کد خبر: ۲۷۳۸۵۲
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۷

لاریجانی: رویکرد مجلس باید همگام و همکار با دولت باشد

رییس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:‌ در پارلمان باید اختلاف سلیقه و نظر وجود داشته باشد و این اختلاف‌ها مفید است و باید در پارلمان عقاید مختلف صحبت کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: علی لاریجانی که در برنامه تلویزیونی نگاه یک با مردم سخن می‌گفت با اشاره به صحبت‌ها در مورد اختلاف میان دولت و مجلس گفت: ممکن است برخی‌ها عقاید مختلف و خلاف عملکرد دولت داشته باشند و ممکن است مسیر دولت را درست ندانند اما برآیند مجلس حمایت از دولت است و امکان دارد برخی اختلاف‌نظرها وجود داشته باشد اما اگر بگوییم اینها جلوی دولت را می‌گیرند و سنگ‌اندازی می‌کنند درست نیست و برخی تبلیغات در این زمینه نیز نادرست است.

وی افزود: ضمن اینکه رویکرد مجلس باید همگام و همکار با دولت باشد باید عملکرد مستقل هم داشته باشد و من فکر می‌کنم امروز تعامل مجلس و دولت مناسب است و اختلاف نظر اساسی در این زمینه وجود ندارد و در مجموع مجلس همگام دولت برای پیشبرد اهداف کشور است.

به گزارش ایسنا، رییس قوه مقننه با تاکید بر لزوم توجه به مساله اقتصاد در کشور خاطرنشان کرد: مساله اقتصاد در کشور بسیار مهم است و در مورد اقتصاد مقاومتی نیز باید تلاش شود که این سیاست‌ها به خوبی اجرایی گردد و در مجلس نیز پیش از ابلاغ رسمی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی کارهایی شروع شد و بعد از آن نیز کمیسیونی اختصاصا برای این موضوع ایجاد شد و برخی قانون‌ها برای تسهیل فضای کسب و کار به تصویب رسید و گزارشاتی نیز در مورد عملکرد بخش‌های مختلف کشور در اقتصاد مقاومتی انجام شد.

وی افزود: در معاونت قوانین نیز کار جامعی انجام شد و قوانین مربوط به اقتصاد مقاومتی لیست شدند و آنهایی که باید نسخ شوند مشخص شدند همچنین کمیته‌ای نیز در مرکز پژوهش ها به وجود آمده تا به کارهای انجام شده در مسیر اقتصاد مقاومتی کمک کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین