کد خبر: ۸۳۱۲۸۴
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان:

۲ حادثه ترافیکی در اصفهان یک فوتی و ۱۲ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از فوت یک نفر و مصدومیت ۱۲ نفر دیگر در حادثه ترافیکی در استان اصفهان خبر داد.
۲ حادثه ترافیکی در اصفهان یک فوتی و ۱۲ مصدوم داشت
آفتاب‌‌نیوز :

عباس عابدی با اشاره به حادثه ترافیکی در استان اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۶ به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی تیبا در اصفهان بعد از پل شریعتی به سمت شاهین شهر روبه‌روی شهرک ولیعصر واژگون شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام ۲ واحد امدادی ۱۱۵ برای این حادثه ابراز داشت: این حادثه ۵ مصدوم شامل یک خانم، یک آقا و ۳ کودک داشت که برای درمان به بیمارستان غرضی اصفهان اعزام شدند.

وی تصریح کرد: متأسفانه خانم ۴۱ ساله نیز در این حادثه جان خود را از دست داد.

برخورد ۲ خودروی سواری با اتوبوس در اتوبان کاشان

عابدی همچنین به دیگر حادثه ترافیکی در استان اصفهان اشاره کرد و ابراز داشت: این حادثه نیز ساعت ۴ و ۳۹ دقیقه بامداد به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان اعلام شده است.

وی گفت: در این حادثه یک دستگاه پژو پارس، یک دستگاه پژو ۲۰۶ و یک دستگاه اتوبوس با یکدیگر در کیلومتر ۶۵ آزاد راه امیرکبیر جاده اصفهان – کاشان با یکدیگر برخورد کرده‌اند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام ۲ واحد امدادی ۱۱۵ و یک کد هلال احمر برای این حادثه ابراز داشت: این حادثه هفت مصدوم شامل سه آقا، ۲ خانم و ۲ کودک داشت که به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین