کد خبر: ۸۴۱۷۰۱
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

سخنگوی قوه قضاییه: وقت رسیدگی به پرونده نیلوفر حامدی و الهه محمدی تعیین شد

سخنگوی قوه قضاییه از تعیین وقت رسیدگی به پرونده الهه محمدی و نیلوفرحامدی خبرنگاران بازداشتی ناآرامی‌های مربوط به مرگ مهسا امینی در پاییز ۱۴۰۱ خبر داد.
سخنگوی قوه قضاییه: وقت رسیدگی به پرونده نیلوفر حامدی و الهه محمدی تعیین شد
آفتاب‌‌نیوز :

مسعود ستایشی در بخشی از نشست خبری خود در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا وقت رسیدگی به پرونده نیلوفر حامدی و الهه محمدی خبرنگاران بازداشتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تعیین شده است؟ گفت: با اهتمامی که ریاست شعبه مربوطه داشته و نظارتی که داشتند فرصت مطالعه برای وکلای محترم را فراهم آوردند و وکلا با صرف وقت طولانی به مطالعه پرونده مبادرت کردند تا تدارک دفاع کنند. حقی که به آقای حمید نوری ندادند!

وی افزود: وقت رسیدگی در مرحله بدوی برای خانم الهه محمدی ۸ خردادماه و نیلوفرحامدی ۹ خرداد ماه است و در روز‌های آتی دادگاه تشکیل و به اتهامات مطروحه با دقت کامل و سرعت مناسب رسیدگی می‌شود.

براساس این گزارش، سخنگوی قوه قضاییه ۶ اردیبهشت ماه سال جاری از صدور کیفرخواست برای نیلوفر حامدی و الهه محمدی به اتهام «همکاری با دولت متخاصم امریکا، اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم علیه امنیت ملی و فعالیت تبلیغی علیه نظام» و ارسال پرونده آن‌ها به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب خبر داده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین