کد خبر: ۶۳۲۲۶۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
از توهین ترامپ به افسران ارشد آمریکایی تا رفتار تحقیرآمیز با تیلرسون بر سر برجام

افشای یک جلسه جنجالی ترامپ

در کتاب تازه منتشر شده‌ای به بدرفتاری از جمله برخورد تحقیرآمیز و توهین آمیز دونالد ترامپ رییس جمهوری امریکا با مقام‌های ارشد نظامی و اطرافیان نزدیک‌اش اشاره شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

سرویس بین الملل- در کتاب تازه منتشر شده تحت عنوان "یک نبوغ بسیار پایدار" اشاره شده که ترامپ به اطرافیان اش و مقام‌های مهم امریکایی توهین کرده است. در بخشی از این کتاب آمده است: "ترامپ به افسران ارشد نظامی گفته بود: "من با شما به جنگ نمی‌روم. شما همگی بازنده هستید"! همچنین، "رکس تیلرسون" وزیر خارجه سابق دولت ترامپ نیز از رفتار او بسیار عصبانی شده بود".

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ در این کتاب اشاره شده که ترامپ در جلسه‌ای با حضور "جوزف دانفورد" ژنرال بلندپایه و رییس ستاد مشترک ارتش امریکا خطاب به او و سایر نظامیان امریکایی گفته بود که شما همگی بازنده هستید. گفته شده در آن جلسه ترامپ با عصبانیت گفته که باید از کره جنوبی خواسته شود تا هزینه پایگاه‌های نظامی امریکایی را بپردازد. گفته شده که در آن جلسه "رکس تیلرسون" وزیر خارچه دولت ترامپ سعی داشته تا شخص رییس‌جمهوری را ساکت کند. تیلرسون شخص ترامپ را متهم کرده بود که قصد دارد نیرو‌های مسلح امریکایی را تبدیل به مزدور کند. تیلرسون گفته بود که سربازان امریکایی برای حفاظت از آزادی ما (امریکایی‌ها) تلاش می‌کنند".

افشای جلسه جنجالی ترامپ

گفته شده که در آن جلسه مشاوران نظامی ترامپ و تیم امنیت ملی او از نوع رفتارش عصبانی شده بودند. ترامپ به آنان گفته بود شما نمی‌دانید چگونه می‌توان برنده شد. این کتاب ۴۱۷ صفحه است و توسط خبرنگاران روزنامه "واشنگتن پست" "فیلیپ راکر" و "کارول دی لئونینگ" هفته آینده منتشر خواهد شد.

در بخش دیگری از این کتاب آمده است که ترامپ چگونه با تیلرسون درباره برجام بحث کرده است. در بخشی از این کتاب آمده است: "ترامپ در جلسه اعلام کرد که امریکا را از برجام خارج خواهد کرد. تیلرسون سعی داشت در جلسه درباره این موضوع صحبت کند. با این وجود، ترامپ گفته بود: "نمی‌خواهم در این باره چیزی بشنوم".

ترامپ با عصبانیت درباره ایران گفت: "آنان تقلب می‌کنند. ما در حال خارج شدن از برجام هستیم. من به شما وقت می‌دهم، اما شما همواره تصمیم من را به تاخیر می‌اندازید. من از آن توافق بد خارج خواهم شد".

افشای جلسه جنجالی ترامپ

ترامپ در این جلسه در این‌باره که امریکا چگونه باید از نیرو‌های نظامی امریکایی پول در بیاورد گلایه کرد و به همین خاطر پینشهاد داد که کره جنوبی باید برای حضور سربازان امریکایی هزینه‌ای را پرداخت کند. او با تیلرسون دچار اختلاف‌نظر شد چرا که تیلرسون با این ایده مخالف بود. مشاوران نظامی نیز گفته بودند اقای رییس‌جمهوری شما در این‌باره اشتباه می‌کنید. تیلرسون گفته بود: "مردان و زنانی که لباس نظامی می‌پوشند این کار را نمی‌کنند تا برای کشورشان پول بسازند. آنان کشته می‌شوند برای آنان از آزادی ما محافظت کنند".

گفته شده در این جلسه "مایک پنس" معاون رییس‌جمهوری امریکا هیج نظر و عکس‌العملی از خود نشان نداده بود و شرکت کنندگان در جلسه او را "موزه موم" نامیدند چرا که چهره‌اش ثابت بود. پس از آن که ترامپ جلسه را ترک کرد تیلرسون درباره او گفته بود: "او یک ابله لعنتی است". این در حالی است که ترامپ پس از جلسه به خبرنگاران گفته بود که آن جلسه عالی بود".

افشای جلسه جنجالی ترامپ

افشای جلسه جنجالی ترامپ

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
11
6
ترامپ توسط استیضاح برکنار خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
مطمئن باشید استیضاح نمیشه که هیچ

دوره بعدی هم رییس جمهوره
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
0
3
ترامپ بشه یا نشه، ما بایستی خودمان را قوی تر کنیم سیاست آمریکایی ها در دنیا زور و قلدری هستش دیدیم که عین الاسد خورد صداشون درنیومد !!
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
0
2
ترامپ بشه یا نشه، ما بایستی خودمان را قوی تر کنیم سیاست آمریکایی ها در دنیا زور و قلدری هستش دیدیم که عین الاسد خورد صداشون درنیومد !!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین