کد خبر: ۸۲۲۲۴۶
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷

واکنش احساسی کاپیتان استقلال به خداحافظی کی‌روش

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در پیامی نسبت به خداحافظی کارلوس کی‌روش از تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد.
واکنش احساسی کاپیتان استقلال به خداحافظی کی‌روش
آفتاب‌‌نیوز :

پست خداحافظی تلویحی کارلوس کی‌روش با واکنش متفاوت ملی‌پوشان فوتبال ایران روبه‌رو شد. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز گذشته در پستی اینستاگرامی نوشت: «وقتی که سفر جدیدی را آغاز می‌کنم، خاطرات زیادی وجود دارد که با افتخار آن‌ها را نگه خواهم داشت. مایلم از بازیکنان فوق العاده‌ام در تیم ملی تشکر کنم.

قدردان زحمات کادر وفادار ایرانی‌ام، فدراسیون فوتبال و همه کسانی که از من و میراث تیم ملی حمایت کردند هستم. از همه هواداران بابت حمایت و الهام بخشی در این چند سال تشکر می‌کنم. به امید آینده»

در این راستا، سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم ملی و کاپیتان تیم استقلال تهران یکی از بازیکنانی بود که نسبت به خداحافظی کی‌روش واکنش نشان داد.

حسینی که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ۲ بازی انگلیس و ولز سنگربان تیم ملی ایران بود در پستی اینستاگرامی نوشت: آقای کی‌روش همه به خوبی حس کردند که چقدر برای تیم ملی تلاش کردی و زحمت کشیدی. در همین مدت کوتاه که دوباره برگشتی، می‌دیدم که چقدر شور، اشتیاق و انگیزه برای به موفقیت رساندن تیم ملی ایران دارید.

با چشم خود دیدم که در اردو‌ها وقت گذاشتید و شبانه روز تلاش کردید، ولی حیف که جام جهانی خوب تمام نشد. شاید این وسط خیلی‌ها شما را مقصر بدانند، ولی مطمئن هستم اگر قرار بود به موفقیت برسیم شما بهترین فرد بودید.

هیچ وقت لذت کار کردن با شما را فراموش نمی‌کنم.

سیدحسین حسینی که به خاطر مصدومیت علیرضا بیرانوند در ۲ بازی جانشین دروازه‌بان شماره یک تیم ملی شد، ۶ گل را در برابر انگلیس دریافت کرد، اما در برابر ولز موفق به ثبت سومین کلین‌شیت تاریخ فوتبال ایران در جام جهانی شد.

واکنش احساسی کاپیتان استقلال به خداحافظی کی‌روش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین