کد خبر: ۶۳۱۹۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶
سایت تحلیلی "بیاند راشا" مطرح کرد؛

ایران کدام تسلیحات روسی را می‌خواهد؟+عکس

طبق مقررات قانونی تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی باید قوانین ممنوعیت خرید تسلیحات سازمان ملل علیه ایران لغو شود.
آفتاب‌‌نیوز :

سرویس بین الملل- سایت تحلیلی "بیاند راشا" یا "فراتر از روسیه" با اشاره به تحریم‌های تسلیحاتی وضع شده از سوی امریکا و سازمان ملل علیه ایران به تسلیحاتی اشاره می‌کند که در صورت لغو ممنوعیت خرید تسلیحات، ایران مایل به تهیه آن از روسیه است:

سوخو -۳۰

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ این جنگنده یکی از مدرن‌ترین و تازه‌ترین جنگنده‌های روسی است. یکی از ویژگی‌های اصلی این جنگنده قدرت مانور فوق‌العاده آن در جنگ هوایی است که این امکان را به آن می‌دهد تا از موشک‌های دشمن در امان بماند. بر روی این جنگنده تجهیزات رادیویی الکتریکی نصب شده است.

ایران کدام تسلیحات روسی را می‌خواهد؟

این جنگنده قادر است از تمام موشک‌های هدایت‌شونده هوا به هوا و هوا به زمین با دقت بالا استفاده کند و محدوده‌ای سه هزار کیلومتری را پوشش می‌دهد و می‌تواند این کار را بدون نیاز به سوخت‌گیری و یا فرود آمدن انجام دهد.

کی – ۳۰۰ باستیون

سیستم موشکی دفاعی متحرک باستیون روسیه راه‌حلی برای دفاع از خطوط ساحلی در برابر تهدیدات مرزی از جانب ناو‌های جنگی و جنگنده‌ها است. این سامانه مجهز به چهار جایگاه پرتاب است. همچنین، این سامانه مجهز به موشک‌های پی– ۸۰۰ اونیکس است که سلاحی مافوق صوت است که قادر به حمل کلاهکی ۲۵۰ کیلوگرمی دارای مواد منفجره با قدرت تخریب بالاست.

ایران کدام تسلیحات روسی را می‌خواهد؟

این موشک‌ها می‌توانند اهداف را در محدوده ۳۰۰ کیلومتری از ساحل نابود کنند. این سامانه به ایران ظرفیت کافی برای دفاع از مرز‌های خود در خلیج فارس را خواهد داد. ایران در آن صورت خواهد توانست از خود در برابر ناو عبور کرده در آب‌های خلیج فارس دفاع کند.

هر سامانه پرتاب‌گر باستیون می‌تواند به مدت ۳ تا ۵ روز در حالت آماده‌باش قرار گیرد.

سامانه دفاع هوایی اس -۴۰۰

این شاهکار پدافند هوایی روسیه در جهان بی‌نظیر است. واحد‌های پدافند هوایی اس -۴۰۰ برای دفاع از ساختار‌های زیربنایی نظامی و دولتی در برابر تمام تهدید‌های هوایی طراحی و ساخته شده‌اند. این تهدیدات جنگنده‌ها و بمب‌افکن‌هایی که مجهز به فناوری‌های لازم برای مخفی‌شدن در آسمان هستند و همچنین موشک‌های کروز با سرعت مافوت صوت و موشک‌های استراتژیک بالستیک را شامل می‌شوند.

ایران کدام تسلیحات روسی را می‌خواهد؟

موشک‌های این سامانه قادر به شلیک به هدف در محدوده‌ای ۲۰۰ کیلومتری هستند. مانند سایر سامانه‌های دفاع هوایی مهم روسیه این سامانه نیز می‌تواند در هر شرایط آب و هوایی‌ای فعال باشد؛ از شرایطی با باران‌های شدید و طوفان گرفته تا محیط‌هایی پوشیده از شن و ماسه. این سامانه قادر به سرنگون کردن جنگنده‌های نسل پنجم است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
4
36
فروش اسلحه وتحریک جنگ به این میگند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
1
17
ایران فعلا پول نداره
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین