کد خبر: ۸۳۱۰۹۷
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
در رزمایش نوروزی ۱۴۰۲

رادان: فعالیت ۲۵۰۰ گشت انتظامی در هر شیفت کاری/ برخورد با خاطیان امنیت مردم

رئیس پلیس کشور گفت: در نوروز ۱۴۰۲ پلیس با بیش از ۲۵۰۰ گشت انتظامی در هر شیفت کاری عرصه را برای افرادی که بخواهند ناامنی را برای مردم رقم بزنند، برخورد قاطع خواهند کرد.
رادان: فعالیت ۲۵۰۰ گشت انتظامی در هر شیفت کاری/ برخورد با خاطیان امنیت مردم
آفتاب‌‌نیوز :

سردار احمدرضا رادان در نخستین روز سال در رزمایش نوروزی پلیس، ضمن تبریک سال نو، گفت: قطعا شعار "نوروز متفاوت، پلیس مقتدر و حرفه‌ای" در حالی دارد شکل می‌گیرد که این پلیس باید بتواند در وقت حرفه‌ای خودش ماموریت را درست پیاده کند و به آن با درستی پاسخ دهد و در پاسخ هوشمندانه رفتار کند.

وی افزود: امروز ما به مردم عزیز ایران اسلامی قول داده‌ایم و هم قسم شده‌ایم که آرامش، آسایش و استراحت خودمان را به آرامش، آسایش و استراحت مردم تقدیم کنیم که بسیار نیکو است و ثواب دارد؛ اینکه چشمانی بیدار باشد تا چشمانی در آسایش باشند. چشمانی هوشیار باشد تا چشمانی خوشحال باشند و مردان کاراموخته‌ای مقتدرانه در ماموریت باشند تا مردم از سمت پلیس خودشان احساس آرامش و اقتدار را ببینند و لذت ببرند.

رادان با اشاره به تقارن بهار ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان به شعار سال ۱۴۰۲ که توسط مقام معظم رهبریبا عنوان " مهار تورم و رشد تولید" نام گذاری شده است، اشاره کرد و گفت: امید است همه دولتمردان و مسئولان نیز با کار و کوشش و تلاش دو چندان بتوانند حال دل خوش تری را برای مردم عزیز ایران اسلامی رقم بزنند ضمن اینکه پلیس نیز باید با انجام مطلوب ماموریت‌های محوله متفاوت‌تر از گذشته باشد و نیاز مردم را نیز به طور واقعی شناسایی و پاسخ دهد.

رئیس پلیس کشور با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار نوروزی سال ۱۴۰۲ گفت: امروز بیش از ۲۵ هزار نیرو در تهران با تمام توان در خدمت امنیت و آرامش مردم قرار دارند؛ ضمن اینکه بیش از۲۵۰۰ گشت انتظامی در هر شیفت امنیت را تأمین خواهند کرد و عرصه را برای افرادی که بخواهند ناامنی را برای مردم رقم بزنند، برخورد قاطع خواهند کرد.

رادان ضمن تشکر و عذرخواهی از خانواده‌های نیرو‌های پلیس، گفت: از همه شما می‌خواهم که برای مردم عزیزی که شایسته مهربانی، امنیت و آرامشی بیش از گذشته هستند، هوشیارِ هوشیار، آمادهِ آماده و پر توان و مهربان باشید.

رزمایش نوروزی پلیس صبح امروز با حضور سردار احمدرضا رادان-رییس پلیس کشور، علیرضا فخاری- استاندار تهران و برخی مقامات دیگر در میدان آزادی تهران برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین