کد خبر: ۸۳۲۰۷۶
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵

صنعا: اگر به هشدار‌های رهبر انصارالله توجه نکنید، پشیمان می‌شوید

وزیر دفاع دولت نجات ملی در صنعا به کشور‌های متجاوز نسبت به ادامه این تجاوز هشدار داد و از آن‌ها خواست محاصره را رفع کرده و از اراضی اشغالی در یمن خارج شوند.
صنعا: اگر به هشدار‌های رهبر انصارالله توجه نکنید، پشیمان می‌شوید
آفتاب‌‌نیوز :

محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع در دولت نجات ملی یمن در بازدید از خطوط تماس در استان حجه در غرب یمن بار دیگر به کشورهای متجاوز هشدار داد که اگر به نصیحت و هشدارهای رهبر انصارالله درباره توقف حملات، رفع محاصره و خروج از اراضی اشغالی یمن گوش ندهند، پشیمان می‌شوند.

وی تاکید کرد، نبرد بعدی، نبرد توانمندی، قاطعیت و فتح المبین خواهد بود.

به گزارش سایت شبکه خبری المیادین، العاطفی اخیرا گفته بود، ملت یمن حضور اشغالگر خارجی را در هیچ نقطه‌ای از جغرافیای این کشور چه در خشکی یا دریا نمی‌پذیرند.

عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن هفته پیش در سالروز حمله به یمن گفت، یمنی‌ها در نهمین سال جنگ با زرادخانه موشکی مرگبار، دوربرد و نقطه‌زن می‌آیند که بسیار مخرب هستند و به تمام تاسیسات دشمنان که روی آنها حساب کرده‌اند، می‌رسند.

وی پیش از این هم به ائتلاف عربی هشدار داده و گفته بود: صبر ما تمام خواهد شد، زیرا نمی‌توانیم بپذیریم که مردم خود را از ثروت ملی خود محروم کنیم.

اوایل ماه مارس انصارالله اعلام کرد، در صورت شکست مذاکرات جاری با ریاض که با میانجی‌گری عمان در جریان است، انصارالله برای پایان دادن به عملیات ائتلاف سعودی و لغو محدودیت‌ها علیه گذرگاه‌های یمن وارد یک نبرد تعیین کننده خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین