در سلسه نشست جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران مطرح شد:
رتبه نخست استفاده از وایبر در جهان به ایرانیان رسید
موبایل بطور خزندهتر توانست شبکههای اجتماعی را رشد دهد. این شبکههای مسایل جدی زندگی مانند زندگی خصوصی را به شوخی گرفته/ زنان میانسال بیشتر درگیر شبکههای اجتماعی هستند/ نمیتوانیم برای شبکهها قانون تعریف کنیم بلکه آنها هستند که قانون و مقررات وضع میکنند.