کد خبر: ۸۳۲۰۰۱
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰

سردار نقدی: اطاعت از، ولی فقیه بالاترین ارزش است/ مذاکره را جایگزین تولید کردیم

معاون هماهنگ کننده سپاه، اطاعت از، ولی فقیه را بالاترین ارزش جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: اگر به ارزش اطاعت از ولایت پایبند می‌ماندیم، امروز این مشکلات اقتصادی را نداشتیم.
سردار نقدی: اطاعت از، ولی فقیه بالاترین ارزش است/ مذاکره را جایگزین تولید کردیم
آفتاب‌‌نیوز :

سردار محمدرضا نقدی امروز در یادواره سردار شهید «حسین املاکی» که در مسجد جامع لنگرود برگزار شد، از این شهید والامقام به عنوان اسطوره ملت ایران یاد کرد و گفت: باید رهرو راستین راه شهیدان باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، شهید املاکی ها را پرورش یافته مکتب اباالفضل(ع) دانست و اظهار کرد: زمانی که حضرت اباالفضل(ع) به آب رسید، به یاد تشنگی امام حسین(ع) افتاد و در اوج عطش آب را رها کرد و لذا هیچ مکتب و مرامی جز مکتب و مرام کربلا ظرفیت تربیت چنین اسطوره ای را ندارد.

نقدی، شهید حسین املاکی را نه فقط اسطوره ملت ایران، بلکه اسطوره همه آزادیخواهان دنیا دانست و بیان کرد: جوانان ما در مکتب کربلا پرورش یافتند و عظمت روح پیدا کردند و حماسه بزرگ دفاع مقدس را آفریدند.

وی با بیان اینکه شهید املاکی به عنوان فرمانده و جانشین لشکر در زیر بمباران شیمیایی تصمیم گرفت ماسک خودش را بردارد و به صورت یک رزمنده بسیجی بزند و به جای جان خود جان او را حفظ کند، ادامه داد: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند، هر دو شهید شدند، اما این قهرمانی و این استادی و این معلمی و این اسطوره ای برای بشریت ماند، یعنی انسان می تواند تا جایی بالا برود که از هستی خودش برای جان دادن به دیگران بگذرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه، جانفشانی شهدا را برای اقامه حق و عدل دانست و تصریح کرد: مکتب اهل بیت(ع) انسان هایی را می سازد که برای استواری دین خدا از خود گذشتگی می کنند و شهادت را گواراتر از همه لذت های دنیایی می بینند، زیرا زندگی را گذرگاه می دانند؛ نه منزلگاه.

وی با بیان اینکه امروز تفکر و منطق و سیره شهدا عزت و عظمت را به ملت ایران بخشیده است، عنوان کرد: دشمن از موشک ها و پهپادهای ما نمی ترسد، زیرا چندین برابر ما موشک و پهپاد و سلاح دارد، اما آن چیزی که دشمن را می ترساند، مردان مصمم و با اراده ای است که همچون املاکی ها جوهر مردانگی و جوانمردی دارند و دنیا در چشم آنان بی ارزش است و به دنبال پاداش بلاتر یعنی لقاء الله هستند.

نقدی، با اشاره به راه اندازی صدها شبکه رادیویی و تلویزیونی و هزاران کانال تلگرامی و اینستاگرامی و توییتری فاسد و مبتذل و مستهجن علیه انقلاب اسلامی، اضافه کرد: دشمن با شبکه های ماهواره ای و اینترنتی خود به جنگ با ارزش های ما آمده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه، با بیان اینکه آمریکا برای هیچ کشوری به اندازه ایران شبکه فارسی زبان راه اندازی نکرده است، گفت: دشمن می خواهد افکار و رفتار فاسد را در جامعه ما ترویج کند، زیرا نمی خواهد آموزه های املاکی ها تکثیر شود.

وی شهادت طلبی و فداکاری و حیات خود را برای دین خدا تقدیم کردن را از جمله آموزه های شهدا دانست و اظهار کرد: ظالمان با سلاح برتر مردم دنیا را می ترسانند تا بر آنان غلبه کنند، اما در مقابل شهدا خلع سلاح می شوند و لذا می خواهند آموزه های شهید و شهادت را از بین ببرند.

نقدی، هوشیاری و بصیرت ملت ایران را در تاریخ بی نظیر دانست و عنوان کرد: ۴۴ سال است که این ملت در مقابل همه توطئه ها و دشمنی ها و دسیسه ها ایستاده و از یک طرف با ترورهای منافقین و صدام متجاوز و بمباران شیمیایی و موشک باران شهرها و تحریم های اقتصادی مقابله کرده و از طرف دیگر، در جنگ روانی سربلند بیرون آمده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به هوشمندی ملت ایران و اطاعت از رهبری حکیم و فرزانه، تاکید کرد: دشمن همه قوای خود را جمع کرد تا ملت ایران از رهبر شجاع و آگاه و فیلسوف و فقیه و سیاستمدار و حکیم و فرمانده و دانشمند و امتحان پس داده در میدان های سخت خود دست بکشد و به دنبال شکست خورده های سیاسی و اجتماعی برود، اما نتیجه نگرفت.

نقدی، با بیان اینکه دشمن می خواهد حیا و عفت و پاکدامنی را از جامعه ما بگیرد و ولنگاری و وادادگی و بی بند و باری را جایگزین آن کند، گفت: کسی حاکمیت دین خدا و حقیقت نورانی انقلاب و راه روشن املاکی ها را با بی حیایی و بی عفتی و بی بند و باری عوض نمی کند.

وی خیابان های پاریس و لندن و تل آویو را صحنه واقعی شورش های خودجوش اجتماعی و مردمی دانست و بیان کرد: دشمنان با توطئه و پول یک حقیقت تصنعی و آشوب هدایت شده را در ایران درست کردند و اراذل و اوباش را به کار گرفتند و توانستند اغتشاشات مقطعی و غیر متصل به مردم را راه اندازی کنند، اما اکنون خودشان گرفتار آشوب های واقعی و جنبش های مردمی شده اند و به زودی افول می کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه، یکی از آثار پیام املاکی ها را فراگیری آزادیخواهی و حق طلبی دانست و اضافه کرد: داعش را درست کردند تا اسلام را زشت و خشن و غیر قابل دفاع نشان دهند و در جهان اسلام شکاف ایجاد کنند، اما به برکت شهید سلیمانی ها این توطئه نیز شکست خورد؛ البته دشمن دست بردار نیست و ما نیز باید آماده باشیم و راه شهدا را ادامه دهیم و مکتب و مرام املاکی ها را ارج نهیم.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در سخنرانی آغاز سال جدید، اضافه کرد: ملت ایران از جمهوری اسلامی راضی هستند و می دانند که مشکلات اقتصادی محصول جمهوریت و اسلامیت نیست، بلکه نتیجه فاصله گرفتن از ارزش هاست؛ در طول ۴۴ سال گذشته هر کجا این ارزش ها را پیاده کردیم موفق شدیم و هر کجا از این ارزش ها فاصله گرفتیم، شکست خوردیم.

نقدی، اطاعت از ولی فقیه را بالاترین ارزش جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: اگر به ارزش اطاعت از ولایت پایبند می ماندیم، امروز این مشکلات اقتصادی را نداشتیم، زیرا رهبر انقلاب در دهه اخیر همواره بر تولید تاکید فرمودند، اما مذاکره را جایگزین تولید کردیم.

وی مشکلات کشور را ناشی از عدم پایبندی به ارزش ها دانست؛ نه پایبندی به آنها و خاطرنشان کرد: ارزش هایی که شهید املاکی ها نماد آن هستند به ما آسیب نزده، بلکه اسراف و دنیاطلبی و توجه به کالای خارجی و... اقتصاد ما را ضعیف کرده است؛ البته طاغوت های دنیا اینگونه القا می کنند که باید به ارزش ها معترض باشیم، زیرا مادامی که به ارزش ها پایبند هستیم، دشمنان نمی توانند منابع ما را غارت کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه، خواست دشمن را دور شدن از ولایت و خودخواهی به جای از خود گذشتگی و ترویج بی بند و باری دانست و یادآور شد: انقلاب ما به سوی قله حق و عدل حرکت می کند و لذا آزمایش های دیگر در راه است و باید شهید املاکی ها را دنبال کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین