کد خبر: ۷۵۰۴۱
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۱:۵۸
روز سه شنبه برگزار شد؛

نشست محرمانه مقامات آمریکا برای بررسی طرح حمله به ایران

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: مقامات بلند پایه آمریکا در نشستی محرمانه به بررسی طرح های حمله نظامی به ایران پرداخته اند. 

به گزارش سرویس بین الملل آفتاب
 مقامات بلند پایه آمریکا در نشستی محرمانه به بررسی طرح های حمله نظامی به کشور عزیزمان ایران پرداخته اند. بر طبق این گزارش، این نشست روز سه شنبه در کاخ سفید یا وزارت دفاع آمریکا برگزار شده است.

 «جف مورل» سخنگوی پنتاگون، با اعلام اینکه مقامات آمریکا هراز چند گاه جلسه ای را در مورد موضوعات مربوط به ایران برگزار می کنند، از اعلام جزئیات این نشست خودداری کرد. سخنگوی پنتاگون در سخنانی با خبرنگاران با ادعای اینکه واشنگتن مدارک مستدلی در اثبات حمایت تهران از مبارزین عراقی دارد، اعلام کرد: «آمریکا در صدد مبارزه با دخالت های مرگبار دولت ایران در عراق است».

«جف مورل» همچنین دولت ایران را به دنبال کردن سیاستهای دوگانه متهم کرد و ادعا کرد دولت ایران علی رغم حمایت ظاهری از دولت عراق، برای کسانی که برای از بین بردن ثبات در عراق تلاش می کنند اسلحه می فرستد.

 

این بار چندم است که دولت بوش جمهوری اسلامی ایران را به حمایت از شبه نظامیان درگیر در بحران عراق متهم می کند، این در حالی است که این دولت تاکنون از دادن مدارک مستند در اثبات ادعاهای خود ناتوان بوده است. مقامات جمهوری اسلامی ایران همواره با اعلام اینکه کشورمان ایران در تلاش است تا با حل مشکلات امنیتی به ثبات در عراق کمک کند این ادعاهای دولت آمریکا را رد کرده است.

 

با آنکه مقامات آمریکایی اخیرا داشتن هرگونه طرحی برای حمله به کشورمان ایران را رد کرده اند، اما منتقدان دولت بوش در مورد صحت این گفته ها شک داشته و اعتقاد دارند این دولت در حال طراحی برنامه ای برای حمله به ایران است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین