کد خبر: ۸۲۳۰۲۵
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸

گل‌محمدی تهدیدش را عملی می‌کند؟

بعداز اظهارات یحیی گل‌محمدی مبنی بر حضور بازیکنان امید در ترکیب پرسپولیس، حالا برای ۱۱ بازیکن رده امید این تیم کارت بازی صادر شده است.
گل‌محمدی تهدیدش را عملی می‌کند؟
آفتاب‌‌نیوز :

بعد از تساوی پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران، یحیی گل‌محمدی که از روند داوری‌ها بسیار عصبانی بود، در نشست خبری بعد از بازی عنوان کرد که «برخی اجازه نخواهند داد من در یک سال و نیم آینده به جام برسد و به همین خاطر در بازی‌های بعدی پرسپولیس از بازیکنان امید در ترکیب تیمش استفاده خواهد کرد.» در ابتدا شاید این موضوع از سوی هواداران پرسپولیس تهدیدی برای تحت فشار قرار داد فدراسیون فوتبال قلمداد شد، اما فردای آن روز ۹ بازیکن تیم امید‌های پرسپولیس راهی تمرین تیم اصلی شدند تا زیر نظر گل‌محمدی تمرین کنند.

البته هنوز هم تردید‌های زیادی وجود دارد که گل‌محمدی تهدیدش را عملی کند، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد امید‌های پرسپولیس در روز‌های گذشته حضور جدی در تمرینات داشتند و برای آن‌ها کارت بازی نیز صادر شده است. درحال حاضر ۱۱ بازیکن رده امید پرسپولیس کارت بازی دارند که با تشخیص یحیی گل‌محمدی می‌توانند به میدان بروند.

پرسپولیس در جریان هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، عصر چهارشنبه در آبادان به مصاف صنعت نفت می‌رود و باید در این دیدار آیا ترکیب پرسپولیس با حضور بازیکنان امید دستخوش تغییر خواهد بود یا خیر.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین