کد خبر: ۶۰۸۲۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷

روایتی از اختلافات شدید در شورای وحدت/ ابراهیمی: پایداری‌ها اختلافات‌شان را کنار بگذارند/ احمدی‌نژاد مهره سوخته است

حجت‌الاسلام حسین‌ ابراهیمی گفت: اگر نتوانیم در انتخابات به وحدت برسیم، در رقابت با رقیب شرایط دشواری خواهیم داشت.
روایتی از اختلافات شدید در شورای وحدت/ ابراهیمی: پایداری‌ها اختلافات‌شان را کنار بگذارند/ احمدی‌نژاد مهره سوخته است
آفتاب‌‌نیوز :

عضو جامعه‌ روحانیت‌ مبارز، با اشاره به اختلافاتی که در چارچوب فعالیت‌های شورای‌ وحدت اصولگرایان پیش آمد، گفت: به‌ هر حال طبیعی است که در هر جریان سیاسی‌ای اختلاف‌ سلیقه‌هایی نمایان شود. به‌ همین دلیل چون افراد زیادی جامعه‌ روحانیت‌ مبارز را به عنوان حکم قبول دارند، ما می‌توانیم در راستای کاهش اختلاف‌ها و در نتیجه اتحاد در فعالیت‌های انتخاباتی موثر واقع شویم.

حجت‌الاسلام حسین‌ ابراهیمی توضیح داد: اعضای جامعه‌ روحانیت‌ مبارز همه سعی‌شان را به کار خواهند گرفت تا اصولگرایان به انسجام لازم برسند تا دیگر به مشکل برنخوریم. البته شواهد حاکی از آن است که اختلاف‌های شدیدی وجود دارد، اما چون وحدت برای ما از اوجبِ واجبات است، در نهایت باید کاری کنیم‌ تا با یک لیست واحد در انتخابات یازدهمین ‌دوره‌ مجلس‌ شورای‌ اسلامی شرکت کنیم. در واقع اگر نتوانیم در انتخابات به وحدت برسیم، در رقابت با رقیب شرایط دشواری خواهیم داشت.

نماینده‌ ادوار مجلس ادامه داد: برای رسیدن به وحدت لازم است همه چهره‌ها و سلیقه‌ها اختلافات و فاصله‌ها را کنار بگذارند و بدانند الان وقت خوبی برای تشتت نیست. به‌ همین دلیل مثلاً آقای‌ علی‌ لاریجانی ذاتاً اصولگراست و با اصولگرایی فاصله نمی‌گیرد و به‌ همین دلیل امید داریم با پایداری اختلافات‌شان را کنار بگذارند. به هر حال پایداری‌ها افرادی متدین و دلسوز هستند که البته اشکال‌هایی در روش دارند. امیدواریم خودشان را اصلاح کنند تا بتوانیم با لیستی مشترک از همه طیف‌های جبهه اصولگرایی خودمان را آماده رقابت در انتخابات مجلس کنیم.

عضو جامعه‌ روحانیت‌ مبارز درباره احتمال دعوت نشدن علی‌ لاریجانی از سوی شورای وحدت گفت «از این موضوع خبر ندارد» و ادامه داد: شرایط برای کشور شرایطی فوق‌العاده حساس است و به‌ همین دلیل ما اصولگراها باید اختلاف‌ها و منیت‌ها را کنار بگذاریم و با حمیت زیاد و تلاش‌های شبانه‌روزی شرایط را برای اتحاد فراهم کنیم تا بلکه با حضور پررنگ در دستگاه مقننه بتوانیم در راستای کاهش مشکلات ریز و درشتی که مردم را واقعاً گرفتار کرده است، قدم‌های مثبتی برداریم.

او همچنین گفت: تاکید می‌کنم الان موقع باز کردن پرونده‌های گذشته و دامن زدن به اختلافات نیست. در واقع از آنجا که لیست‌ واحد واجب است، باید بدانیم بدون هیچ‌ قید و شرطی راهی جز تلاش برای حضور پرقدرت در انتخابات مجلس نداریم.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی در پایان سخنانش گفت: گاه برخی درباره حضور یا عدم حضور محمود احمدی‌نژاد در انتخابات حرف‌هایی می‌زنند یا سوال‌هایی می‌پرسند. درباره این شخص یک‌ کلام باید گفت «مهره‌ سوخته است» و بر همین اساس اصولاً با هیچ بحث و بهانه‌ای نباید اسمش را مطرح کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
خدایا‌همه‌ستمگران‌را‌به‌جان‌هم‌بینداز‌و‌عذابشان‌را‌در‌آخرت‌شدید‌و‌ابدی‌گردان
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین