کد خبر: ۷۳۸۱۶
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۳:۲۷
مریم بهروزی:

رییس‌جمهور جرأت معرفی مافیا را داشته باشد

دولت نسبت به نگرانی به روحانیت پاسخگو باشد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مریم بهروزی، دبیرکل جامعه زینب(س) با اشاره به انتقاد آیت‌الله مهدوی کنی از دولت درباره گرانی‌ها گفت: «آیت‌الله مهدوی کنی از اعضای مجلس خبرگان رهبری و رییس کل امور مساجد از سوی مقام معظم رهبری هستند و جایگاه ایشان در نظام اسلامی مافوق حزب، تشکیلات و جناحی خاص است و بر این اساس هشدارهای ایشان باید مورد توجه جدی قرار گیرد».

بهروزی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب تاکید کرد: «وقتی علما و روحانیت به وضوح می‌بینند که مردم به لحاظ اقتصادی دچار مشکل هستند و دغدغه خاطرشان اشتغال جوانان‌شان است، بدون شک وظیفه خود می‌دانند که دغدغه مردم را بلندتر بیان کنند و دولت نیز موظف است به این مسئله بپردازد و در مقابل نگرانی روحانیت پاسخگو باشد».

وی با اشاره به سخنان آیت‌الله مهدوی‌کنی در جمع ائمه جمعه و جماعات که خطاب به رییس‌جمهور گفته بود "به آقای احمدی‌نژاد گفتم که ما را ابزار فرض نکنید"، ادامه داد: «وقتی آیت‌الله مهدوی‌کنی و جامعه روحانیت از جبهه متحد اصولگرایان حمایت‌ می‌کند و جبهه متحد نیز یکی از اضلاعش رایحه خوش خدمت است، بدون شک مشکلات ناشی از گرانی و تورم در دولت نهم متوجه جامعه روحانیت خواهد شد و از آبروی آن هزینه خواهد کرد؛ شاید منظور آیت‌الله مهدوی‌کنی از این عبارت همین امر بوده باشد».

این زن فعال سیاسی اصولگرا همچنین درباره سخنان رییس‌جمهور در جمع مردم قم مبنی بر وجود دست‌های پنهان و مافیا در عرصه اقتصادی گفت: «مردم که این افراد و این گروه‌های پنهان را نمی‌شناسند، رییس‌جمهور محترم و مردمی و ساده‌زیست که آنها را می‌شناسند باید به مردم معرفی کنند».

دبیرکل جامعه زینب‌(س) اضافه کرد:‌ «رییس‌جمهور که پیش از این‌ها بارها تاکید کرده‌اند که از مردم موضوع پنهانی ندارد، نباید با مردم رودربایستی کند».

وی افزود: «از سوی دیگر رییس‌جمهور خود در رأس قدرت اجرایی کشور قرار دارد و باید توان و جرأت برخورد داشته و از اختیاراتش در معرفی و برخورد با آنچه مافیا می‌خواند، استفاده کند».

بهروزی در پایان گفت: «بیان و تکرار مسایل و مشکلات دردی را دوا نمی‌کند، مردم از دولت مردمی انتظار دارند به وضعیت ناهنجاری‌های اقتصادی رسیدگی کند و اقتدار و توانمندی خود را در برخورد با موانع نشان دهد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین