کد خبر: ۱۲۰۲۰
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۸۴ - ۱۸:۱۳

تمجید از حرکت بولدوزروار احمدی نژاد

آفتاب‌‌نیوز : حائري شيرازي معتقد است که رييس‌جمهور نمي‌خواهد هيات دولت در آينده جايگاه دعواي رييس‌جمهور و دولت باشد. سليقه رييس‌جمهور است كه وقت بحث‌كردن ندارد و بنابراین از تمامی نمایندگان و همکاران او می خواهد تا بدون هرگونه بحثی با او همکاری کنند . 

نماينده ولي فقيه در استان فارس با بيان اينكه رييس‌جمهور با باور آمده و از اين جهت به نفع قلوب است، خطاب به ائمه جمعه استان گفت: شما مي‌خواهيد تبعيض و خويشاوندسالاري برچيده شود؛ لذا به رييس‌جمهور كمك كنيد و يك وقتي در نطق‌ها و صحبت‌ها تعريض به او نكنيد؛ چرا كه شما دلتان كار مي‌خواهد نه گزارش پشت گزارش كه بعد كه آخر مساله را نگاه مي‌كني هيچ داخل آن نيست. رييس‌جمهور مي‌خواهد ببيند پول خزانه از كدام سوراخ در مي‌رود. 

وي همچنين از ائمه جمعه خواست كه نمايندگان مجلس هماهنگ باشند و افزود: از هرج و مرج و تشتت آرا پرهيز كنيد و آن چيزي كه در دلتان است بگوييد، به شرطي كه نمايندگان قبول كنند. خوب نيست ما چيزي بگوييم، نمايندگان چيز ديگر. 

اما حائري شيرازي با توجه به بحث هایی که بر انتخاب وزیر کشور و اطلاعات در محافل خصوصی و البته رسانه ها مطرح بود به تایید این انتخاب پرداخت و در حالی که هرگونه دخلت خود در این انتخاب را رد کرد اظهار داشت : پورمحمدي و وزير اطلاعات هر دو 4 سال در مدرسه حقاني شاگرد من بودند و شاگردهاي خوبي هم بودند، اما تا حالا يك تلفن به وزير كشور نزده‌ام، چرا كه نمايندگان خوبي داريم و به آنها اعتماد هم داريم.

سپس وی در ادامه صحبتهای خود درباره انتخاب استاندار فارس نیز سخن گفت و با اشاره به اینکه هیچ گاه احمدی نژاد فردی راحت طلب را به عنوان استاندار انتخاب نخواهد کرد تاکید کرد : ائمه جمعه بايد استاندار قوي و امين بخواهند، چرا كه ما دنبال رانت و پسرخاله‌بازي نيستيم و شيراز را هم نمي‌خواهيم لوكس كنيم چرا كه دنبال لوكس بازي هم نيستيم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین