کد خبر: ۵۹۱۲۴۶
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
استادکار پاسخ می‌دهد؛

چه زمانی برای نصب ایزوگام مناسب است؟

کم کم که ماه های گرم سال تمام می شوند و هوا رو به سردی می رود، احتمال افزایش بارندگی نیز بیشتر می شود. اینجاست که یک سقف نم دار که ممکن است در طول زمستان دردسرساز شود، تمام فکر و ذکر اعضای خانواده را به خودش مشغول می کند.
آفتاب‌‌نیوز :

اما وقتی سقف دارای نم است بهترین تصمیم چیست؟ باید صبر کنیم تا فصل زمستان شروع شود و سقف دوباره شروع به چکه کردن کند تا به فکر تعمیر آن بیفتیم و یا می توان زودتر اقدام کرد و جلوی خرابی های بیشتر را گرفت؟ با ما در ادامه همراه باشدی تا بهترین زمان برای قیرگونی و ایزوگام کردن ساختمان را برای شما شرح دهیم.

بهترین زمان برای ایزوگام و قیرگونی ساختمان چه زمانی است؟

چه زمانی برای نصب ایزوگام مناسب است؟

هر چند ممکن است که در فصول سرد سال دچار چکه کردن و نم دادن سقف شویم اما بهترین زمان برای اینکه سقف را ایزوگام کنیم، فصل های گرم سال است. زیرا شرایط برای نصب ایزوگام و قیرگونی مناسب تر است. یکی از شرایطی که برای نصب کردن ایزوگام باید رعایت شود، دمای هواست. زیرا در دمای بسیار پایین، چسبندگی ایزوگام نیز کم شده و ممکن است در طول زمان بلند شود و ور بیاید. یکی دیگر از شرایطی که باید در زمان ایزوگام کردن در نظر گرفت، خشک بودن محیط است. زیرا ذره ای رطوبت و و خیسی ممکن است در زیر ایزوگام باقی بماند و به مرور زمان باعث فرسوده شدن آن شود.

بنابراین شرایط، در زمانی که بارندگی هست و یا دمای هوا بسیار پایین است نمی توان از خدمات ایزوگام و قیرگونی استفاده کرد. به همین دلیل بهتر است این کار را در تابستان و یا حداکثر در اوایل پاییز انجام دهید.

عایق کاری ساختمان قبل از کاشی و سرامیک کاری

چه زمانی برای نصب ایزوگام مناسب است؟

اگر شما هم تصمیم به کاشی کاری ساختمان و عوض کردن سرامیک های سرویس بهداشتی دارید، یکی دیگر از کارهایی که حتما باید آن را بررسی و در صورت نیاز ترمیم کنید، عایق کاری ساختمان است. عایق کردن و قیرگونی کردن ساختمان باعث می شود رطوبت حمام و سرویس بهداشتی به طبقه های پایین نفوذ نکند. به همین دلیل باید نصب ایزوگام و یا قیرگونی کردن دیوارهای داخلی سرویس بهداشتی قبل از کاشی کاری را جدی بگیرید.

استادکار مجموعه‌ای حرفه‌ای و قابل اعتماد

پیش از آنکه دیوارهای خانه نم داده و متوجه خرابی ایزوگام، قیرگونی و عایق‌کاری سقف، سرویس‌های بهداشتی و حمام شوید و از کسی شماره‌ی تعمیرکار را بخواهید و دنبال یک آشنا بگردید که با هزینه‌ی مناسب و قیمت‌دهی شفاف خدمات سرویس را ارائه کند؛ بهتر است اطلاعاتی از افراد استادکار داشته باشید.

پلتفرم استادکار با ایجاد سایت و اپلیکیشن، زمینه‌ی آسایش خاطر همه‌ی مصرف‌کنندگان را فراهم کرده است. در این مجموعه شما می‌توانید خدمات گوناگون منزل و ساختمان را به راحتی مدیریت کرده و مشکلات خود را با صرف کمترین زمان و مقرون به صرفه‌ترین هزینه به انجام برسانید. حتی می توانید از نصب ایزوگام و عایق کاری ساختمان تا نصب کاشی، نصب سرامیک و دیگر کارهای ساختمانی را با خیال راحت به این مجموعه و متخصصان با تجربه آن بسپارید.

چه زمانی برای نصب ایزوگام مناسب است؟

کارهای خدماتی استادکار به همین موارد ختم نمی شود و شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت استادکار مشاهده کنید که بسیاری از خدمات مانند خدمات منزل و ساختمان، نظافت و شستشو، قالیشویی و مبلشویی، بازسازی و بنایی ساختمان و حتی تعمیر و نگهداری خودرو با بالاترین کیفیت در این سایت قابل ارائه است. پس اگر به انجام کارهای ساختمانی و خدمات منزل نیاز دارید حتما اپلیکیشن سفارش آنلاین خدمات استادکار را به خاطر بسپارید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین