کد خبر: ۸۳۱۷۲۴
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۶

اصرار رنار به جدایی از فوتبال عربستان

سرمربی فرانسوی تیم ملی فوتبال عربستان باوجود آنکه حقوق بسیار بالایی را در این تیم دریافت می‌کند، خواستار جدایی از این تیم شده است.
اصرار رنار به جدایی از فوتبال عربستان
آفتاب‌‌نیوز :

هرو رنار سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان مورد توجه فدراسیون فوتبال فرانسه برای حضور در نیمکت تیم ملی فوتبال زنان این کشور در جام جهانی پیش‌رو است.

روزنامه الیوم عربستان تاکید کرد که رنار سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور باوجود آنکه حقوق بالایی را دریافت می‌کند، اما اصرار به جدایی از این تیم دارد.

این روزنامه نوشت: پیشنهادی که فدراسیون فوتبال فرانسه به رنار برای برعهده گرفتن هدایت تیم ملی فوتبال زنان این کشور داده است، تقریبا نصف حقوقی است که از فدراسیون فوتبال عربستان می‌گیرد با این حال او اصرار به جدایی دارد.

رنار بعد از موفقیت چشمگیری که در مراکش و ساحل عاج داشت هدایت تیم ملی فوتبال عربستان را برعهده گرفت و توانست این تیم را به جام جهانی ۲۰۲۲ برساند. این سرمربی فرانسوی کارنامه خوبی در عربستان هم از خود به جای گذاشته است تا جایکه حتی عده‌ای او را بهترین سرمربی تاریخ فوتبال این کشور می‌دانند.

فدراسیون فوتبال عربستان علاقه زیادی برای ادامه همکاری با این سرمربی فرانسوی دارد و باید دید که در نهایت او چه تصمیمی خواهد گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین