کد خبر: ۷۶۵۰۰
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۴:۳۲
لاریجانی در دیدار با هاشمی شاهرودی:

نظارت مجلس از دل تعامل موثر و فعال در می‌آید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: لاریجانی گفت: «نظارت مجلس از دل تعامل موثر و فعال در می آید. نظارت برای این است که قوانین و مقررات و کارها خوب اجرا شود. چرا که اگر از ابتدا قوانین خوب تنظیم شود. درست پیش رفته و اجرا شود، نظارت خیلی روان و ساده خواهد بود».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب ، علی لاریجانی پس از دیدار یک ساعته با رییس قوه قضائیه در بهارستان در خصوص وظیفه نظارتی مجلس و تعامل این قوه با قوای دیگر، ضمن تشکر از ریاست قوه قضائیه، ریاست این قوه را یکی از شخصیت های ممتاز این کشور دانست و گفت: « ما از دیرباز با ایشان روابط نزدیک داشته ایم و از فکر ایشان در مسائل کشور، قوه قضائیه و تاریخ ایران استفاده کرده‌ایم».
 
وی با بیان اینکه قوه قضائیه می تواند عدالت را در کشور محقق کند، به اهمیت این قوه اشاره کرد و خاطر نشان کرد: «ارتباط تنگاتنگ با قوه قضائیه در حل و فصل مسائل کشور وجود دارد تا رسیدگی به تخلفات، مشکلات و جرائم روان باشد چرا که این کاری است که باید مشترکاً با قوه قضائیه صورت گیرد».
 
وی افزود: «طبعاً این کار مقدمه ای می شود برای اینکه اصلاح بسیاری از مسائل در عدلیه صورت گیرد».
 
لاریجانی تاکید کرد: «نظارت مجلس از دل تعامل موثر و فعال در می آید. نظارت برای این است که قوانین و مقررات و کارها خوب اجرا شود. چرا که اگر از ابتدا قوانین خوب تنظیم شود. درست پیش رفته و اجرا شود، نظارت خیلی روان و ساده خواهد بود».
 
وی همچنین ضمن اظهار امیدواری از خوب بودن این مسیر، اظهار داشت: «با توجه به ذهن فعال ریاست قوه قضائیه و همکاری این قوه با مجلس هشتم که تازه نفس است، به شکل مثبت این تعامل امیدواریم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین