کد خبر: ۸۲۱۴۶۱
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
دانش‌آموز خطاکار خود را معرفی کرد

جزئیات تیراندازی در مدرسه قلعه‌گنج

مدیرکل روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان درباره آخرین وضعیت جسمانی دانش‌آموز آسیب‌دیده در حادثه تیراندازی در یکی از مدارس قلعه‌گنج توضیحاتی را ارائه کرد.
جزئیات تیراندازی در مدرسه قلعه‌گنج
آفتاب‌‌نیوز :

«مهران باهری» مدیرکل روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان در خصوص سرانجام رسیدگی به حادثه تیراندازی ۵ بهمن ماه در یکی از مدارس شهرستان قلعه‌گنج در جنوب استان کرمان توضیح داد: به دنبال پیگیری در خصوص آخرین وضعیت دانش آموزی که در حادثه آسیب دیده بود، مادر این دانش آموز بیان کرد که فرزندش مشکل خاصی ندارد و از بیمارستان مرخص شده است.

او تصریح کرد: آسیب به کمی بالاتر از مچ دست دانش آموز وارد شده و در حال حاضر بهبود یافته و یکشنبه ۹ بهمن ماه باید مجددا از دستش عکسبرداری کند.

باهری در مورد نحوه وقوع حادثه عنوان کرد: دانش آموز ضارب از بیرون و از یک مدرسه دیگر وارد این مدرسه شده است. نیروی انتظامی پیگیر جزئیات حادثه است و ما در مورد سلامت دانش آموزان خود حساس هستیم.

مدیرکل روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر اینکه پیگیر حق و حقوق دانش آموز هستیم، ادامه داد: دانش آموز دبیرستانی خطاکار در حال حاضر خودش را معرفی کرده و او را دستگیر کرده‌اند و دانش آموز آسیب دیده نیز که در دبیرستان «دکتر حسابی» درس می‌خواند، واحد حقوقی آموزش و پرورش پیگیر حق و حقوق او است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین