کد خبر: ۱۳۰۳۳۵
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۴
عزم مجدد دولت برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها

نماینده مجلس: به همین زودی‌ها شاهد حضور زنان در ورزشگاه خواهیم بود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده نزدیک به دولت می‌گوید: من مطمئن هستم كه به همین زودی‌ها زنان هم می‌توانند از نزدیک تیم‌های مورد علاقه خود را تشویق كنند و ما شاهد حضور زنان در ورزشگاه خواهیم بود.


اردیبهشت ماه سال 85 بود كه محمود احمدی‌نژاد در نامه‌ای به معاون تربیت بدنی خود خواستار تسهیل حضور زنان در ورزشگاه‌ها برای تماشای مسابقات فوتبال از نزدیک شد. 

به گزارش "سیاست‌نامه" وی در این نامه نوشت: ضرورت دارد با همكارى وزارت كشور و با برنامه‌ریزى صحیح و مقتضى شئون بانوان محترم، بخشى از مرغوب‌ترین مكان‌هاى تماشاگران در مسابقات فوتبال ملى و مهم به طور ویژه به بانوان و خانواده‌ها اختصاص یابد. 

در پی نگارش این نامه هر چند برخی از طرفداران دولت مانند مهدی كوچک‌زاده به دفاع تمام قد پرداختند و تصمیم احمدی‌نژاد را بهترین تصمیم عنوان كردند ولی بسیاری از شخصیت‌های سیاسی و همچنین تعدادی از مراجع تقلید واكنش شدیدی نسبت به آن نشان داده و به مخالفت با این نامه پرداختند.

با گسترش اعتراضات این نامه مسكوت ماند و به نظر می‌رسید كه دیگر در دستور كار دولت قرار ندارد تا اینكه فاطمه آجرلو نماینده نزدیک به دولت امروز در مصاحبه‌ای اعلام كرده كه این طرح همچنان در دستور كار دولت است.

این نماینده مجلس كه خود چندی پیش با حضور در ورزشگاه، شاهد بازی دو تیم سایپا و سپاهان بود در گفت‌و‌گوی خود با هفت صبح‌، روزنامه نزدیک به مشایی با گلایه از كند پیش رفتن روند تسهیل حضور زنان در ورزشگاه می‌گوید: من مطمئن هستم كه به همین زودی‌ها زنان هم می‌توانند از نزدیک تیم‌های مورد علاقه خود را تشویق كنند و ما شاهد حضور زنان در ورزشگاه خواهیم بود.

آجرلو هرچند شرایط فرهنگی فعلی ورزشگاه‌ها را مناسب برای ورود زنان نمی‌داند ولی با هیجان‌آمیز خواندن تماشای بازیها از نزدیک می‌گوید: حس و حال بازی و هیجان آن را وقتی در استادیوم هستید می‌فهمید و در واقع بیشتر متوجه می‌شوید بازی فوتبال چه هیجانی دارد.

حال با توجه به خبر آجرلو مبنی بر اینكه این برنامه هنوز در دستور كار دولت است باید دید آیا دولت در دو سال باقی مانده از عمر خود و با توجه به شرایط فعلی باز هم حاضر می‌شود خود را با چالش جدیدی مواجه سازد؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین