کد خبر: ۸۳۱۵۴۲
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۲

۵ مرکز در کاشان پلمب شد/ معدوم ۳ هزار و ۹۴۵ کیلوگرم مواد غذایی فاسد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: پنج مرکز متخلف در قالب طرح سلامت نوروزی در کاشان پلمب شد.
۵ مرکز در کاشان پلمب شد/ معدوم ۳ هزار و ۹۴۵ کیلوگرم مواد غذایی فاسد
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی دلاوری شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفندماه اظهار داشت: در این مدت بیش از سه هزار و ۶۸۵ بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کاشان در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل انجام شد.

وی با بیان اینکه در این ایام برای یک هزار و ۸۴۶ مرکز نیز اخطاریه صادر شده است، ابراز داشت: در این مدت سه هزار و ۹۴۵ کیلوگرم مواد غذایی فاسد معدوم شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: در این بازه زمانی ۲۵۶ بازرسی از مراکز اقامتی و ۴۸۴ بازرسی از مراکز بین راهی، انجام شده است.

وی گفت: در مدت زمان برگزاری طرح سلامت نوروزی در منطقه کاشان یک هزار و ۴۷۵ مورد کلرسنجی شبکه‌های آب آشامیدنی انجام شد.

دلاوری همچنین با اشاره به انجام شش هزار و ۷۶۷ مورد سنجش پرتابل سطوح و مواد غذایی در سطح منطقه کاشان افزود: در این مدت به ۵۳ شکایت بهداشتی سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت رسیدگی شد.

وی همچنین از پلمب پنج مرکز منطقه کاشان در قالب طرح سلامت نوروزی خبر داد و گفت: بازرسان بهداشت محیط کاشان بازرسی‌های مستمر بر مراکز بین راهی و رستوران‌ها دارند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان همچنین با اشاره به اینکه بیش از ۷۸ درصد از مردم منطقه کاشان دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند، خاطرنشان کرد: ۷۱ درصد از مردم منطقه نیز دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۶ درصد مردم منطقه کاشان واکسن کرونا را دریافت کرده اند، تاکید کرد: با توجه به شیوع آهسته ویروس کرونا از همشهریان عزیز به خصوص اقشار آسیب پذیر می‌خواهیم هر چه زودتر نسبت به تکمیل دریافت دز‌های واکس کرونا اقدام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین