کد خبر: ۸۱۷۲۴
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۸۷ - ۱۷:۰۶
دبيركل حزب موتلفه اسلامی عنوان کرد:

شعار نجات ايران، شعار اپوزيسيون خارج از كشور است

این شعار شايسته آقای خاتمی و دوم خردادی ها نيست
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبيركل حزب موتلفه اسلامی با انتقاد از شعار نجات ايران که از سوی خاتمی مطرح شده است،گفت: «شعار نجات ايران همان شعار اپوزيسيون خارج از كشور است؛ اين شعار شايسته آقای خاتمی و دوم خردادی‌‏ها برای ورود به انتخابات رياست جمهوری نيست».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، محمدنبی حبيبی در پايان نشست دبيران اين حزب، افزود: «آقای خاتمی عملا وارد فعاليت انتخابات رياست جمهوری شده است. اين دومين صدايی است كه از جبهه دوم خرداد برای مشاركت در انتخابات آينده شنيده می‌‏شود. تفاوت اين دو صدا با توجه به شعارهای آنان قابل تأمل است. ورود آقای خاتمی در انتخابات آينده جای كسی را تنگ نمی‌‏كند. لذا بايد از آن استقبال كرد و طبيعی است كه يک ضلع رقابت باشد». 

حبيبی با اشاره به تبيين مبانی نظری اصلاحات توسط خاتمی، اظهار داشت: «تبيين مبانی نظری اصلاحات كار بسيار خوبی است، ای كاش اين كار 10 سال زودتر انجام می‌‏شد تا بی‌مهری به مقدسات اسلامی در مطبوعات آن زمان پديد نمی‌‏آمد و حوادث تلخی چون 18 تير 78 رخ نمی‌‏داد». 

وی در ادامه درباره برگزاری جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌‏ها، گفت: «جشنواره مطبوعات فرصتی برای تعيين جايگاه مطبوعات در مهندسی افكار عمومی بر اساس هنجارهای اسلامی است». 

حبيبی افزود: «مطبوعات و رسانه‌‏ها بايد اعتماد مردم را به خود جلب كنند و با همگرايی با مطالبات مردم و نظام، گفتمان پيشرفت و خدمت را ارتقاء دهند». 

دبيركل حزب موتلفه اسلامی همچنين در اين گفت‌‏وگو در مورد اجرای سياست‌‏های اصل44،تصريح كرد: «برگزاری نخستين نشست شورای عالی اجرای سياستهای اصل 44 را به فال نيک می‌‏گيريم. اميدواريم مسئولان در مسيری كه مقام معظم رهبری برای پديداری يک جهش اقتصادی به واسطه اجرای سياست‌‏های اصل 44 قانون اساسی تعيين فرمودند، به پيش بروند». 

وی افزود: «اجرای سياست‌‏های اصل 44 هنگامی عملياتی می‌‏شود كه دولت منابع آزاد شده از واگذاری‌‏ها را در منابع و مصارف بودجه سال آينده ببيند. اميدواريم مصوبات اين شورا برای همه قوا لازم‌‏الاجرا باشد». 

وی ادامه داد: «دولت اگر خوب در اين زمينه عمل كند، يک گام بلند به سوی تنظيم بودجه بدون نياز به منابع صادرات نفت خام برداشته است». 

حبيبی در مورد مصوبه دولت عراق در خصوص توافقنامه امنيتی با آمريكا، گفت: «آثار وجودی مخالفت مردم، علما و مراجع عظام تقليد در عراق در اين مصوبه ديده می‌‏شود؛ ما اميدواريم مجلس عراق نيز در تصويب نهايی، بقيه مطالبات مردم و مراجع را در متن توافقنامه بگنجاند». 

وی افزود: «البته چند اشكال حقوقی نيز در اينجا مطرح است كه بايد توجه لازم به آن بشود». 

وی تصريح كرد: «نام نهادن «توافقنامه» بر اين مصوبه آثار حقوقی بر آن مترتب است، كه حتی می‌تواند پس از انقضای مدت توافقنامه دولت عراق را درگير آن كند. اين توافقنامه در حقيقت بايد يک نوع قرارداد برای خروج زمان‌بندی شده نيروهای اشغالگر با توجه به تبعات آن باشد. اميدواريم كه دقت‌‏های حقوقی بيشتری در پارلمان عراق نسبت به آن صورت گيرد». 

حبيبی در ادامه با اشاره به حملات مستمر امريكايی‌‏ها به مردم پاكستان اظهار داشت: «مردم مظلوم پاكستان نبايد قربانی اصلی مبارزه دروغين آمريكا با تروريسم باشند». 

وی ادامه داد: «دولت و ارتش پاكستان برای حفظ حيثيت خود و نيز جان ،مال و ناموس مردم بی‌‏گناه پاكستان واكنش شايسته نشان دهند». 

دبيركل حزب موتلفه اسلامی همچنين در خصوص كنفرانس اديان در نيويورک، گفت: «چهارشنبه گذشته كنفرانس اديان با حضور سران 70 كشور جهان در نيويورک برگزار شد. به عقيده من اين كنفرانس هيچ ربطی به اديان پيدا نمی‌‏كند چون در هيچ يک از كشورهای شركت‌‏كننده سران آنها در قانون اساسی نپذيرفته‌‏اند، اساس مناسبات آنها دين باشد». 

وی افزود: «اکثرا تأكيد كردند، كشور ما يک نظام لائيک يا سكولار است. بنابراين وقتی بحث دين مطرح می‌شود هيچ ربطی به سران 70 كشور ياد شده ندارد. بويژه اينكه تقریبا اين نشست نوعی آشتی‌‏كنان برخی دولت‌‏های عربی با رژيم صهيونيستی بود و تز سازش اعراب و رژيم صهيونيستی را دنبال می‌‏كرد». 

وی ادامه داد: «در حالی كه كنفرانس اديان با شركت رژيم صهيونيستی و برخی دولت‌‏های عربی برگزار می‌‏شد، مردم غزه در زير محاصره اقتصادی و گلوله‌‏باران جلادان ارتش صهيونيستی بودند. آيا جهان اسلام می‌پذيرد تحت عنوان كنفرانس اديان در نيويورک، ملک عبدالله و شيمون پرز در كنار هم بنشينند، بعد مسلمانان فلسطين با قحطی و كشتار بی‌رحمانه روزگار بگذرانند»؟

وی تصريح كرد: «ما دفاع حماس از شرف ملت فلسطين را يک دفاع مشروع می‌‏دانيم و ادامه شرارت رژيم صهيونيستی در غزه را آثار به بن‌‏بست رسيدن و فروپاشی اشتغالگران قدس می‌‏دانيم. اين اجلاس هم نمی‌‏تواند جنازه رو به موت اسرائيل غاصب را احياء كند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۸۷/۰۸/۲۸
0
0
واقعا هم باید ایران را نجات داد.
ناشناس
|
-
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۸۷/۰۸/۲۹
0
0
نجات ايران از نظر ايشان خوب است يا خير؟
ناشناس
|
-
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۸۷/۰۸/۲۹
0
0
اپوزيسيون خارج كشور شعار نجات ايران َ شعار استقلال ايران َ شعار ازادي مردم و شعار انتخابات آزاد و دهها شعار ديگر هم ميدهند. اينها دليل نميشود كه چون آنها اين شعارها را داده اند پس ما نبايد چنين شعارهايي داشته باشيم.نمي دانم چرا اگر مثلا راديو بي بي سي يا صداي امريكا از گراني داخل كشور صحبت كرد ديگر كسي حق صحبت در اين خصوص را ندارد فقط به اين دليل كه آن راديوها نيز اين حرفها را زده اند؟ متاسفانه تا كنون به اين دليل غير منطقي اجازه انتقاد از مطبوعات و بسياري از شخصيتها گرفته شده است.
ناشناس
|
-
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۸۷/۰۸/۲۹
0
0
راست مي گن جناب حبيبي والله!!!!
آقاي خاتمي نمي بينن كه در دولت اصولگراي دو آتشه نهم هيچگونه بي مهري به مقدسات اسلامي نشد اصلا!!!!!
نه در ماجراي سوالهاي آزمون ضمن خدمت فرهنگيان، نه در اظهارات و افاضات رييس سازمان گردشگري، نه در مورد دستور آزاد سازي حظور زنان در استاديومها، نه در ماجراي قرآن به سر گرفتن زنان دف نواز، نه در ماجراي دعوت به [...] علماي حوزه علميه در مورد امور اجرايي كشور از سوي يك كارگردان خيلي خيلي خودي!، نه در ماجراي توهين به بيت مكرم امام(ره) و... هيچوقت به ساحت مقدس اسلام و انقلاب اساعه ادب نشد كه نشد!
بهترين دليل و شاهد اين مدعا هم رضايت كامل كفن پوشان محترم از اوضاع كشور و عدم احساس تكليف ايشان براي حضور پر رنگ، ونه حتي كم رنگ و بي رنگ در خيابانها است!!!
حالا چيه اينطوري نگاه نگاه مي كنيد؟! راست مي گم ديگه!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین