کد خبر: ۸۳۱۹۳۷
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵

قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز ۱۴۰۲/۰۱/۰۹/ دلار گران شد

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲میلیون و ۵۹۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است. قیمت دلار در بازار آزاد نیز در کانال ۵۳ هزارتومانی در نوسان است.
قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز ۱۴۰۲/۰۱/۰۹/ دلار گران شد
آفتاب‌‌نیوز :

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۳۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۹ میلیون تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۷ میلیون تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۱۱ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی ۱۹۶۱ دلار است.

به نوشته تسنیم، بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران قیمت هر اسکناس دلار امروز (چهارشنبه ۹ فروردین) ۴۰ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت حواله دلار ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان کشف شد.

نوسان کانالی دلار در بازار پشت خطی

اقتصادنیوز نوشت: شب گذشته فشار خریداران به بازار پشت خطی دلار زیاد شد.

برخی از سایت‌ها و کانال‌ها اعلام کردند که نرخ دلار وارد کانال جدید شده و حتی به اولین مرز مقاومتی هم رسیده است. همچنین به ادعای برخی ازکانال‌ها قیمت دلار در معاملات پشت خطی هرات نیز دیشب صعودی بود.

قیمت طلای جهانی هم دیشب در مقایسه با عصر سه شنبه تقریبا ۲۰ دلار رشد کرد و به ۱۹۷۵ دلار رسید.

از نگاه فعالان بازار در صورتی که نرخ دلار در بازار امروز به مسیر افزایشی روز گذشته ادامه دهد این امر ممکن است موجب ورود خریداران بیشتری به بازار سکه شود.

در کنار این، روند بازار اونس طلا نیز برای سکه بازان از اهمیت زیادی برخوردار است. تحلیلگران اقتصادی باور دارند چشمک شبانه طلای جهانی ممکن است برروی قیمت سکه در روز جاری تاثیر گذار باشد.

در شرایط فعلی حباب سکه به سطح قابل توجهی رسیده، اما به نظر می‌رسد خوشبینی سکه بازان به دو محرک صعودی باعث شده خریداران به حباب آن توجه کمتری کنند.

تحلیلگران باور دارند در صورتی که سکه بار دیگر مورد حمایت طلا و دلار قرار بگیرد این امر ممکن است بر قدرت سکه بازان بیفزاید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین