کد خبر: ۹۱۹۲۹۷
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۹

پیام ظریف، عراقچی و آذری جهرمی به مردم

آذری جهرمی با انتشار فیلمی از ظریف و خودش اعلام کرد که باید ثابت کنیم کت تن مردم است نه کسانی که خودشان را قیم مردم می‌دانند.
پیام ظریف، عراقچی  و آذری جهرمی به مردم
آفتاب‌‌نیوز :

ظریف در این فیلم گفت: نیاز داریم مردم حضورشان در پای صندق‌ها را ادامه بدهند. کسانی که دور قبل شرکت نکردند در آن دوره پیامتان را ارسال کردید اکنون باید با حضورتان پیامتان را کامل کنید.

وی افزود: اجازه ندهید کسانی با انواع و اقسام روش‌ها را استفاده می‌کنند که شما نیایید مثل پیامک، این‌ها را باید بفرستید به خانه.

 آذری جهرمی نیز در ادامه این ویدیو بیان کرد: باید ثابت کنیم کت تن مردم است نه کسانی که برای مردم همیشه خودشان را قیم می‌دانند. حضور صبح خوب بود، اما کافی نیست. انشالله فردا روز پیروزی همه ملت ایران باشد؛ ریل را تغییر بدهیم به سمت رفاه و مسیری که مردم دوست دارند.

عباس عراقچی، معاون وزیر خارجه در دولت روحانی نیز در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مدت زمان اخذ رای در شعب سراسر کشور تا ساعت ۲۴ تمدید شد. فقط دو ساعت طلایی تا تعیین سرنوشت مانده است. آنان که هنوز رای نداده اند را تشویق کنید از فرصت کوتاه باقی مانده استفاده کنند. در این آشفته بازار شک نکنید که «رای من، رای تو، رای ما» تاثیرگذار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین