کد خبر: ۸۱۲۳۱۷
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵
تبلیغات

قبل از رفتن به مهمانی این هشت کار را انجام دهید!

نوع برخورد و معاشرت شما در طول مهمانی مهم است. هیچ اکسسوری بهتر از یک لبخند مطمئن نیست. در پوست خودتان راحت باشید و شخصیتی مثبت و شاد داشته باشید، زیرا مانند یک تأثیر بد، محیط مثبت نیز مسری است. هیچ کس دوست ندارد با یک فرد عصبی و عبوس معاشرت کند. بگذارید مثبت اندیشی شما جاری شود و دیگران نیز مانند شما احساس خوب را از دیدن یک لبخند زیبا بگیرند.
قبل از رفتن به مهمانی این هشت کار را انجام دهید!
آفتاب‌‌نیوز :

دستپاچه شدن برای حاضر شدن در یک مهمانی کاملا طبیعی است، اما نکته مهمی که وجود دارد مدیریت این شرایط و انجام کار‌ها به نحو احسنت است. تمرکز کنید و ابتدا یک لیست از تمامی کار‌هایی که قصد انجام آن را دارید بنویسید. زمان مهمانی را در نظر بگیرید و با توجه به کار‌های خود چند ساعت قبل از مهمانی شروع به آماده شدن کنید. ما اینجا نکات ضروری را برای شما آورده‌ایم. همراه ما باشید.

دوش گرفتن

اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که هیچ کس دوست ندارد با شخصی که به نظر می‌رسد از یک شیفت هشت ساعته کار برگشته و بوی نامطبوعی می‌دهد معاشرت کند. به طور مستقیم بیان می‌کنیم که بهداشت اولین اولیوت برای حضور در مهمانی است. به خصوص اگر زمانی از سال باشد که خورشید بسیار درخشان‌تر به نظر می‌رسد و روز‌های سوزان تابستان تمام انرژی را از شما می‌کشد و شما تمام طول روز را در حال عرق کردن هستید، دوش گرفتن قبل از رفتن به هر مهمانی اجباری است. حتی اگر زمستان باشد؛ چه کسی، شخصی که کاملاً تازه و تمیز به نظر می‌رسد را دوست ندارد؟ در خلاصه داستان، قبل از رفتن به مهمانی دوش بگیرید، شاید دوست نداشته باشید با ترکیب مرگبار عرق و دئودورانت خود را تمیز جلوه دهید اینطور نیست؟

به جزئیات توجه کنید

به من اعتماد کنید، هر جزئیات کوچکی مهم است! صورت مرطوب شده به جای گونه‌های پوسته پوسته، ناخن‌های تمیز به جای ناخن‌های آلوده، لب‌های آراسته و زیبا به جای پوسته پوسته شدن لب‌ها آن هم با زدن رژ لبی نامناسب نکات کوچک، اما بسیار مهمی هستند. گل روی شلوار یا کفش، مو‌ها و ابرو‌هایی نامرتب، صورت اصلاح نشده، لیست طولانی است، که به وضوح نشان می‌دهد که باید قبل از زمانی که قرار است به مهمانی بروید، کمی زودتر آماده شوید. اجازه دهید پوست شما نفس بکشد. اکسسوری‌ها بسیار مهم هستند. آن‌ها کوچک، اما بسیار چشم‌گیرند. تصور کنید مردی با زنجیر طلا مردانه کارتیه سفید رنگ خود و کت و شلوار سورمه‌ای به همراه یک ساعت شیک در مهمانی حضور دارد. این به اندازه کافی جلب توجه خواهد کرد.

اکنون زمان انتخاب یک لباس مناسب است

قبل از رفتن به مهمانی این هشت کار را انجام دهید!

طلا و اکسسوری‌های گران عالی هستند، اما هزینه خرید آن‌ها با در نظر گرفتن اجرت ساخت ممکن است کمی بالا باشد. برای سرمایه‌گذاری از سکه طلا استفاده کنید و آن را با قیمت به روز یا نرخ لحظه‌ای طلا بخرید و به عنوان اکسسوری از مدل‌های به صرفه‌تری کمک بگیرید. روی لباس خود سرمایه‌گذاری کنید. به یاد داشته باشید، هر مهمانی نوع خاصی از لباس را می‌پذیرد. شما نمی‌توانید با تیشرت و شلوار به یک مراسم رقص بروید. لباس مناسب برای یک دورهمی ساده هیچ تناسبی با لباس‌های شب پر زرق و برق و کار شده ندارد. بله، آن لباس زیبا به نظر می‌رسد، اما این لباس را برای مراسم مهمتری خرج کنید. زمانی که به یک جشن عروسی دعوت شدید می‌توانید از چنین تجملاتی استفاده کنید. لباسی را انتخاب کنید که مناسب موقعیت باشد؛ و دومین نکته‌ای که هنگام انتخاب لباس باید در نظر داشته باشید این است که ببینید آیا شخصیت شما را برجسته می‌کند یا خیر. افراد مختلفی با تیپ‌های بدنی متفاوتی وجود دارند. من پیشنهاد می‌کنم کمد لباس خود را با توجه به شخصیت خود مدیریت کنید. لباس شما نقش مهمی در بازتاب شخصیت شما دارد.

عطر بزنید

بیایید با حقیقت آشکار روبرو شویم؛ کسی که بوی خوبی می‌دهد قطعا دیگران را جذب می‌کند. بله، احتمالاً نه به شکلی که در شرکت‌های تبلیغاتی نشان می‌دهند، اما همه ما می‌دانیم که معاشرت با شخصی خوشبو احساس خوبی است. احتمالا کسی که در مهمانی بوی مطلوبی نمی‌دهد چندان مورد توجه دیگران قرار نمی‌گیرد. اگر دوش گرفته‌اید و احساس تمیزی می‌کنید بلافاصله از دئودورانت و عطر استفاده کنید. احتمالا به خوبی می‌دانید که در طول مهمانی و پایکوبی احتمالا عرق خواهید کرد و بدن شما نیاز به کنترل دارد. هرگز عطر‌های قدرتمند را فراموش نکنید و عطری بزنید که مناسب فصل باشد.

روی شخصیت خود کار کنید

نوع برخورد و معاشرت شما در طول مهمانی مهم است. هیچ اکسسوری بهتر از یک لبخند مطمئن نیست. در پوست خودتان راحت باشید و شخصیتی مثبت و شاد داشته باشید، زیرا مانند یک تأثیر بد، محیط مثبت نیز مسری است. هیچ کس دوست ندارد با یک فرد عصبی و عبوس معاشرت کند. بگذارید مثبت اندیشی شما جاری شود و دیگران نیز مانند شما احساس خوب را از دیدن یک لبخند زیبا بگیرند.

حتما تمام وسایل اضطراری خود را چک کنید

تلفن، مقداری پول نقد، کلید‌های شما، اگر کارت دعوت وجود دارد، آن را بردارید! مطمئن شوید که آن‌ها را در یک کیف مناسب حمل می‌کنید تا در مهمانی گم نشوید. کیف را در نزدیک‌ترین مکان کنار خود نگه دارید یا در مهمانی آن را به کسی بسپارید تا از لوازم شما مراقبت کند. تلفن همراه خود را در جیب لباس‌تان نگه دارید. شما نمی‌دانید چه زمان نیاز به تماس اضطراری خواهید داشت.

آرایش مناسبی داشته باشید

قبل از رفتن به مهمانی این هشت کار را انجام دهید!

با توجه به جشن آرایش مناسبی داشته باشید. آرایش بیش از حد نیز ایده بدی است. آرایش زیاد واقعاً آنقدر‌ها هم جذاب به نظر نمی‌رسد و استفاده از آرایش زیاد و نامناسب با پوست و صورت شما را شبیه به یک روح خواهد کرد.

زودتر از زمان معمول خود را برای مهمانی آماده کنید

اگر عجله دارید، تمام وسایل خود را بررسی کنید، و اگر زمان کافی برای گذراندن همه این موارد ندارید، حداقل کاری که می‌توانید انجام دهید این است که ظاهری زیبا داشته باشید. لباس هایتان را عوض کنید، بوی خوبی بدهید و مهمتر از همه لبخندی گرم بر لب داشته باشید. تا حد امکان در زمان کمی آراسته باشید و به موقع در مراسم حضور داشته باشید تا فردی وقت شناس به نظر برسید.

امیدواریم نکات گفته شده در این مقاله به شما در داشتن استایل مناسب و گذاراندن یک شب عالی کمک کند.

نویسنده: سارا اقبالی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین