کد خبر: ۱۳۰۲۴۸
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۰۱:۲۷

پوشش روباتیک باتوانایی حمل بار برای سربازان+تصاویر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شركت لاک‌هید مارتین در پی آزمایش‌های ارزیابی آزمایشگاهی پوشش محافظ خارجی روباتیک خود، اكنون قصد دارد آن را در مركز پژوهش، توسعه و مهندسی سرباز ارتش آمریكا در ماساچوست مورد آزمایش بیومكانیكی قرار دهد.

این آزمایش بیومكانیكی به برآورد تاثیرگذاری این پوشش كه به اچ یو‌ال‌سی (حامل بار انسانی فراگیر)‌ موسوم است در تقویت تحمل و كاهش خطر جراحت در سربازان با مقایسه عملكرد سربازان در زمان حمل بارهای مشابه با یا بدون دستگاه خواهد پرداخت.

این آزمایش، تغییرات انرژی مصرف شده توسط كاربران را برای ارزیابی سرعت خوگرفتن افراد به سیستم و كاهش احتمالی در هزینه‌های سوخت‌وساز اندازه‌گیری خواهند كرد.

با اندازه‌گیری مصرف اكسیژن در كل واحد جرم، این آزمایش به تعیین میزان پیشرفت در بهره‌وری سوخت‌وساز با قرار دادن این موارد در شرایط مشابه بار، سرعت، مرحله و مدت زمان خواهد پرداخت.

اچ یو‌ال‌سی یک پوشش شبیه انسان آزاد با محرک هیدورلیكی است كه با باتری كار می‌كند و به منظور حمل تا 90 كیلوگرم بار توسط انسان تا 20 كیلومتر با یک باتری روی زمینه‌های مختلف طراحی شده ‌است.

این پوشش با یک ریزرایانه روی آن كنترل شده كه از تطابق حركات آن با كاربر اطمینان حاصل می‌كند. طراحی این ابزار به فرد اجازه حركاتی مانند نشستن، خزیدن و بلند شدن را با حداقل انرژی انسانی می‌دهد. {$old_album_130248}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین