کد خبر: ۸۲۲۶۵۴
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹

سرگردانی ۱۲ ساعته مسافران هواپیمایی آتا در فرودگاه امام

در حالی قرار بود پرواز تهران-نجف هواپیمایی آتا ساعت ۸:۳۰ دقیقه امروز انجام شود که مسافران این پرواز در فرودگاه امام سرگردان شده اند.
سرگردانی ۱۲ ساعته مسافران هواپیمایی آتا در فرودگاه امام
آفتاب‌‌نیوز :

یکی از مسافران پرواز تهران-نجف هواپیمایی آتا با اشاره به بی احترامی این شرکت به زائران عتبات عالیات، اظهار کرد: شب گذشته هواپیمایی آتا با ارسال پیامک به مسافران تهران-نجف اعلام کردند ساعت ۰۴:۳۰ دقیقه بامداد برای انجام پرواز در فرودگاه امام حضور رشته باشند. برخی از مسافران این پرواز از شهرستان‌ها اطراف تهران از جمله قم و حتی اصفهان به فرودگاه آمام آمدند و کل مسافران ساعت ۴:۳۰ دقیقه در ترمینال سلام حضور داشتند.

وی افزود: با توجه به اعلام قبلی قرار بود پرواز مذکور ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح انجام شود، اما قبل از ساعت مذکور اعلام شد به دلیل مشکلات و نقص فنی هواپیما پرواز ساعت ۱۳:۳۰. انجام خواهد شد. با توجه به اینکه فرصت برای رفتن و برگشتن نبود، همه مسافران در فرودگاه ماندند. در این مدت نیز نه پذیرایی از آن‌ها صورت گرفت و نه اینکه مدیران آتا از زائران عذرخواهی کردند. حدود ساعت ۱۲ ظهر بود که اعلام شد پرواز در ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه نیز انجام نمی‌شود و به ساعت ۱۵ موکول شد. بر این اساس بود که کارت پرواز مسافران بعد از ۱۰ ساعت صادر شد و آن‌ها داخل سالن ترانزیت شدند. این در حالی بود که دقایقی قبل اعلام شد پرواز ساعت ۱۷:۱۵ انجام خواهد شد.

این مسافر با اشاره به اینکه برخی کارکنان فرودگاه می‌گویند هواپیمایی آتا ارتباطات قوی دارد و کسی جرات مقابله با آن ندارد، اضافه کرد: با بررسی صورت گرفته توسط مسافران و گواه بسیاری از مسافران حاضر در فرودگاه، شرکت هواپیمایی آتا مشهور به تاخیر است.

وی با بیان اینکه زائزان پرواز هواپیمایی آتا در شرایط خیلی بدی به سر می‌برند، گفت:همراه تعدادی از مسافران نوزاد و کودک است که در شرایط بسیار بغرنجی به سر می‌برند.

این مسافر با انتقاد از عدم پاسخگویی هواپیمایی آتا، گفت: این شرکت باید پاسخگوی مسافران باشد، ۲۰۰ زائر بلاتکلیف در فرودگاه امام نشسته اند. مشخص نیست سازمان هواپیمایی کشوری نیز چه می‌کند و چرا نظارت درستی بر ایرلاین‌ها ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین