کد خبر: ۸۳۲۴۳۲
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲

ریکاردو آلوس عذرخواهی کرد، خمس بخشید

ستاره خط میانی تراکتور با عذرخواهی از سرمربی این تیم به تمرینات سرخ‌پوشان تبریزی بازگشت.
ریکاردو آلوس عذرخواهی کرد، خمس بخشید
آفتاب‌‌نیوز :

ریکاردو آلوس، ستاره خط میانی تراکتور دیشب (جمعه) با انتشار استوری اینستاگرامی از دلیل غیبتش در بازی با نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر پرده برداشت. او در استوری‌اش عنوان کرد که پاکو خمس، سرمربی تراکتور در تمرین سه شنبه هفته گذشته به او حمله فیزیکی کرده است.

در همین راستا، باشگاه تراکتور امروز (شنبه) جلسه کمیته انضباطی با حضور پاکو خمس و ریکاردو آلوس برگزار کرد و پس از آن اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو اتفاقات و مسائل پیش آمده در خصوص ریکاردو آلوس، امروز (شنبه ۱۲ فروردین ماه) هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور جلسات متعددی با پاکو خمس، سرمربی تیم و ریکاردو آلوس به همراه محمدرضا اخباری، کاپیتان تیم برگزار و در خصوص مسائل پیش آمده گفت‌وگو کرد.

پس از بررسی موضوع و توضیحات ارائه شده و باتوجه به عذرخواهی ریکاردو آلوس در صفحه شخصی خود بابت مطالبی که قبلا‍‍ً طرح کرده بود، این بازیکن با نظر مساعد پاکو خمس از روزهای آتی به تمرینات گروهی تیم برمی‌گردد و در خدمت تیم خواهد بود.

نصیرزاده در پایان این جلسات با اشاره به اینکه جایگاه باشگاه تراکتور از هر فرد طرف قرارداد بالاتر است و باشگاه برای ادامه رقابت‌ها به آرامش نیاز دارد، گفت: نتیجه این جلسات باید به برقراری آرامش در تیم منجر شود. همچنین وی خواستار برقراری نظم و انضباط و رعایت آن توسط تمام طرف‌های قرارداد شد.

ریکاردو آلوس عذرخواهی کرد، خمس بخشید

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین