کد خبر: ۱۲۴۰۶۵
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۶

کمبود پزشک متخصص، سلامت بیماران را به خطر انداخته است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کمبود پزشک متخصص در حوزه انتخابیه‌اش، خواستار توجه جدی‌تر دولت به کمبودهای این مناطق شد. 

علی اسلامی‌پناه اظهار داشت: قسمت اعظم مراجعه کنندگان به بیمارستان جیرفت، به دلیل کمبود نیروی متخصص قلب مجبورهستند به بیمارستان‌های بندرعباس و کرمان مراجعه کننده که این امر سلامت بیماران را به خطر می اندازد.

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس افزود: کمبود نیروی پزشک متخصص در تخصص‌هایی چون قلب و عروق، جراحی قلب، ارتوپدی و کمبود تخت‌های بیمارستانی موجب شده تا خدمات رسانی به بیماران با چالش ‌های جدی مواجه شود.

وی تصریح کرد: این در حالی است که دانشکده علوم پزشکی جیرفت هنوز ساختمان اصلی ندارد و امیدواریم هیئت دولت با اختصاص دادن اعتبارات لازم این مشکل را برطرف کند.

عضمو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در خصوص پروژه گاز جیرفت – عنبر آباد که قرار بود در سال ۱۳۸۹ به اتمام برسد نیز گفت : متاسفانه پروزه خط لوله گاز جیرفت – عنبر آباد که می تواند بسیاری از مشکلات مردم جنوب کرمان را رفع کند متوقف شده و امیدواریم هرجه سریعتر دولت در این راستا اقدامات موثر و کار آمد را صورت دهد.

اسلامی پناه در خصوص اشتغالزایی برای جوانان در جنوب استان کرمان نیز اظهار داشت: ۸۰ در صد مردم جنوب کرمان کشاورز هستند و تنها کارخانه صنعتی جنوب کرمان کارخانه سیمان عنبر آباد است که به دلیل نداشتن اعتبار لازم متوقف شده است و امیدواریم دولت تمهیدات لازم در این خصوص را انجام دهد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۴
0
0
جیرفت دارای دو متخصص قلب و دو متخصص ارتوپدی میباشد که بیش از این نیاز ندارد.

جراحی قلب هم با توجه به جمعت ان توجیه ندارد.20تا40درصد هم عدم اشغال تخت دارد.

متشکرم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین