کد خبر: ۹۳۵۷۵۱
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸

ماجرای کشف جسد دختربچه ۳ ساله کنار یک جاده

تلاش گروهای تجسس برای یافتن دختربچه‌ای که ۲ روز از ناپدید شدنش می‌گذشت، به ثمر رسید، اما متأسفانه جسد بی‌جان او به خانه برگشت.
ماجرای کشف جسد دختربچه ۳ ساله کنار یک جاده
آفتاب‌‌نیوز :

موسی ملاییان بخشدار رحمت‌آباد شهرستان ریگان در جنوب شرق کرمان گفت: یک دختر بچه ۳ سال و نیمه در روستای اکبرآباد ده‌رضا براساس اعلام خانواده به همراه ۲ کودک هم‌سن دیگر خود برای بازی از خانه خارج شده بود که دیگر به خانه برنگشت. با وجود آنکه دو کودک دیگر به خانه برگشته بودند، این دختر کوچک ناپدید شده بود که موضوع به پلیس اعلام شد.

وی افزود: از آنجا که ۲ کودک همراه این دختربچه یکی لال است و دیگری هم هنوز توانایی درست صحبت کردن ندارد، نمی‌توانستند اطلاعاتی در اختیار ما بگذارند.

بخشدار رحمت‌آباد اظهار کرد: ۲ قلاده سگ زنده‌یاب متعلق به هلال احمر در منطقه کار جستجو را برای نجات این کودک آغاز کردند. ۲۵ نفر از نیرو‌های هلال احمر از شهرستان‌های بم، فهرج و ریگان و همچنین نیرو‌های بسیج عشایر، تمامی دهیاران منطقه و مردم همگی برای پیدا کردن این دختربچه بسیج شدند. ۲ پهپاد نیز در منطقه به پرواز درآمده و سرانجام بعد از ۲ روز پیکر بی‌جان این کودک خردسال بعد از طی مسافتی ۳۰ کیلومتری در نزدیکی جاده‌ای که به سمت ایرانشهر می‌رود، پیدا شد.

وی ادامه داد: علت مرگ کودک هنوز مشخص نیست و این موضوع در حال بررسی است.

بخشدار رحمت‌آباد ریگان با بیان اینکه این کودک در پی غفلت والدین خود که در باغ حضور داشتند ناپدید شده بود، گفت: مراقبت از کودکان و غفلت نکردن از آن‌ها در مناطقی که منازل به صورت خانه‌باغ است، به ویژه در زمان برداشت محصولات کشاورزی، باید مورد توجه والدین باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین