کد خبر: ۸۳۱۱۱۶
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷

پرداخت پاداش ۱۰ میلیون تومانی به کارکنان ۲۴ دستگاه اجرایی استان بوشهر

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر از پرداخت یک ماه حقوق به عنوان پاداش به کارمندان و کارکنان دولت خبر داد و گفت: بر این اساس به کارمندان ۲۴ دستگاه اجرایی استان بوشهر این پاداش پرداخت می‌شود.
پرداخت پاداش ۱۰ میلیون تومانی به کارکنان ۲۴ دستگاه اجرایی استان بوشهر
آفتاب‌‌نیوز :

محسن پاپری زارعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک سال ۱۴۰۲ توجه به طرح‌های اقتصادی و عمرانی را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: بر اساس نامگذاری امسال به نام مهار تورم، رشد تولید از سوی مقام معظم رهبری توجه ویژه به این مهم می‌شود.

وی با اشاره به پرداخت پاداش به کارمندان پس از تعطیلات نوروزی افزود: برای نخستین‌بار بعد از گذشت سال‌ها یک حقوق به عنوان عیدی به کارکنان ۲۴ دستگاه اجرایی استان بوشهر از محل اعتبارات استانی پرداخت می‌شود.

پاپری با بیان اینکه این پاداش با پیگیری صورت گرفته در آخرین روز‌های سال ۱۴۰۱ اختصاص یافت افزود: تمامی کارکنان ۲۴ دستگاه اجرایی تابع بودجه استانی به غیر از حقوق اضافه کار، پاداش ماهانه و عیدی، یک پاداش تحت ماده ۵۰ به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با اشاره به اینکه منابع اعتباری این پاداش روز گذشته در اختیار ادارات قرار گرفته است گفت: این پاداش برابر با یک حقوق کامل و حداقل آن ۱۰ میلیون تومان است.

پاپری زارعی خاطر نشان کرد: در اولین روز کاری سال جدید این پاداش به حساب کارمندان واریز می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین