کد خبر: ۱۳۰۳۹۳
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۰ - ۲۳:۳۴

خداحافظی با هری پاتر روی طولانی‌ترین فرش قرمز دنیا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فیلم سینمایی «هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت 2» اولین بار در دنیا روز پنج‌شنبه در میان استقبال گسترده طرفداران در لندن روی پرده رفت. 

دانیل رادکلیف، اما واتسن و روپرت گرینت بازیگران اصلی سری فیلم‌های‌ «هری پاتر» با حضور در مراسم فرش قرمز آخرین فیلم این مجموعه که در میدان ترافالگار شهر لندن و در روزی بارانی برگزار شد، برای آخرین بار هزاران طرفدار خود را طلسم کردند.

جی. کی. رولینگ نویسنده قصه‌های «هری پاتر» که کاملا تحت تاثیر فضای حاکم بر مراسم قرار گرفته بود، در واکنش به گریه‌های رادکلیف، واتسن و گرینت، گفت: «می‌دانید، شاید یک «هری پاتر» دیگر هم بنویسیم.»

پس از آن‌که حدود سه هزار طرفدار حاضر در مراسم از خوشحالی فریاد سر دادند، رولینگ تاکید کرد که شوخی کرده است. در ادامه بازیگران اصلی فیلم هر یک در سخنانی کوتاه با هواداران خداحافظی کردند.

رادکلیف بازیگر نقش هری پاتر تاکید کرد هرچند فیلم‌ها به پایان رسیده، اما قصه‌ها و شخصیت‌های‌ «هری پاتر» زنده خواهند ماند، «چرا که مردم این داستان‌ها را تا آخر عمر با خود خواهند داشت.»

آلن ریکمن، رابی کولترین، هلنا بونهم کارتر، رالف فاینس، تام فلتن، دیوید تیولیس و میریام مارگولیس از دیگر بازیگران «هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت 2» بودند که در مراسم فرش قرمز حضور داشتند.

«یادگاران مرگ: قسمت 2» آخرین فیلم یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های سینمایی دنیاست. هفت فیلم قبلی این مجموعه در دنیا حدود 6.4 میلیارد دلار فروش داشتند.

«هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت 2» را دیوید ییتس کارگردانی کرده است. هری پاتر جادوگر جوان در فیلم آخر با لرد ولدمورت اهریمنی روبرو می‌شود و این آخرین فرصت او برای نجات مدرسه جادوگری هاگوارتس است.

آخرین کتاب مجموعه موفق «هری پاتر» ژوئیه 2007 به بازار آمد و حجیم‌ترین کتابی است که رولینگ تاکنون نوشته است، به همین دلیل استودیو برادران وارنر تصمیم گرفت این فیلم را در دو قسمت بسازد.

هالیوود ریپورتر / 7 ژوئیه / ترجمه: علی افتخاری
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین