کد خبر: ۸۳۱۵۰۵
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷

جلسه مهم و سرنوشت‌ساز برای استقلال

فردا (یکشنبه) جلسه مهم و سرنوشت‌سازی برگزار خواهد شد، جلسه‌ای که سرنوشت طلب آندرا استراماچونی را مشخص خواهد کرد و می‌تواند آبی‌پوشان را به ساحل نجات هدایت کند.
جلسه مهم و سرنوشت‌ساز برای استقلال
آفتاب‌‌نیوز :

بزرگ‌ترین دغدغه هواداران استقلال پرداخت طلب آندره‌آ استراماچونی است.

استقلال برای پرداخت مطالبات سرمربی ایتالیایی تنها تا ۱۰ فروردین فرصت دارند و اگر تا آن موقع نتوانند طلب او را پرداخت کنند با چالش‌های جدی از جمله حذف از لیگ قهرمانان آسیا روبرو خواهند شد.

آندره‌آ استراماچونی سرمربی اسبق استقلال که دو فصل پیش به مدت سیزده هفته هدایت آبی‌پوشان را بر عهده داشت، به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش تهران را بی‌خبر ترک کرد و به کشورش ایتالیا بازگشت.

او پس از این اقدام از استقلال به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش شکایت کرد و پرونده به دادگاه عالی ورزش (CAS) کشیده شد.

حالا باشگاه استقلال از سوی CAS به پرداخت تمام مطالبات سرمربی اسبق خود محکوم شده است. بعد از ارائه مستندات توسط باشگاه استقلال، سرانجام حکم صادر و دادگاه عالی ورزش نیز تایید کرد که این باشگاه باید مبلغی در حدود یک میلیون و ۳۵۰ هزار یورو باید به استراماچونی بپردازد.

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در هفته‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای تامین منابع مالی برای پرداخت پول استراماچونی داشته است.

قرار است فردا (یکشنبه) جلسه مهم و سرنوشت سازی دراین باره تشکیل شود، جلسه‌ای که می‌تواند اتفاقات خوشایندی را برای استقلال به همراه داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین