کد خبر: ۸۷۹۹۹
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۹:۴۷
در جمع دانشجویان دانشگاه امام صادق مطرح شد:

کوچک‌زاده: کردان پیش احمدی‌نژاد رفت و قسم خورد که از لاریجانی بریده

کردان کسی است که 9 جلد کتاب نوشته است که من آنها را دارم
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مهدی کوچک‌زاده که در نشست «نسبت گفتمان احمدی‌نژاد و کروبی با خصوصیات جوهری انقلاب و منطق امام (ره)»، حاضر شده بود پس از پایان مناظره‌اش با محمدجواد حق‌شناس، به سوالات دانشجویان پاسخ گفت.

کوچک‌زاده در پاسخ به سوالی درخصوص آن‌چه عدم سعه صدر و عزل و نصب‌ها از سوی احمدی‌نژاد عنوان شد، گفت: «اگر احساس شود من از آقای احمدی‌نژاد حمایت می‌کنم دلیلش حتماً این نیست که ایشان برای من الگو است، اصلا این‌طور نیست. من به واسطه‌ آشنایی که با افکار و نظرات حضرت امام (ره) پیدا کرده‌ام، در بین موجودین، ایشان را نزدیک‌تر از همه در مسائل اساسی به امام (ره) می‌دانم. بنده نه توانسته‌ام آدم کسی باشم و نه انشاءالله بعد از این خواهم شد. از اول پیروزی آقای احمدی‌نژاد در انتخابات من تنها سه بار توانسته‌ام با ایشان دیدار داشته باشم.»

کوچک‌زاده گفت: «بنده به سهم خود به رفتارهای ایشان ایراداتی داشته‌ام و دارم. با خودشان هم آنها را مطرح کرده‌ام. رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان و نیز دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران گفتند که این انقلاب یک مبانی و اصولی دارد و بعد در جای دیگری می‌گویند که این نظام یک شکل قانونی و رسمی دارد که عبارت است از همین مجلس شورای اسلامی، دولت، قوه قضاییه و ...».

وی در ادامه گفت: «ایشان می‌افزایند از آن طرف هم این انقلاب یک محتوا و اصول اساسی دارد که ایشان در این خصوص می‌فرمایند اصول اساسی این نظام، عدالت‌خواهی، استقلال، آزادی، استکبارستیزی، منفعل نشدن در برابر دشمن و مردم‌گرایی، مستضعف‌نوازی، گرایش به طبقات محروم و پرهیز از اسراف و زندگی اشرافی است».

کوچک‌زاده گفت: «مقام معظم رهبری با تاکید بر لزوم حرکت مجموعه کشور به جهت واحد، خاطرنشان کردند در این مسیر اگر در میان جریان‌های مختلف، یکی از جریان‌ها به اصول و مبانی انقلاب اسلامی نزدیک‌تر بود باید آن جریان را تقویت و حمایت کرد».

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با آن‌چه ساده‌زیستی و پرکاری دولت می‌خواند، افزود: «در بحث‌های اصولی یا در انتخاب اصل مسیر، این دولت مشکلی ندارد. هرچند در نحوه راندن ماشین در این مسیر صحیح دچار ترمزهای ناگهانی، فرمان کج کردن‌ها و کنار جاده رفتن‌ها است».

تندترین پرسش‌های دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) درباره عملکرد دولت احمدی‌نژاد به حمایت رئیس‌جمهور از دو چهره مشهور باز می‌گشت؛ نخست مشایی که به تعبیر دانشجویان، حضورش در دولت احمدی‌نژاد برای اصولگرایان بسیار گران تمام شده است و به اعتقاد آنها، کماکان با لجاجت بر حضور وی در دولت اصرار دارد. چه که دانشجویان در پرسشی دیگر نسبت میان فقدان سعه صدر و تک روی رئیس‌جمهور با منطق امام(ره) را جویا شدند. کوچک زاده در پاسخ به این انتقادات نخست به روحیه شخصی افراد اشاره کرد و گفت: «رئیس‌جمهور در برخی موارد قانع نمی‌شود، نه اینکه لجبازی می‌کند».

وی ادامه داد: «این مواردی که می‌فرمایید بحث خصلت‌های افراد است. مثلا همه عالم اگر متفق شوند که آقای احمدی‌نژاد فلان کس را در این پست نگذارد، ایشان چون قانع نمی‌شود و نه این‌که لجباز است آن کار را انجام نمی‌دهد؛ در حالی که ما فکر می‌کنیم ایشان خودرأی است».

کوچک‌زاده بیان کرد: «البته بنده به ایشان گفته‌ام که اگر در یک موردی هم یک مطلبی را می‌گویند اما تو قانع نمی‌شوی، مشی امام (ره) را پی بگیر؛ زیرا که مشی امام (ره) این بود که اگر کاری به اصول ضربه نمی‌زند و درخصوص انجام آن توافق وجود داشت آن کار را انجام می‌دادند یا آن کار را اگر می‌گفتند که انجام ندهیم انجام نمی‌دادند».

وی در ادامه با اشاره به آن‌چه حمایت از دولت بازرگان از سوی امام (ره) به دلیل آن‌که با مشورت دیگران روی کارآمده بود می‌خواند، گفت: «البته وقتی این صحبت‌ها را با آقای احمدی‌نژاد انجام دادیم ایشان به من گفتند تو تضمین می‌کنی که این مورد آخرین مورد باشد و {منتقدان} به کس دیگری ایراد نگیرند؟ تا من فلانی را به فرض از کار برکنار کنم»؟

کوچک‌زاده گفت: «چند روز پیش قضیه‌ای درست کردند که می‌خواهند حج را با سیاحت در کیش یکسان کنند. البته این دفاع از عملکرد آقای مشایی که می‌خواهند لیالی را در حج بگذارد نیست. آن‌چه من خواندم در مصوبه‌ شورای عالی انقلاب که تصویب شده بود این بود؛ اولا حج شئون سیاسی، تبلیغی و روحانی‌اش جدا است و مربوط به بعثه مقام معظم رهبری و زیر نظر نمایندگی ولی فقیه می‌باشد».

وی ادامه داد: «دوم این‌که سازمان حج با حفظ استقلال کاملش، به جای آن‌که زیر نظر وزارت ارشاد باشد زیر نظر سازمان جهانگردی و گردشگری باشد. این یعنی حج را با سیاحت در کیش یکسان کردن»؟!

این نماینده مجلس اظهار کرد: «این‌جا است که رهبری می‌فرمایند من از همه دولت‌ها دفاع می‌کنم ولی از دولتی که در موردش بی‌انصافی شود بیشتر دفاع می‌کنم».

وی ادامه داد: «چون ما از مشایی بدمان می‌آید باید بگوییم او می‌خواهد حج را با کیش یکسان کند»؟!

وی در پاسخ به تذکر دانشجویان که بحث کیش شدن سفر حج را آیت الله مکارم شیرازی طرح کرده است، گفت: «احتمالا اطلاعات اشتباه به آقای مکارم شیرازی داده‌اند».

کوچک زاده اصرار احمدی‌نژاد به ابقای مشایی را ناشی از قانع نشدن رئیس‌جمهور دانست و از قول احمدی نژاد نقل کرد که مسئله مشایی نیست، می‌خواهند نفر اول را بزنند، بعد سراغ دومی و بعدی‌ها بروند.

کوچک‌زاده گفت: «بنده متوجه رفتارهای و خصلت افراد می‌شوم ولی فضا واقعاً یک فضایی است برای نابود کردن این دولت».

وی ادامه داد: «به دلیل این‌که خود احمدی‌نژاد گفت که این مشکلات به دلیل این است که یک کسی از خارج از دایره وارد دایره شد؛ با انتخابات ریاست جمهوری نهم».

این نماینده مجلس اظهار کرد: «قطعاً ایراداتی هست. چه کسی هست که از 10 کارش دو تایش غلط نباشد»؟

کوچک‌زاده گفت: «این رفتارهای دولت ناظر بر آن گفته امام (ره) است که می‌فرمایند "باید دولت جمهوری اسلامی تمام سعی و تلاش خود را در اداره هرچه بهتر مردم بنماید". یعنی باید از ژنو که می‌آید در روستاهای چابهار باشد و باید بدود و کار کند ولی این به این معنا نیست که آنها را از اهداف اصولی انقلاب که ایجاد حکومت جهانی عدل است منصرف کند».

وی ادامه داد: «وقتی احمدی‌نژاد می‌رود در سازمان ملل و به هولوکاست ایراد می‌گیرد و هم‌چنین در ژنو این عین جمله کروبی بود که گفت تو نمی‌خواهد دنیا را درست کنی، تو قیمت گوجه فرنگی را ارزان کن. من می‌گویم آقای کروبی شما درست می‌گویی ولی آیا این خط امام (ره) است؟ به خدا می‌خواهند امام (ره) دفن شده باشد. دنیا را این امام (ره) تکان داد و این تکان دیگر متوقف هم نخواهد شد».

این نماینده‌ مجلس اظهار کرد: «آقای کروبی می‌گویند من اگر رییس‌جمهور شوم دشمن‌تراشی نمی‌کنم. اسراییل را ما باید بتراشیم؟ اسراییل ماهیتاً دشمن حق است و امام (ره) فرمودند باید از بین برود».

کوچک‌زاده ادامه داد: «آقا بهزاد می‌گوید من از آمریکای تا بن دندان مسلح می‌ترسم و شیرزاد نیز می‌گوید که برای ترسیدن درک و شعور و فهم خطر لازم است. کسانی که نمی‌ترسند شعور و درک خطر را ندارند. ببینید چگونه با کلمات بازی می‌کنند».

وی گفت: «دنبال این هستند که نظریه‌ امام (ره) را که در عمل حقانیت و پیروزی‌اش به ما اثبات شد را دفن کنند. همه حرف سر این است که احمدی‌نژاد دارد در راه درستی حرکت می‌کند و ماهیت این انقلاب را حافظ است».

این نماینده مجلس گفت: «همه حیات انقلاب ما به این است که جهانی بودن خودش را حفظ کند و از مستضعفین در عرصه دنیا دفاع کند و اگر در داخل این مرزها محدود شود این تفکر روز اول مرگش است».

کوچک‌زاده در پاسخ به سوالی درباره انتصاب کردان و عدم عزل وی و اصرار بر باقی ماندن او از سوی احمدی‌نژاد، گفت: «من با عمده ایراداتی که از دل بچه‌های خودی برمی‌آید موافقم. ولی حرفم این است که نزدیک به انتخابات، مسائل جزئی را می‌خواهند برجسته کنند تا این اصلی که امروز ارزش‌ها و آرمان‌های امام (ره) بر سر دست گرفته شده است را مخدوش کنند».

وی ادامه داد: «کسی منکر این‌که در کار احمدی‌نژاد مثل کار هرکس دیگری ایراد است نمی‌تواند باشد ولی بحث بر سر این است که این آدمی که امروز رییس‌جمهور است از نظر شرایط رای‌آوری از همه بالاتر است و در اصول هم با ما مشکلی ندارد که این نکته مهمی است».

این نماینده مجلس گفت: «فرض کنیم آن‌چه که مخالفان آقای احمدی‌نژاد در عرصه‌ مسائل اقتصادی می‌گویند درست باشد. این نتیجه‌ای طبیعی است؛ زیرا بنابر گفته امام (ره) هیچ‌کس نیست که نداند پشت کردن به فرهنگ دنیای دون امروز و پایه‌ریزی فرهنگ جدید بر مبنای اسلام در جهان و برخورد قاطع اسلامی با آمریکا و شوروی و صهیونیسم، فشار، سختی، شهادت و گرسنگی به دنبال دارد».

وی گفت: «وقتی خاویر سولانا برای آخرین بار به ایران آمده بود، بیانیه‌ای 17 ماده‌ای همراه داشت که در ماده اول آن این بود که: «مردم ایران ما با شما خوب هستیم، مسوولان شما اصرار بی‌جا در رویه استفاده از سانتریفیوژ و انرژی هسته‌ای دارند و اینها هستند که این مصیبت‌ها را برای شما درست کرده‌اند. اگر مسوولان شما دست از این قضیه بردارند 16 بند دیگر شامل شما خواهد شد که از آن جمله بود کشاورزی ما را می‌خواستند به کجاها که نبرند و با بانک‌هایمان چه کارها که نمی‌خواستند بکنند».

کوچک‌زاده گفت: «این است دقیقاً. دنبال این هستند که با در فشار مادی گذاشتن ما، ما را از اصولی که به دنبالش هستیم منصرف کنند و به دنبال یزیدی کردن ما هستند. برخی می‌گویند این ملت می‌روند آن‌جایی که آقای احمدی‌نژاد به آن سفر می‌کند و هر بار نزدیک به 10 هزار نامه به وی داده می‌شود که از میان آنها 8 هزار نامه درخواست وام دارند. فرض می‌گیریم که درست می‌گویند، چه کسی ملت را این‌جور کرده؟ می‌گویند کارهای دولت گداپروری است. چه کسی گدا را درست کرده است که ما حالا پرورشش بدهیم؟ آیا در این سه سال اینها همه گدا شده‌اند»؟

وی افزود: «اینها حرف‌هایی است که باید به آن توجه کنیم. در حالی که باید به آنها گفت که 16 سال است این حکومت دست شما بوده است».

این نماینده مجلس گفت: «برخی می‌خواهند که ما به کس دیگری رای بدهیم. کسی که حاضر نیست بالاخره بیاید بگوید صریحاً که این خودی و غیرخودی از نظر او چه کسانی هستند. در حالی که باید به وی گفت اگر شما ولایتی هستید مقام معظم رهبری فرموده‌اند که اگر مرز خودی و غیرخودی را مشخص نکنید، خودی‌ها می‌روند به سوی دشمن و دشمن هم از آنها سوءاستفاده می‌کند».

کوچک‌زاده گفت: «ما چه‌قدر از این طرح ملیت سیلی خورده‌ایم، باز دوباره اینها با عزت‌الله سحابی برای ما جلسه می‌گذارند. آیا می‌خواهیم کرباسچی را دوباره بیاوریم»؟

وی گفت: «هم‌اکنون یک آدمی آمده که حساس است نسبت به آن‌چه که ملت به خاطر آنها خون داده و شهید داده است. در تمام شهدا کسی را نمی‌یابی که برای شکم خون داده باشد و همه برای آرمان‌های انقلاب اسلامی ملت خون داده‌اند».

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: «مشایی هم اگر حرف اشتباهی می‌گوید، مقام معظم رهبری فرمودند که یک نفر حرف اشتباهی زده است و موضع جمهوری اسلامی این‌چنین نیست».

کوچک‌زاده درباره قضیه کردان گفت: «آن مسأله واقعا سیاسی بود. من کاری به دروغ گفتن آقای کردان در داشتن مدرک ندارم ولی اصلی‌ترین مخالفت‌ها درخصوص کردان از سوی توکلی و لاریجانی بود؛ در حالی که اینها کسانی هستند که کردان را بزرگ کرده‌اند».

وی ادامه داد: «احمد توکلی در زمان صدارت لاریجانی در وزارت ارشاد، کردان را به وی معرفی می‌کند و پس از آن‌که لاریجانی به صدا و سیما می‌رود، وی را 9 سال به عنوان معاون مالی و اداری خود برمی‌گزیند».

این نماینده مجلس گفت: «من از احمدی‌نژاد پرسیدم چرا این‌قدر در مساله کردان پافشاری کرد؟ وی در پاسخم گفت کردان مال این جبهه نبود ولی آمد و قسم خورد که می‌خواهم کار کنم و از آنها بریده‌ام ولی به وی پیغام دادند که کاری با تو می‌کنیم که نتوانی سر بلند کنی».

کوچک‌زاده گفت: «کردان کسی است که 9 جلد کتاب نوشته است که من آنها را دارم و هرکس می‌خواهد بیاید مجلس به وی بدهم. کردان کسی است که خود این آقایان گذاشته‌اند رفته است سر کلاس حقوق فوق لیسانس».

وی ادامه داد: «در این دوره کتابچه مشخصات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته گذشته چاپ شده است. من پیش از چاپ این کتابچه گفته بودم که یکی از اطلاعاتش را نباید غلط بنویسید و به اداره قوانین گفته بودم که هرکه دکتر است باید مدرکش را بیاورد».

این نماینده مجلس گفت: «این یک بیماری فراگیر در کشور ما است».

کوچک‌زاده درخصوص مسائل پیرامون دیوان محاسبات کشور و دولت گفت: «دیوان محاسبات کشوری گفته است که حاضر به مناظره تلویزیونی درخصوص این مساله است. مگر کسی که یک جرمی انجام می‌دهد می‌آید و در تلویزیون مناظره می‌کند»؟

وی ادامه داد: «این گزارش موقعی قابل قرائت است که هیات عمومی دیوان که سه چهارم مستشاران در آن شرکت کرده‌اند و رییس و دادستان هم آن را امضا کرده باشند که امضا نکرده‌اند».

این نماینده مجلس گفت: «دولت اگر خطا کرده راهش در دیوان محاسبات پیش‌بینی شده و باید دادیار بنویسد که دولت یک میلیارد و 200 میلیون دلار بنزین اضافه‌تر از آن‌چه که ما تصویب کرده بودیم وارد کرده و دادستان هم دادخواست می‌دهد به هیات مستشاری یا محکوم می‌شود و یا تبرئه می‌شود».

کوچک‌زاده گفت: «اینها همه برای جنجال راه انداختن علیه دولت است. دولت آمده از منابع داخلی مثلاً شرکت نفت که اجازه داشته است برداشت کند، برداشت کرده است و خود آقای توکلی به عنوان یکی از اصلی‌ترین مخالفان بارها این را گفته‌اند که خلاف قانون صورت نگرفته است».

وی افزود: «ما اصلاً در بودجه‌مان یک بودجه اشتباهی داریم که ساده است ولی سال‌ها باقی مانده و تغییری نکرده است. همان‌طور که می‌دانید قیمت بنزین و نفت و گازوییل نوسان دارد و ما در کشورمان مثلا 50 میلیون لیتر بنزین نیاز داریم. اگر ما در بودجه بیاییم یک سقف ریالی بنزین بنویسیم که حق داری این مقدار بیاوری منجر می‌شود به این که اگر قیمت بنزین بالا رفت ما بسیار کمتر از نیاز روزانه‌مان بنزین وارد کنیم و اگر قیمت بنزین پایین آمد ما می‌توانیم بنزین زیادی بخریم».

این نماینده مجلس ادامه داد: «طبیعی است قیمت رفته است بالا و بنزینی وجود ندارد و دولت هم می‌خواهد مملکت را اداره کند. خب ما باید چه‌کار کنیم؟ بیاید طرح بدهد در مجلس و صبر کند تا پمپ بنزین‌ها را خراب کنند»؟

کوچک‌زاده اظهار کرد: «درخصوص بودجه مجلس باید گفت که این بودجه عین بودجه دولت باید هر سال توسط کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات که رییسش آقای عبداللهی است رسیدگی شود و در شهریورماه هر سال گزارشش داده شود ولی باید گفت پس از گذشت این مدت هنوز با آن‌که خود من چهار بار تذکر دادم و با آن‌که هر چهار بار آقای لاریجانی گفته‌اند این تذکر وارد است آقای عبداللهی این کار را انجام بده، این کار صورت نپذیرفته و این دفعه آقای لاریجانی حرفی زد که خیلی برایش سنگین بود و گفت باید بودجه مجلس هم منتشر شود و منتشر هم کرده‌اند و به ما هم داده‌اند ولی به خاطر اشکالاتی که داشت هنوز منتشرش نکرده‌ایم و داریم اشکالاتش را می‌گیریم».

وی ادامه داد: «خوب ما هم می‌گوییم بودجه‌ای که برای دولت گزارش کرده‌اید اشکالاتی دارد، لااقل اشکالاتش را رفع کنید».

وی بخشی از گزارش تفریغ بودجه را قرائت و نسبت به آن‌چه آن را گزارش نهایی که در آن اقدام به صدور رای نشده است، می‌خواند انتقاد کرد.

این نماینده مجلس با بیان این که پاک‌ترین دولت پس از انقلاب این دولت بوده است، گفت: «اگر این دولت نبود جنگ 33 روزه نمی‌توانست پیروز شود».

کوچک‌زاده با بیان این مطلب که یادتان هست که وقتی سه وزیر امور خارجه به ایران آمده بودند برخی در داخل چه لذتی می‌بردند، گفت: «آن‌ها آمده بودند که پروتکل الحاقی را به شما بقبولانند».

وی با اشاره به عملکرد احمدی‌نژاد گفت: «این آدم خیال رییس مملکت را از اصل انقلاب راحت کرده است؛ هرچند که خودش می‌گوید برخی مواقع تند ترمز کردم و گاهی فرمان را زیاد پیچاندم».

نمانیده مجلس مدافع احمدی نژاد، همچنین در مورد عزل و نصب‌های ناهماهنگ دولت نهم مانند آمد و رفت داوود دانش جعفری و مظاهری گفت: «در مورد دانش جعفری من هم از احمدی نژاد سوال کردم و هم از دانش جعفری. به احمدی نژاد گفتم که چرا علیرغم آگاهی از نظرات دانش جعفری او را به عنوان وزیر اقتصاد معرفی کردی، رئیس‌جمهور گفت که با داوود قرار گذاشتیم که در هیئت دولت بحث علمی کند و اگر به نتیجه‌ای غیر از روایت مدنظرش رسیدیم، برود، اجرا کند و تحت تاثیر نظراتی که جاهای دیگر به او می‌گویند قرار نگیرد. ولی داوود به وعده‌اش عمل نکرد و به حرف‌های اقتصادی گوش می‌کرد که در جاهای دیگر می‌شنید».

کوچک زاده افزود: «با دانش جعفری هم حرف زدم که چرا علیرغم اینکه با برنامه‌های اقتصادی مخالف بودی، این پست را پذیرفتی، که دانش جعفری تاکید کرد به رئیس‌جمهور درباره باورش به سیاست‌های تعدیل اقتصادی خبر داده بود ولی گفتند که بیا».

کوچک‌زاده در مورد مباحث پیرامون تسهیلات زودبازده اظهار کرد: «آقای مظاهری می‌گفت چون این پول می‌آید داخل جامعه و نمی‌توانیم نظارت کنیم و نقدینگی در جامعه زیاد می‌شود پس وام نمی‌دهیم و آقای احمدی‌نژاد می‌گفت پول را بده عرضه داشته باش نظارت کن. این یک نمونه از اختلافاتشان بود».

کوچک‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا آقای احمدی‌نژاد از اصولشان عدول نمی‌کند؟ چرا از آقای بذرپاش که باید در نظام اسلامی شایستگی کسب یک منصب دولتی را ابتدا کسب کند تا به مدارج بالا ارتقاء یابد در پست‌های بالا استفاده می‌کند و این گفته برای تمامی اعضای مشاوران جوان صدق می‌کند، گفت: «آیا مدیران گذشته سایپا و شتسا را شما می‌شناسید. هر کسی که بیاید کسی را که می‌شناسد به دلیل نبود یک بانک اطلاعاتی از افراد، در پست‌ها قرار می‌دهد».

کوچک زاده افزود: «البته من شخصا یک بانک اطلاعات مدیران تهیه کرده‌ام و کسی هم خبر ندارد».

وی این لیست را بیش از 60 نفر اعلام کرد و گفت: «این لیست را برای روزی تهیه کرده است که اگر مسئولیتی بر دوش گرفت، در انتخاب مدیرانش با مشکل مواجه نشود».

دانشجویان در دو مورد انتقادات خود را طرح کردند. نخست اینکه رهبری تاکید زیادی درباره مسئله فرهنگ دارد و در دیدار با هیئت دولت هم اشاره داشتند که در گزارش دولت کمترین وقت به بخش فرهنگ اختصاص یافته بود و دوم آنکه احمدی‌نژاد در دیدار با دانشجویان امام صادق هنگامی که با انتقادات دانشجویان مواجه شده است، بدون ارائه گزارش عملکرد، دوباره از رهبری هزینه کرده است که گفته است: «وزیر ارشاد، انتخاب مقام معظم رهبری بوده است».

در واکنش به این انتقادات، ابتدا کوچک زاده نقل قول دانشجویان از رئیس‌جمهور را نپذیرفت که با گواهی دادن جمع زیادی از دانشجویان حاضر در نشست درباره صحت این نقل قول، ناچار به پذیرش و توضیح درباره دیدگاه‌های فرهنگی احمدی‌نژاد شد.

به گفته این نماینده اصولگرا، احمدی نژاد اعتقاد دارد که فعالیت در حوزه اقتصادی و زیربنایی را مقدمه‌ای برای کار فرهنگی و موثر واقع شدن فعالیت های فرهنگی می‌داند.

کوچک زاده تاثیر فعالیت فرهنگی را در گرو تامین معیشت و اقتصاد مردم دانست و گفت: «بنگاه‌های زودبازده، وام ازدواج، صندوق مهر رضا و اقدامات مشابه، در واقع برنامه‌هایی بودند كه احمدی‌نژاد برای نیل به همین اهداف انجام داد».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۳
0
0
ای بابا کوچک زاده چه آدم شده ، دیگه وقتی علمای ما از عملکرد دولت ابراز تاسف می کنند ، چرا اینگونه افرادی وارد میدان می شوند؟ بابا یه عمریه مردم با علما خود زنده اند ، شما فکر کرد ید از علما برترید؟ سر جای خود بنشینید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۳
0
0
خب نظر رهبری در مورد سازمان حج وزیارت اعلام شد،جناب کوچک زاده بیاناتشان را توجیه بفرمایند که این چه جور دفاع رهبری از دولت است.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین