین مسائل در زمینه علوم زندگی با همکاری جامعه علمی جهانی میباشد و هدف این شرکت تسریع دسترسی به سلامت بهتر برای همه افراد در کلیه نقاط دنیا می‌باشد. این شرکت بهترین آزمایشگاه‌ها، کلاس‌های آموزشی و مواد آزمایشگاهی را در اختیار دانشمندان قرار می‌دهد.

تاریخچه شرکت سیگما آلدریچ

در سال ۱۹۹۱ شرکت سیگما آلدریچ با ایجاد یک بخش تولید مواد شیمیایی (fine) نرم کننده، قدم قابل توجهی در تامین و تولید گسترده‌ی مواد شیمیایی صنایع دارویی و بیو دارویی برداشت.

در حالی‌که رشد فروش و درآمد در اوایل و اواسط دهه ۱۹۹۰ به ۱۵ درصد یا کمتر در سال کاهش یافته بود، شرکت سیگما آلدریچ همچنان به تولید محصولات شیمیایی خلاقانه و مبتکرانه ادامه داد.

معرفی با کیفیت‌ترین برند مواد شیمیایی آزمایشگاهی

سایت شرکت سیگما آلدریچ

سایت sigma یک وبسایت معروف است که همه کم و بیش با آن آشنایی داریم. خدمات سایت سیگما مواد شیمیایی در حوزه تامین و فروش انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی، سرویس خدمات، مشاوره فنی و تامین تجهیزات و مواد و لوازم مورد نیاز برای صنایع مختلف می‌باشد. سیگما آلدریچ، تعداد زیادی مراکز نمایندگی معتبر فعال در کشور‌های مختلف جهان دارد. نمایندگی سیگما در ایران نیز بر اساس همین اهداف فعالیت می‌نماید.

بیشتر از ۹۰ درصد از مواد شیمیایی و تجهیزات و لوازم که در سایت شرکت سیگما آلدریچ ارائه شده اند، نیاز بزرگی از بخش دانشگاهی، آزمایشگاه‌های علمی و تحقیقاتی و مراکز دانش بنیان را پشتیبانی می‌کنند؛ بنابراین اگر شما نیاز به این چنین موادی برای انجام تحقیقات خود دارید به طور قطع نمی‌توانید به صورت شخصی یک محصول را سفارش دهید. چرا که نیازمند گذر از مراحل قانونی و حقوقی میباشد.

برای خرید از سایت سیگما آلدریچ، " شرکت دایا اکسیر " به عنوان نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران رابط مطمئن و قانونی میان شرکت فروشنده و مصرف کنندگان میباشد.

نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران

سیگما آلدریچ (Sigma Aldrich) یکی از پیشروان علوم و فناوری‌های پیشرفته است.

آنچه که باعث شده است تا سیگما آلدریچ بتواند در زمینه تولید مواد و تجهیزات آزمایشگاهی موفق شود، کار گروهی و تیمی آن‌ها است که منجر به بازدهی شرکت شده است. این شرکت سعی کرده است تا با فعالان این عرصه اعم از دانشجویان، اساتید و پزشکان در ارتباط باشد تا با تولید تجهیزات و مواد آزمایشگاهی گام بزرگی در برطرف کردن مشکلات زیست محیطی بردارد. از این رو نمایندگی سیگما آلدریچ در سراسر دنیا شروع به فعالیت کرده است تا محصولات خود را به دست مشتریان هدف برساند.

از آنجا که فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی از برند سیگما آلدریچ به عنوان یکی از برترین و بهترین محصولات در حوزه علوم آزمایشگاهی میباشد بسیاری از افراد سعی در کپی برداری از محصولات این شرکت نموده اند.

اینگونه از محصولات معمولا در تست‌های آزمایشگاهی باعث خطا خواهند شد. شرکت دایا اکسیر جم به عنوان یکی از نمایندگان سیگما در ایران، در خصوص استاندارد بودن مواد آزمایشگاهی به شما اطمینان خاطر خواهد داد. از جمله مهمترین ویژگی‌های شرکت دایا اکسیر این است که برای تهیه و نگهداری محصولات، زنجیره سرد را در فرآیند واردات و انبار رعایت می‌کند تا خاصیت و ویژگی مواد آزمایشگاهی تا رسیدن به دست مشتری همچنان حفظ شود. در حال حاضر حدود ۴۰ کشور دارای نمایندگی خرید و فروش سیگما در جهان هستند.

شرکت آلدریچ بعنوان یک شرکت تولیدکننده‌ی مواد شیمیایی ارگانیک و غیر ارگانیک، معرف ها، بافر ها، آنتی بیوتیک ها، آنتی بادی‌ها و ... در کشور آمریکا بطور مستقل فعالیت میکند و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی توسط سایت این شرکت انجام میپذیرد.

کاربرد محصولات سیگما آلدریچ

محصولات و مواد آزمایشگاهی سیگما آلدریچ همچنین کیت‌های شیمیایی و بیوشیمیایی این شرکت در تحقیقات علمی و ژنتیکی، بیوتکنولوژی، توسعه دارویی، تشخیص بیماری و سایر بخش‌های علمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رشته‌های دانشگاهی مانند زیست شناسی، شیمی، مواد، میکروبیولوژی، بهداشت محیط، محیط زیست، نانوتکنولوژی، پزشکی، داروسازی، بیوشیمی و ... و تمام گرایش‌های مربوط به آن ها، واحد‌های عملی زیادی دارند که در آزمایشگاه‌ها با استفاده از مواد آزمایشگاهی انجام می‌شوند. از این رو مسئولان این آزمایشگاه‌ها موظف اند مواد مورد نیاز را برای این افراد از طریق مراکز فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی در تهران و شهرستان‌ها تأمین نمایند.

علاوه بر این در کارخانجات تولیدی پیش از این که یک محصول به مرحله تولید انبوه برسد نیازمند انجام آزمایشگاه‌های گوناگونی است. به همین علت آزمایشگاه‌های مجهزی در این شرکت‌ها وجود دارند که میبایست به کمک مواد شیمیایی آزمایشات اولیه خود را به انجام برسانند. در این صورت می‌توانند به راحتی تولیدات خود را پس از نتیجه گیری و بررسی نتایج اولیه به مرحله تولیدات انبوه و بهره برداری برسانند.

نمایندگی‌های سیگما آلدریچ در ۴۰ کشور دنیا فعال می‌باشند و بیش از۹۶۰۰ کارمند در این مجموعه آماده ارائه خدمات به سراسر جهان ارائه هستند. تا به امروز شرکت مواد شیمیایی سیگماالدریچ به عنوان یک شرکت بین المللی و چند ملیتی با پیشرفته‌ترین فناوری، در زمره بزرگترین تولیدکنندگان و توزیع کنندگان محصولات شیمیایی می‌باشد.

معرفی با کیفیت‌ترین برند مواد شیمیایی آزمایشگاهی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین