کد خبر: ۵۹۱۶۵۰
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۶

باکیفیت و بی‌کیفیت‌ترین خودروهای داخلی را بشناسید

براساس ارزیابی صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در خودروهای سواری تولیدی در سطح قیمتی یک؛ نیو مزدا ۳ و سوزوزکی گرند ویتارا هر دو چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص داده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
 در خودروهای سواری در سطح قیمتی دو؛ پژو ۲۰۰۸ پنج ستاره کیفی را کسب کرده و پس از آن کیا سراتو، هایما S۷ اتوماتیک چهار ستاره، جک S۵، جک S۳ و تیگو ۵ سه ستاره کیفی را کسب کرده‌اند . در همین سطح قیمتی NEW MVM X۳۳s، دو ستاره از پنج ستاره کیفی را دریافت کرده است.

در گروه قیمتی سه خودروهای سواری؛ خودروی B۳۰ چهار ستاره و آریزو ۵ و mvm x۲۲ سه ستاره کیفی را به خود اختصاص داده‌اند. خودروهای سواری تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک، تندر ۹۰ پلاس، پارس تندر، پژو ۲۰۷ دنده‌ای و اتوماتیک چهار ستاره و دنا، دنا پلاس، تندر ۹۰، رانا، پژو ۲۰۶ صندوق‌دار و بدون صندوق، دانگ فنگ H۳۰، کوییک و NEW MVM ۳۱۵ توانسته‌اند در این ارزیابی سه ستاره از پنج ستاره کیفی را در سطح قیمتی چهارم کسب کنند.

در این گروه همچنین سورن، پژو پارس، سمند تبریز، پژو ۴۰۵، ساینا، تیبا و تیبا ۲ دو ستاره کیفی را به خود اختصاص داده‌اند. در خودروهای سواری در سطح قیمتی پنجم؛ همه محصولات سایپا اعم از X۱۳۱۳، X۱۳۲، X۱۱۱ و X۱۱۱ پارس خودرو همگی تنها دو ستاره از پنج ستاره کیفی را دریافت کرده‌اند. در مدل ارزیابی کیفی خودروهای داخلی این محصولات بسته به کیفیت خود یک تا پنج ستاره دریافت می‌کنند. یک ستاره پایین‌ترین و پنج ستاره بالاترین سطح کیفی را نشان می‌دهد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین