کد خبر: ۳۵۹۸۹
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۸۴ - ۲۱:۴۵

توضيحات وزير كشوردرباره ربوده شدن 9 سرباز در سيستان و بلوچستان

آفتاب‌‌نیوز : وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا به دليل ناامني‌هايي غرب کشور اين شورا تشكيل شده گفت: خير، به دليل جنگ و ناامني‌هاي اول انقلاب، توجه از جهت توسعه‌اي به غرب كشور كم بوده و ميزان پيشرفتي كه در ساير نقاط كشور داشتيم، در نقاط غربي به خصوص حاشيه‌ي مرزي كمتر بوده، بنابراين نياز است به اين امر توجه جدي شود، زيرا بازسازي پس از جنگ هم خسارات دوره‌ي جنگ را جبران نكرده است.

وزير كشور درباره گروگان‌ گرفته شدن 9 سرباز در سيستان و بلوچستان گفت: مساله را به صورت جدي دنبال كرده‌ايم. ربايندگان مشخص شده‌اند، آنها تقاضاي پول و چيزهاي مختلفي كرده‌اند ولي تلاش‌هاي جدي صورت گرفته و اميدواريم كه فرزندانمان با كمترين عارضه برگردند.

وي با تاييد اين ‌كه ربايندگان ديدگاه‌هاي سياسي هم دارند، گفت: اين‌ها گروه‌هايي هستند كه تحت تاثير نوع تفكر طالبان قرار دارند.

وزير كشور در ادامه درباره‌ي سياست‌ها در نيروي انتظامي نيز گفت: تقويت نيروي انتظامي، پاسخگويي و شفاف شدن و شفاف بودن نيروي انتظامي و كسب رضايت‌مندي بيشتر از جمله اين سياست‌هاست. نيروي انتظامي رشد خوبي طي دو سه سال گذشته داشته است. با تشكيل دولت نهم هم پي‌گيري‌هاي جدي كرده‌ايم. خوشبختانه در شاخص‌هاي ناهنجاري‌ و ناامني‌ها تحولات قابل قبول و نسبي صورت گرفته. هم‌چنين با تمهيداتي كه در زمينه بهره‌وري و افزايش كارآيي نيروها انديشيده شده و تسهيلاتي كه ان‌شاء‌الله سال آينده در لايحه بودجه ديده مي‌شود، شاهد تحولاتي خواهيم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین