کد خبر: ۷۸۸۵۸۸
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴

«هشدار» تند وزیر اطلاعات به «فتنه‌انگیزان و بیانیه‌نویسان علیه نظام»

حجت الاسلام خطیب با هشدار به فتنه انگیزان و بیانیه نویسان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: همچنان که با تدبیر مقام معظم رهبری و وحدت ملی و تلاش محور مقاومت، آمریکا با ذلت و سرشکستگی مجبور به خروج از منطقه و توطئه‌های آن‌ها خنثی شد و امید آن‌ها به برخی فتنه گران و بیانیه نویسان داخلی هم با همراهی ملت راه به جایی نخواهد برد و محکوم به شکست است.
«هشدار» تند وزیر اطلاعات به «فتنه‌انگیزان و بیانیه‌نویسان علیه نظام»
آفتاب‌‌نیوز :

سید اسماعیل خطیب در سفر به شهرکرد با شرکت در شورای تأمین استان ضمن تبریک سالروز ورود غرور آفرین آزادگان هشت سال دفاع مقدس به میهن اسلامی آنان را نماد مقاومت و جهاد واقعی دانست و گفت: آزادگان سرافراز کشورمان الگوی مناسبی برای خدمت رسانی جهادی به مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

خطیب در آستانه هفته دولت گفت: حضور میدانی و فعال رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در استان‌ها از دستاوردهای ارزشمند دولت انقلابی و مردمی بوده که خود موتور محرک و زمینه ساز پیشرفت‌های همه جانبه در کشور شده است.

مسئولان استانی برای اجرایی شدن مصوبات دولت عزم جدی‌تر داشته باشند

وزیر اطلاعات با اشاره به سفر استانی رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری تخصیص اعتبارات و اجرای مصوبات سفرهای استانی را راهگشای حل مشکلات اقتصادی، رونق تولید و اشتغال دانست و از مسئولان استانی خواست برای اجرایی شدن مصوبات سفر عزم جدی‌تر داشته باشند.

وی اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها و حذف ارز ترجیحی را خدمت شجاعانه دولت در قطع دست سودجویان و زیاده خواهان بیان کرد و افزود: این طرح زمینه ریشه کنی فساد اقتصادی در کشور را فراهم می‌کند و مردم به زودی طعم شیرین خدمت عادلانه و جهادی را خواهند چشید.

خطیب حضور مقامات ایرانی در نشست‌های بین المللی و منطقه‌ای را زمینه ساز تعامل دوسویه با کشورهای همسایه برای توسعه اقتصادی در ایران بیان کرد و گفت: امروز کشور نقش راهبردی در جهان و منطقه را دارد و با وجود همه مشکلات، مسئولان ایران اسلامی توانسته اند تحریم‌های ظالمانه اقتصادی علیه ایران را با همکاری‌های همه جانبه بی اثر کنند.

وزیر اطلاعات درباره وضعیت امنیت کشور گفت: با درایت و دستور مقام معظم رهبری، وحدت و انسجام کامل اطلاعاتی در بین نهادهای امنیتی، نیروهای نظامی و انتظامی ایجاد شده که نتیجه آن امنیت پایدار در کشور و اشراف اطلاعاتی و اقتدار نظامی ایران در منطقه است.

وی همدلی مردم با دولت و مسئولان را بی بدیل دانست و گفت: همه ترفندهای دشمنان برای توطئه چینی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران با حضور پرشور، آگاهانه و همراهی مردم و دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و قضائی در صحنه ناکام مانده است.

هشدار به فتنه انگیزان و بیانیه نویسان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران

وی با هشدار به فتنه انگیزان و بیانیه نویسان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: همچنان که با تدبیر مقام معظم رهبری و وحدت ملی و تلاش محور مقاومت، آمریکا با ذلت و سرشکستگی مجبور به خروج از منطقه و توطئه‌های آن‌ها خنثی شد و امید آن‌ها به برخی فتنه گران و بیانیه نویسان داخلی هم با همراهی ملت راه به جایی نخواهد برد و محکوم به شکست است.

اسناد تاریخی پس از انقلاب به زودی در اختیار محققان قرار می‌گیرد

خطیب ترویج جهاد تبیین در جامعه را از رسالت‌های وزارت اطلاعات بیان کرد و گفت: اسناد تاریخی پس از انقلاب اسلامی به زودی در اختیار محققان و پژوهشگران برای تنویر افکار عمومی و جلوگیری از هرگونه تحریف و فتنه انگیزی قرار می‌گیرد.

وزیر اطلاعات به طرح‌های دولت برای قطع وابستگی اقتصادی کشور به فروش نفت اشاره کرد و افزود: خنثی سازی تحریم‌های اقتصادی با اجرای این طرح‌ها و تأمین کافی کالاهای پرتقاضا در کشور مشهود است و این موفقیت‌ها مرهون همراهی مردم با دولت و همدلی بین مسئولان کشوری است.

خطیب همچنین با حضور در گلزار شهدای شهرکرد با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان این شهرستان ادای احترام کرد.

حضور در ستاد خبری اداره کل اطلاعات چهارمحال و بختیاری از دیگر برنامه‌های سفر وزیر اطلاعات بود که دستورات لازم برای ارتقای سطح اطلاعات مردم محور را صادر کرد.

در پایان جلسه از زحمات مدیرکل سابق اطلاعات چهارمحال و بختیاری قدردانی و مدیرکل جدید معرفی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین