کد خبر: ۸۲۳۴۲۷
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲

«وابل» هم به اکران مردمی «فجر» نرسید/ «گل‌های باوارده» آماده نشد

فیلم سینمایی «وابل» که قرار بود امروز در سینما‌های مردمی به نمایش دربیاید، به اکران مردمی نرسید.
«وابل» هم به اکران مردمی «فجر» نرسید/ «گل‌های باوارده» آماده نشد
آفتاب‌‌نیوز :

از همان زمانی که لیست فیلم‌های حاضر در بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر اعلام شد زمزمه‌های آماده نبودن تعدادی از فیلم‌ها به گوش می‌رسید که فیلم سینمایی «غریب»، «متروپل» و «وابل» از مهمترین آثاری بودند که نامشان مطرح می‌شد، به طوری که در جدول اکران مردمی هم جزو فیلم‌هایی بودند که در آخرین روز‌های این رویداد به نمایش درمی‌آمدند.

بر اساس پیگیری خبرنگار مهر، فیلم سینمایی «وابل» به کارگردانی تورج اصلانی که قرار بود از امروز اکران خود را در سینما‌های مردمی آغاز کند، به دلیل آماده نبودن نسخه نهایی به اولین سانس‌های نمایش خود نرسیده و فیلم دیگری جایگزین آن شده است.

حالا این دومین فیلم جشنواره چهل‌ویکم فجر است که به دلیل طولانی شدن مراحل فنی باعث تغییر در برنامه‌ریزی اکران‌های مردمی شده است.

روز گذشته ۱۸ بهمن ماه نیز فیلم سینمایی «گل‌های باوارده» به کارگردانی مهرداد خوشبخت به‌دلیل مشکلات فنی نتوانست در سینما‌های مردمی به نمایش دربیاید و به جای آن فیلم سینمایی «اتاقک گلی» به نمایش درآمد.

این فیلم در پردیس ملت هم علی‌رغم اینکه اعلام شد با تاخیری یک ساعته به نمایش درمی‌آید، در نهایت در زمان مقرر نرسید و حالا اکران آن به سانس ساعت ۲۲ فردا پنجشنبه موکول شده است.

«گل‌های باوارده» که سانس‌های نمایش آن با «اتاقک گلی» جا به جا شده، قرار بود با تأخیر یک روزه امروز در سینما‌های مردمی اکران شود، اما باز هم نمایش آن لغو شده است و مشخص نیست این فیلم چه زمانی برای رونمایی آماده خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین