کد خبر: ۹۳۴۴۳۴
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳

معضل شب‌نامه‌های بی‌پشتوانه به نام نهاد‌های انقلابی!

مدیران کشور، معتمدانی هستند که کشور، فارغ از دولتی که سرکار است، عملا به وسیله آن‌ها اداره و مدیریت می‌شود، دغدغه سلامت مالی و اقتصادی مدیران کشور دغدغه‌ای مقدس و مطلوب است، اما به نظر می‌رسد در زیر پوست این دغدغه‌ها تسویه حساب‌های سیاسی و شخصی نیز جریان دارد و امواج سهمگین شب نامه‌های اینترنتی و تلگرامی که بی شواهد و اسناد به جنگ نظام اداری کشور رفته اند.
معضل شب‌نامه‌های بی‌پشتوانه به نام نهاد‌های انقلابی!
آفتاب‌‌نیوز :

سئوال این جاست، آیا می‌توان به اسم مبارزه با فساد یا افشاگری، هرچیزی را در فضای مجازی علیه مدیران و نظام اداری کشور منتشر کرد؟ انتهای این تونل وحشت کجاست؟ آیا شب‌نامه‌های ایترنتی-تلگرامی قرار است خود مجرم را پیدا کنند و محکوم کنند و به مجازات برسانند؟

همه موافق هستند که شفافیت و صراحت خیلی خوب است، اما آیا این قاعده شفافیت برای صاحبان شب نامه‌های اینترنتی هم صادق است؟ گردش مالی و اسپانسر‌های پشت پرده این کامال‌ها و شب نامه‌ها چه کسانی هستند؟ آیا آن‌ها هم به شفافیت و انفجار اطلاعات معتقد هستند؟

اگر رکیک‌ترین تهمت‌های اخلاقی و سیاسی به مدیری زده شود، آیا او فرضت دفاع و بیان نظر خودش را دارد؟ با مد شدن بیشتر و روزانه کانال‌های تلگرامی و شب نامه‌ها چه پشتوانه‌ای برای مدیران وجود خواهد داشت که به فغالیت ادامه دهند؟ آیا آبروی مدیران کشور و نظام اداری-با همه نواقص و مشکلات- مجانی و بی ارزش است؟

نگاه رئیس جمهور به عنوان رئیس سازمان اداری و اجرایی کشور چیست؟ نهاد‌های امنیتی انتهای این بازی خطرناک را پیش بینی و تذکر داده اند؟ آیا وقت آن نرسیده است که هم شفافیت هم فرصت دفاع "باهم" به افراد داده شود؟ اگر عرف رسانه‌ای کشور این شود که "حق الناس" ولو درباره مدیری که بیشترین اختلاف نظر با او را داریم رعایت شود، زمینه بسیاری از مفاسد جدید خشک خواهد شد.

منبع: تابناک
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین