کد خبر: ۶۰۸۰۸۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱

احمدی‌نژاد در توئیتر به دنبال چیست؟

منتقدان می‌گویند احمدی‌نژاد می‌داند در شرایط فعلی نه خود و نه یاران‌اش نمی‌توانند تایید صلاحیت شده و در ساختار قدرت قرار گیرند. او برای آینده و رویدادهای احتمالی و تغییرات معادلات برنامه‌ریزی می‌کند. او برای آینده چشم به کسب قدرت دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرویس سیاسی- احمدی‌نژاد از سال ۲۰۱۷ میلادی، زمانی که توئیت کردن را آغاز کرده درباره موضوعات گوناگونی اظهارنظر کرده است؛ از ورزش تا موسیقی و خشونت‌ها در امریکا. لحن توئیت‌های او تفاوت چشمگیری با نوع بیان او در زمانی دارند که در فاصله سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۳ میلادی در قدرت بود. تغییر جهت کنونی او چگونه و چرا روی داده است؟

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ روزنامه "لس آنجلس تایمز" در گزارشی درباره فعالیت احمدی‌نژاد در توئیتر می‌نویسد: "طرفداران او می‌گویند حساب کاربری‌اش در توئیتر ۱۰۳ هزار دنبال کننده دارد. تحلیلگران سیاسی می‌‌گویند احمدی‌نژاد قصد دارد از طریق توئیت‌هایش مشروعیت کسب کند. او اکنون در عرصه سیاسی ایران به حاشیه رانده شده است. او می‌خواهد از رسانه‌های اجتماعی به عنوان ابزار استفاده کند. "عبدالرضا داوری" از افراد نزدیک به او می‌گوید: "حساب توئیتر احمدی‌نژاد بخشی از دیپلماسی عمومی اوست؛ به خصوص توئیت‌های انگلیسی او. او می‌خواهد جنبه مثبت و انسانی هنرمندان و ورزشکاران را نشان دهد". او می‌گوید احمدی‌نژاد تیمی فعال در عرصه فناوری دارد و کارشناسان رایانه‌ای در این زمینه به او کمک می‌کنند".

احمدی‌نژاد در توئیتر به دنبال چیست؟

این روزنامه در ادامه می‌نویسد: "زمانی که‌ احمدی‌نژاد در سال ۲۰۱۱ از فرمان مقام رهبری سرپیچی کرد، مشروعیت خود را میان اصولگرایان از دست داد. منتقدان می‌گویند احمدی‌نژاد می‌داند در شرایط فعلی نه خود و نه یاران‌اش نمی‌توانند تایید صلاحیت شده و در ساختار قدرت قرار گیرند. او برای آینده و رویدادهای احتمالی و تغییرات معادلات برنامه‌ریزی می‌کند. او برای آینده چشم به کسب قدرت دارد. با این وجود، طرفداران او معتقدند که توئیت‌هایش درباره ورزشکاران و هنزمندان نشان می‌دهد او هیچ چیزی را از مردم پنهان نمی‌کند. منتقدان‌اش می‌گویند احمدی‌نژاد خود از توئیتری استفاده می‌کند که پس از اعتراضات به نتیجه انتخابات ۸۸، در فیلترشدن آن نقش جدی داشت. او تنها سیاستمدار ایرانی نیست که از توئیتر استفاده می‌کند. بسیاری معتقدند احمدی‌نژاد با توئیت‌هایش نمی‌تواند کاری از پیش ببرد. با این حال، او به فعالیت خود ادامه می‌دهد".

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
آمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
1
3
... مگه ...میداند توئیتر چیست ، ؟؟؟؟!!!!
شاید هم یادش داده اند تا گیم مناسب سن خودش را بازی کند ......
هامون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
1
2
ایشان به دنبال ریاست جمهوری در یکی از کشورهای حوزه آفریقا هستند چون باید کار ناتمام خود را به سرانجام رساند.
رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
1
2
حالا چرا اینقدر ترسیدید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین