آفتابنیوز : آفتاب: چینیها از جمله افرادی هستند که از همه بیشتر از برندها استقبال میکنند و تبلیغکنندگان با آنها در سایتهای شبکه اجتماعی ارتباط دارند که فرصت بهرهبرداری نشده بزرگ و قابل توجهی را برای بازاریابان آنلاین در آسیا بارز میکند.
بر اساس یک بررسی از عادتهای آنلاین، مردم در چین و خاورمیانه مشغولترین و علاقهمندترین کاربران اینترنت جهان هستند.
چینیها از جمله افرادی هستند که از همه بیشتر از برندها استقبال میکنند و تبلیغکنندگان با آنها در سایتهای شبکه اجتماعی ارتباط دارند که فرصت بهرهبرداری نشده بزرگ و قابل توجهی را برای بازاریابان آنلاین در آسیا بارز میکند.
بررسی TNS نشان داد چگونه بازارهای نوظهور در فعالیتهای شبکه اجتماعی از اروپای غربی و آمریکای شمالی پیشی گرفتهاند و تفاوتهای منطقهیی در الگوی رفتاری را برملا میکند.
پژوهشگر بازار TNS که متعلق به WPP است، تقریبا از پنج هزار نفر در 46 کشور برای بررسی "زندگی دیجیتالی" خود مصاحبه کرده است و مشتاق بودن جمعیت آنلاین را بر اساس بیشترین زمانی که در اینترنت سپری میکنند و نگرششان به فنآوری، رتبهبندی کرده است.
مصر، عربستان سعودی و چین با داشتن حدود 55 درصد کاربران علاقهمند اینترنت، در صدر این فهرست قرار دارند و ترکیه که سومین کشور بزرگ در فیس بوک است، تنها کشور اروپایی بود که جزء 10 کشور برتر فهرست TNS قرار گرفت.
سازمانهای تبلیغاتی شاهد رشد سریع هزینههای بازاریابی از سوی مشتریانشان در چین و برزیل و همچنین کانالهای دیجیتالی هستند. افراد در آمریکای لاتین، خاورمیانه و چین نسبت به ایمیل زمان بیشتری را برروی شبکه اجتماعی صرف میکنند و دسترسی موبایل به رشد اینترنت در این مناطق کمک کرده است.
افراد در این مناطق جهان بیشتر از بازارهای توسعهیافتهتر به پست وبلاگ، عکس یا ویدیوی آنلاین پرداخته و برای دسترسی به اینترنت بسیار بیشتر ارزش قائلند. در مقابل 42 درصد از کاربران اینترنت مورد بررسی در آمریکا و انگلیس، فعالیتهای اینترنتی بالایی دارند.