کد خبر: ۱۷۶۰۳۷
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۰

پیشنهاد 14 مکان برای بازدید رئیس جمهور

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جعفر محمدی - بعد از آن که علی اکبر جوانفکر ، مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور برای گذراندن دوران محکومیتش، بازداشت و راهی اوین شد ، جناب دکتر محمود احمدی نژاد اعلام کردند که پیگیر قضیه خواهند شد. از این رو ، ابتدا رایزنی هایی را با برخی مقامات بلندپایه انجام دادند و پس از آن که فرجی برای مشاورش حاصل نشد ، اعلام کردند که شخصاً به اوین می روند. 

این در خواست با مخالفت صریح قوه قضائیه مواجه شد و کار به نامه نگاری های سرگشاده بین رؤسای دو قوه کشید که در آخرین مرحله از این کش و قوس تا کنون ، قوه قضائیه اعلام کرده است که اجازه نخواهد داد رئیس جمهور بدون هماهنگی ، وارد زندان شود.

هر چند که تقریباً همه ناظران بر تبلیغاتی بودن درخواست احمدی نژاد برای بازدید از زندان اتفاق نظر دارند ولی پیشنهاد می شود قوه قضائیه با درخواست احمدی نژاد برای بازدید از اوین موافقت کند. 

ولی اگر قوه قضائیه به هر دلیل با این درخواست موافقت نکرد ، پیشنهاد می کنیم ، جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد ، از اماکن زیر که رفتن به آنها نیازی به اجازه گرفتن از اشخاص دیگر ندارد بازدید کنند.

به گزارش عصرایران،جناب رئیس جمهور ، در نامه نگاری های اخیر خود ، بازدید از اوین را در راستای صیانت از حقوق ملت دانسته اند و اتفاقاً بازدید از نقاط زیر نیز (به عنوان مشتی نمونه خروار) می تواند در همین راستا باشد:

1 - تهران ؛ میدان ارگ ، بازار تهران - اینجا نخستین جایی است که پیشنهاد می شود دکتر احمدی نژاد به آنجا بروند و ساعاتی را در راسته های مختلف آن به گشت و گذار و بازدید بپردازند. پیشنهاد می شود ایشان در کنار چاق سلامتی با مردم و مغازه داران و نشان دادن علامت پیروزی به دوربین ها ، قیمت ها را نیز جویا شوند تا بدانند چه بر سر اقتصاد و معیشت مردم آمده و می آید؛ به ویژه توصیه می شود آقای رئیس جمهور ، از مغازه داران قیمت های یک هفته قبل ، یک ماه قبل ، یک فصل قبل و یک سال قبل را نیز بپرسند و آن را با قیمت های روز مقایسه کنند و سپس کلاه خود را قاضی کنند که با این گرانی های سرسام آور ، مردم چگونه گذران زندگی می کنند؟!

2 - تهران ؛ چهار راه استانبول - در مسیر بازگشت جناب رئیس جمهور از بازار ، پیشنهاد می شود دقایقی را نیز از این نقطه از کشور تحت مدیریت شان بازدید کنند و قیت انواع ارز را بپرسند تا ببینند دولت ایشان چه بر سر ارزش پول ملی آورده است.

3 - اتاق مبادلات ارزی - اینجا هم از نقاطی است که رئیس جمهور بی نیاز به اذن و اجازه کسی ، می توانند حتی به صورت سرزده نیز بازدید کنند تا از نزدیک ببینند بازرگانان ایرانی برای تهیه ارز مورد نیاز به چه روزی افتاده اند و چه کمبودهایی وجود دارد که نهایتاً منجر به گرانی های بیشتر می شود.

4 - یک بنگاه معاملات املاک در هر نقطه از کشور - جناب رئیس جمهور که دغدغه حقوق اساسی ملت را دارند ، حتما می دانند که داشتن "مسکن" از حقوق هر ایرانی است. با این حال ، سوء مدیریت اقتصادی باعث شده است خرید خانه برای میلیون ها ایرانی به یک رویای دست نیافتنی تبدیل شود.
حتماً در این بازدید به جناب ایشان یادآور خواهد شد که با قیمت امروز رهن یک خانه ، در سال آغازین ریاست جمهوری ایشان می شد همان خانه را خریداری کرد.

5 - یک بیمارستان در هر نقطه از کشور - اگر جناب احمدی نژاد از یک بیمارستان هم بازدید کنند و پای درد دل های مردم بنشینند و ببینند که هزینه مداوای یک بیماری ساده چقدر کمر شکن است و انواع پول های زیرمیزی و رومیزی چگونه از کیسه ملت می رود و چه فجایعی در بخش درمان کشور رخ می دهد ، حتماً به یاد حقوق اساسی ملت ایران و وظیفه رئیس جمهور در صیانت از آن خواهند افتاد.

6 - سازمان ثبت احوال کشور - توصیه می کنیم جناب رئیس جمهور مردمی ، سری هم به این سازمان بزنند و از افزایش شش درصدی طلاق و کاهش پنج درصدی ازدواج طی شش ماهه اول سال جاری خبر دار شوند تا شاید از خود بپرسند که "چرا" ؟
حتماً بخش بزرگی از جواب را می توانند در دولت خود بیابند.

7 - یک کافی نت در میدان ولیعصر تهران - اگر ایشان برای چک کردن ایمیل و بروز رسانی سایت شخصی خود ، دل از اینترنت ویژه نهاد ریاست جمهوری بکَنند و دقایقی را از یک کافی نت بازدید و در آنجا کانکت شوند ، درد میلیون ها کاربر ایرانی را از دست این اینترنت کُند و فشل و آزار دهنده خواهند چشید و ای بسا فکری هم بکنند.

8 - بهشت زهرا - بازدید از بهشت زهرا ، هم به جهت قرائت فاتحه و شاد کردن روح اموات و یاد مرگ توصیه می شود و هم برای این که جناب رئیس جمهور در دفتر آمار فوتی ها ، بخوانند که سالانه چند هزار نفر فقط بر اثر آلودگی هوا می میرند و مهم ترین کار دولت ، تشکیل کمیته بحران در مواقع تشدید آلودگی هوا و شیرین کاری هایی مانند آب پاشی هواست!

9 - شهرک آزمایش ، مرکز فرماندهی راهنمایی و رانندگی - محرمانه ترین آمارها درباره یکی از علل مرگ و میر ایرانیانی که جناب احمدی نژاد دغدغه صیانت از حقوق آنها را دارد ، در این آدرس نگهداری می شود.
حتماً در این بازدید ، به ایشان گفته خواهد شد سهم خودروهای بی کیفیت و جاده های پر خطر در کشتار جمعی ایرانیان چقدر است.
آن وقت شاید آقای رئیس جمهور ، برای جلوگیری از ریخته شدن خون های بیشتر و یتیم شدن بچه های دیگر ، دستور توقف تولید برخی خودروهای مرگبار وطنی را صادر کنند و بخشی از پول نفتی که قرار بود بر سر سفره های مردم بیاورند را خرج اصلاح جاده ها کنند.

10 - شب ها ، از کنار خیابان ها تا زیر برخی پل های تهران - بازدید تلخی است ولی واقعیت ها را نمی توان کتمان کرد ؛ این بازدید می تواند رئیس جمهور را در جریان فسادی که اکنون آشکار و پراکنده شده و تعداد زیادی را به تن فروشی واداشته قرار دهد.
همچنین زیر برخی پل ها و داخل بعضی از پارک ها و نیز تعدادی از محلات ، می توان نمادهایی از جامعه آلوده به اعتیاد و بی خانمانی را دید که بد نیست رئیس جمهور با آنان هم دیدار کنند ، هر چند آنان نایی برای دست تکان دادن و ابراز احساسات نداشته باشند.

11 - چند شهرک صنعتی - دل خوش کردن به آمار چندان عاقلانه نیست ؛ به آقای رئیس جمهور پیشنهاد می کنیم از چند شهرک صنعتی در هر جای کشور که خواستند ، بازدید کنند تا به چشم خودشان ببینند که چقدر کارخانه و کارگاه ، نیمه کاره رها شده اند ، یا بر درهایشان قفل تعطیلی خورده و یا در بهترین حالت ، با حداقل ظرفیت کار می کنند؟ رفتن به این شهرک ها نیز نیازی به اجازه گرفتن از هیچ کسی ندارد.

12 - کارخانه ها و پروژه هایی با کارگران حقوق نگرفته - از کارخانه های بخش خصوصی و دولتی گرفته تا پروژه های عمرانی عسلویه و وزارت راه و ... آکنده از کارگرانی است که عمدتاً هم عائله مند هستند ولی ماه هاست حقوق نگرفته اند.
بهتر است آقای احمدی نژاد در این بازدیدها - که باز هم نیازی به مجوز ندارد - با کارگرانی که ماه هاست بدون پول کار می کنند صحبت کنند و بپرسند: پدر جان ، برادر جان ! در این چند ماه از کجا آورده اید و خورده اید و تا کی می توانید به قرض گرفتن و فروختن دارایی هایتان برای امرار معاش ادامه دهید؟!

13 - آژانس - منظور ، آژانس اتمی و این جور جاهای پرطمطراق نیست ، بلکه همین تاکسی تلفنی های خودمان است.
بازدید از یک آژانس تاکسی تلفنی ، از دو جهت توصیه می شود: اول آن که جناب رئیس جمهور با چشم خود ببینند که چقدر بازاری و صنعتگر و استادکار ، در سال های اخیر ، از صدقه سری سیاست های دولت ایشان ورشکست شده و به مسافر کشی روی آورده اند و دوم این که ساعتی را سوار یکی از این تاکسی ها شوند ،کنار راننده بنشینند ، روی خود را به عنوان این که خوابند ، بپوشانند و از راننده بخواهند مانند تاکسی های گردشی ، ساعتی را در شهر بچرخند و کار کنند و درباره اقتصاد و معیشت و سیاست و دولت ، سخن به میان آورند. در این صورت ، آقای رئیس جمهور با گوش های خود چیزهایی را خواهند شنید که نه در جلسات رسمی گفته می شوند و نه در آیین های تشریفاتی و شعارزده.

14 - مغازه سر کوچه - بعد از بازدیدهای پیش گفته ، بد نیست آقای رئیس جمهور ، آخر شب نیز سری به مغازه معروف سر کوچه شان بزنند تا بدانند که حتی در آنجا هم از ارزانی خبری نیست و هر جایی که بروند ، آسمان همین رنگ است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
1
سنگ پا ...!!! راستی تولدش برپدرومادر محترم ایشان مبارک باشد . جل الخالق ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
1
البته بعد از بازدید از همه ی این جاها شاید هوس کنه بره اوین و بازدید کنه و .......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
1
عالي بود! نمره 20 مال شماست حرفي براي گفتن هم نيست.
اما كو گوش شنوا! بعضي ها پررو تر از اين حرفهان. حالا مي گي نه نگاه كن چند روز ديگه احمدي نژاد به قوه قضائيه چي مي نويسه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
هیچکدام از این موارد ناقض بازدید رییس جمهور از زندات اوین و اگاهی از وضعیت زندانیان نیست .میتوان به عنوان مکان پانزدهم (یا اول) درلیست تهیه شده گنجاند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
سفره مردم چه می شود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
یعنی میشه اینا را بخونه ...........!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
کاش بعد از این دید و بازدید های چهاردگانه سری هم به پارس جنوبی . پتروشیمی ها . طرح های مصوب حدود 120دور سفرهای استانی هم بزنند!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
اي كاش رئيس جمهور يك دختر نامزد كرده داشت تا ببيند جهاز جور كردن چقدر براي پدر مادر ها سخت شده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
جانا که سخن از زبان ما میگویی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
خیانتی که احمدی نژاد و دار و دستش به این مملکت کردن هیچ کس در طی این 32 سال نکرده... تا این مملکت بطور کامل نابود نشده باید احمدی نژاد برکنار و محاکمه بشه.....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
بابا بيكاريها بعدي يك إعلامه ميده كه
١)مغزاه داران بسيار بسيار راضي چون قيمتها لحظه اي رشد ميكنه و برادران كاسب لحظه اي سودشون چند برابر ميشه
٢)در ٤راه استانبول اونقدر اقتصاد خارجها نابود هست كه اصلا كسي خريد و فروض نميكنه تازه به نقل و قول از حسيني و يهمني ميگه وضع خريجها از اين بدتر هم ميشه
٣)بابا اينجا كه يكي از قسمتهاي بهشته تأجير كه رو يك ماشين وارداتي١٤٠-١٥٠ميليون سود ميكنه غلط ميكنه ناراضي باشه
٥)بابا برا همين من مرتضوي را گذاشتن رئيس بيمه قراره كل هزينه بينما را رو بيمه بده
٦)اصلا با اين شرائط مالي و اقتصادي جوان بيخود ميكنه به ازدواج فكر كنه كه بخواد تو ثبت أحوال دنبال طلاق باشه
٧)ايشالله به زودي اينترنت اسلامي و ملي راه اندازي شده و مشكل حله ضمنا دست استكبار جهاني هم از انحراف جوانان كوتاه ميشه
خسته شدم بقيه ًدوست ان كمك كنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
واقعا مطلب قوی و جالبی بود اما با توجه به روحیه فرافکنی که در آقایان وجود دارد در جواب خواهند گفت: "والا اگر دیگران دخالت نمی کردند ما یک جوری این مشکلات را برطرف می کردیم که مردم اصلا متوجه این فشارها نمی شدند".
به نظر بنده مصداق معجزه در هزاره سوم این است که این همه فلاکت برای مردم درست کنی اما صاف توی چشم مردم نگاه کنی و طلبکار هم باشی!!!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
اوه اوه تا پایان دولت دهم وقت نمیشه چون هرجا که میخواد بره باید 160نفر همراه خودش ببره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
از ماست که بر ماست.............؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
نویسنده محترم میخواهید14بار ایشان را بخندانید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
آقايان نماينده ها و مسئولان اكه 1 ماه بهتون دير حقوق بدن جه بلايي سر مملكت مياريد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
این همه سفر های استانی دولت..برای چیست ؟
برای خود نمایی و پروژهای غیر قابل اجرا ؟ مانند بردن اب دریای مازندران به استان خودشان و شهر گرمسار . خدایی تو دکتری؟
...
ناشناس
|
SWEDEN
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
ضمن پشتیبانی از 14 پیشنهاد ارائه شده وضعیت خطرناک سیاست خارجی را هم اضافه کنید و عین این مطلب را برای ان اقایی که معتقد است ایران در وضعیت پیشرفت مطلوب است هم بفرستید!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
اون که نمی خونه . . . فقط داغ دل ما تازه شد
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
یکی نوشته " یعنی میشه اینارو بخونه" فرض کن بخونه؟مگه می فهمه؟نه به خدا.مگه می شه رئیس جمهور مملکت باشی و از این چیزا زودتر از همه خبر نداشته باشی؟وقتی به روی خودت نمیاری...با نفهمیدن هیچ فرقی نداره.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
اگر رییس جمهور یک بیمار خاص تو خانه اش داشت ومی دیدبر اثر سیاست های اشتباهش هر روز دارو گران وکمیاب می شود آنوقت دور خودش می چرخید ونمی دانست کجا باید برود به خدا قیامتی هست وحساب کتابی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
جل الخالق جل الخالق ماشاالله‌…
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
دمت واقعاً گرم آفتاب
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
به نظر بنده مخاطب قراردادن شخص رئیس جمهور و طرح این سئوالات مطرح شده که قسمتی از مشکلات وگرفتاریهای مردم صبور ،نجیب کشورمان می باشد دور از انصاف می باشد به این گونه که بعضی افراد ، گروهها قصد دارند عامل این همه نابسامانی و خرابکاری را فقط شخص ریئس جمهور معرفی کنند در صورتی که مردم رنج کشیده و متضرر مملکتمان بانیان این خرابی ها را چه اشخاص وچه گروهها به خوبی می شناسند و بهتر است خود انان در پیشگاه خداوند قهار و ملت شریف اقرار به اشتباه وگناه نموده و تقاضای عفو وبخشش کنند وبرای جبران حقوقی که به گردن دارند عاجلا اقدام کنند وگرنه فردا دیر است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
توی گوگل سرچ کنید «بیانیه استادان دانشگاه انتخابات ریاست جمهوری». ببینید بند بند این فجایعی که اتفاق می‌افته را ما دانشگاهیان فقط با نگاه به بیسوادی و تخبتر احمدی نژآد و اطرافیان وی پیش‌بینی کردیم. مثل یک پزشکی که سرطانی را قبل از بدخیم شدن تشخیص داده باشه ما درست تشخیص دادیم. اما با چوب «بی‌ بصیرت» ما را راندند و بعضی از همکاران عزیز ما را از حقوق اولیه مثل امنیت شغلی یا حتی حقوق ماهیانه محروم کردند! این ظلم‌ها مطابق قوانین الهی بدون جواب نخواهد ماند و آقایان به اصطلاح با بصیرت به بادافره آنچه کرده‌اند گرفتار خواهند شد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
راستی سال 88 چرا اینها را نگفتید و برعکس تکذیب هم کردید ....؟؟...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
درسته که ایشون به عنوان رئیس قوه مجریه مسئول این کارها هستند ولی نقش دیگر قوا مثل مجلس و ... را نباید نادیده گرفت.تا چند وقته پیش از ایشون حمایت تام می شد حالا که موقع انتخابات شده و برای اینکه یه سری آدم رای بیارن حاضرند هر کاری بکنند.سیاست عجب چیزیه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
موافقم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
زنده باد
زنده باد
یه رونوشت هم به پاستور بزنید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
اینارو به سنگ بگی آب میشه رییس جمهورفکرنکنم قربوون دهنت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
خواهشا بیخود ازش طرفداری نکنین...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
افرین میگم به نگارنده مطلب که درد دل مرا یکجا بعرض رییس جمهورمان رسانده است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
یه سر هم بره سازمان صدا وسیما .من که توش موندم اونجا چه طور جایی که همه دنیا دارن از گشنگی میمیرن ودر عوض ایران روز به روز داره پیشرفته تر میشه. دو حالت دارد 1:یا ما پشت گوش مان مو داره .2: یا اونجا از یه کره دیگه ای اومدن واونجا هم مثل اینجا ایران واروپا دارن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
رسم ضعیف کشی در بین مردم ما این روزها رونق زیادی پیدا کرده است. ........
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
با با دستت ئرد نکنه درد دلمان را گفتی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
چهره های نگران و مضطرب مردم از وضعیت آینده .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
سلام. من خدا روشکر به کمک توانایی های خودم ماهانه پولی کاسب می شدم (یه میلیون تومان که الان باهاش . . . هم نمیکنن) راستش میخواستم ازدواج کنم ولی بااین وضعی که به پا شد میخوام پولی جمع کنم از این مملکت فرارکنم.نظرشما چیه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
سلام . با تشکر از اینکه درد دل تمام ملت ایران را در این چند سطر خلاصه نمودید . اما کو گوش ....... و چشم .......
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
یه جای دیگه یادتون رفته چادر زلزله زدگان آذربایجان..........
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
یه جای دیدنی تر یادتون رفت: آقای رئیس جمهور به عنوان یه مشتری بانک تشریف ببرن یه بانکی مثل رفاه یا ملی یا هر بانکی دیگر تقاضای یه وام 2 میلیونی بدن بعدش میفهمن مردم از دست این بانک ها به اصطلاح اسلامی چه میکشن؟ کارمند بانکی که از پول مردم برای خود زندگی ردیف کرده چجوری با مردم برخورد میکنه؟ یه جای دیدنی تر اما خیلی دورتر از پایتخت روستایی به اسم دیزج شیخمرجان در شبستر آ.ش . پیرزنی در محله بالا که ماهی هزار تومان دخل نداره که مجبور نشه به جای نون از آشغال بخوره اونموقع بیشتر بیت الملو به .......
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
خب در عوض ما داریم به یه جای بی آب و علف به نام قله های پیشرفت و افتخار می رسیم.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
كارتون عالي است.خسته نباشيد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
لطف كنند صورت درامد وهزينه كشوررابه مردم ارائه نمايند فقط دراين هفت سال هشتصد ميليارد دلارنفت فروختند.
چون درهمه مواردخودرااگاه مى دانند لطفا پس ازدانشگاه دقيقا به مردم بگوينددركجاوباچه مسئوليتى مشغول كاربه كاربوده اندتامردم متوجه شوند ايشان چرا همه چيزرامى دانند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
0
بنظربنده نه تنها آقای احمدی نژاد باعث وبانی تمام این نا بسامانیهای اقتصادی واجتمایی هستند .بلکه کلیه افراد سیاسی سه قوه باید پاسخگوی این افتضاح به مردم مظلوم ایران باشند. زیرا تاقبل از اینکه افتضاح کاریهای ایشان عیان شود.همه این افراد حامی بی چون وچرای ایشان بودند.وتمام طرحهای من دراوردی این اقا را به به کنان به خورد مردم بدبخت می دادند.حالا که کار به افتضاح کشیده اقایان منتقد ایشان شده اند.به قول معروف کی بود کی بود من نبودم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
0
0
صبوحی گر شود خالی جدا پیمانه می گردد ..... فقط به این لیست پیشنهادی استادیوم آزادی را اضافه نفرمایید.!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
0
0
بسیار عالی بود
دست شما درد نکنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
0
0
حتما سونامي و زلزله و سل كه در همه جاي دنيا مياد تقصير دكتر احمدي نژاد اين گراني ها هم زيادش كار همين... گروه فتنه است مردم همه چي رو ميفهم و به همين خاطر كه ساكتند . الودگي هوا از سالها پيش بوده و همه ميدونن كه فساد را چه جنسي چه اقتصادي و.... ..و خاتمي بوجود آورده و گسترش دادن گراني ها و تورم دورانعالي جنابان هم از ياد مردم نرفته ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
0
0
نقدها را بود آید که عیاری گیرند
تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.


گر مسلمانی از این است که حافظ دارد
وای اگر در پس امروز بود فردایی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
0
0
سلام من پيشنهاد ميكنم فارغ از اين مكانها نيم ساعت به بنده افتخار دهند با ماشين من يه دور تو خيابانها وكوچه هاي شهر مان بزنيم شايد مثل ما اين حس رو پيدا كنند كه بجاي ماشين سواري موج سواري ميكنند از بس شرايط آسفالت اين مسير ها داغون ونظارت در حد صفر هست، يعني واقعا اين مردم كه سرمايه نظام هستند مستحق اين وضعيت ميباشند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
0
0
آفرين مي گم به نگارنده وبه موارد ايشان يك مورد ديگر مي افزايم وآن بازديد از وزارتخانه راه وشهرسازي است وزارتخانه اي كه كارمندان بخش مسكن با كمترين هزينه صاحب خانه شده اند ولي كارمندان بخش راه از خانه وكاشانه محرومند بماند كه از كار هم بركنار شده اند آقاي رئيس من بعنوان يك كارمند ضعيف چه گناهي كرده ام كه بايد قرباني اختلاف خانوادگي وزيرتان باشم دوتا برادر ..در آذربايجان برسرمسائل خانوادگي بحث مي كنند ومن وپانصد نفر از قبيل من درفصل سرما از كار بي كار مي شويم جالب اينجاست كه كه اداراتمان در استانها بسته شده وما كارمندان وارباب رجوعها سرگردانيم اين ديگر مربوط به گروه وحزب وبي بي سي و... نمي شود اين از بي كفايتي وبي درايتي شخص رئيس است كه خدا... وحق من وهزاران نفر از قبيل من را بحق اين اعياد مبارك از اين مرد ..بگيرد اي كاش ........ چه گويم كه ناگفتنش بهتر است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
0
0
از قدیم گفتن : کسی که خوابه میشه بیدارش کرد ولی کسی که خودشو به خواب زده هیچوقت نمی تونی بیدارش کنی .......................
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
0
0
چه ربطي داره برادر عزيز . بعد از قرني حالا رييس جمهور حالا به هر نيتي خواسته از زندان ها بازديد كنه مگه خطا كزده؟ چرا همه چيزو با هم قاطي مي كنين.چرا فرا فكني ميكنين مگر از اختيارات رييس جمهور نيست كه در قانون اساسي براش در نظر گرفته شده .مسايل اقتصادي كه همش گناهش به گردن دولت نيست يه چيزه ديگه است چه ربطي به باز ديد از زندان ها داره مگه قتلگاه كهريزك يادتان رفته .....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
0
0
واقعا درد دل ما دردمندان را نوشتید فقط با خواندنش یک آه از سینه برآوردم و بس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
0
0
آفتاب چرا نظراتم را ناقص منعكس كردي در ادامه اش گفته بودم كه قوه قضاييه اگه مشكلي نداره چرا نميذاره رييس جمهور به اختيار قانوني اش عمل كنه كسيكه حسابش پاكه از محاسبه باكي نبايد داشته باشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
0
0
سیاست اقتصادی و خارجی احمدی نژاد بد....
ولی به اون آقایون که اون بالا نشستن هم بگید ما مسلمونیم فکر نکنم کار درستی باشه به خاطر تسویه حسابهای شخصی اینطوری بازارو بهم بریزن و دولتو مقصر بدونن
من نمیدونم چرا ما آدمای معمولی اگه یه اشتباه کنیم خدا سوسکمون میکنه ولی این آقایون اینطوری با زندگی و آینده مردم بازی میکنن و خدا کاری نمیکنه؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!حتما مقدسن دیگه
میدونم که این نظرو چاپ نمیکنید چون هنوز انقدر که باید ظرفیتتون بالا نرفته که انتقادپذیر باشید ولی اینو بدونید که ما میدونیم...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
0
0
به نظر من رسانه ها و همین شما نویسنده محترم هم در به وجود آمدن این وضعیت مسئولید پس این چند ساله کجا بود ید ؟چرا صدای اعتراض مردم را نمی شنیدید یا وارونه منعکس میکردید ؟شما ارباب جراید و آن رسانه ی.. ملی در به وجود آمدن این فلاکت تاریخی برای مردم شوربخت ایران نقش انکار ناپزیر ی دارید.به به و چه چه گفتن به یک انسانی که اصول اولیه ی اخلاق را نمید اند و .......!!! اما یک جای د یگر برای بازدید عالی جناب... منطقه سبزی کاران حصار همدان که با د یدنش تا چند سال حیران و سرگردان بمانند شما که د ولت های دیگر را به دلیل کارتن خوابهایشان ملامت میکنید در 2کیلومتر ی مرکز صدا و سیمای همدان منطقه سبزی کاری حصار واقع است که انبوه معتادان بی خانمان در داخل سبزی کار ها می چرخند و مواد خرید و فر وش می کنند و تازه الودگی ها را از طر یق سبزی منتقل میکنند . ببخشید خسته شدم خودتان به عنوان توریست تشریف بیارید و ببینید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
0
0
ايشان يكسري هم بزنه به سازمان برنامه و بودجه و قانون افزايش پلكاني معكوس حقوق كه سال اول اجرا كرد ببيند چه بر سر حقوق كارمندان آورده و چقدر باعث افزايش كارايي آنها شده است . ما هم نفهميديم يعني چه كه راننده حقوقش با يك دكتر و فوق ليسانس متخصص يكي باشه . دوباره تكرار كنم يادمان نره چي بود . قانون افزايش پلكاني معكوس حقوق . اين دنده معكوس ماشين نبود افزايش حقوق بود ولي بصورت افزايش پلكاني معكوس . اين فكر به ذهن انيشتن هم نرسيده بود دوباره تكرار كنيم يادمان نره . افزايش پلكاني معكوس . چقدر مسخره است تو كتابهاي گينس بايد ثبت شود . اولين قانون افزايش پلكاني معكوس در دنيا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
0
0
خانه ای برادر ازبن ویران است این فریاد مااب درهاون کوفتن است فریادمارادادرسی نیست ناله ما فرسنگها دراعماق است....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
0
0
یه سری هم باید به بازار خودرو بزنه. این رو هم اضافه کنین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
0
0
یکی از بهترین نوشته هائی است که در چند روز اخیر منتشر شده است بلی آقای رئیس جمهور واحدهای تولیدی دیگر یکی بعد از دیگری تعطیل نمی شوند بلکه دسته جمعی تعطیل و کارگرانش راهی ادارات کار و دادگاهها می شوند تا علیه کسانی شکایت کنند که تا دیروز عزیز بودند و از سیاستهای لج بازانه مسئولین دولتی به این روزگار گرفتار شده اند بانکها دست به مزایده کالاهای واحدهای تولیدی زده اند همین فردا کالای واحد تولیدی را به یک سوم بهای رسمیش به غاصبان کمین کرده می فروشند از واحد تولیدی هم جریمه طلب می کنند و هم سود و در عوض واحد مذکور تعطیل و دست بند بر دستان کار آفرینان زده می شود آدرسش شهر تبریز شهرک سرمایه گذاری خارجی است برین تحقیق کنین و متاسفانه بزرگان اجرائی کشور هم در فکر نامه نگاری و بازدید از زندان و ... هستند نمی دانم به شهدا و انقلابیون بیچاره چه جوابی داده خواهد شد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
0
0
آقای رئیس جمهور امروز بانک ملی در تبریز قطعات منفصله یک خودروسازی را با یک سوم قیمت مبداش به مزایده گذاشته است هیچ اقدام ما هم به نتیجه نرسیده است نه استاندار کاری کرد و نه بانک و ....
الآن به نظرتان چکار کنیم بانک تا به امروز جریمه،سود،انبارداری،تاخیر و ... را محاسبه کرده و کالا را با یک سوم قیمتش به مزایده گذاشته است آیا این ظلم نیست آیا این حمایت از تولید است؟
با این اقدام چگونه از واحد تولیدی حمایت می شود با چه مجوز شرعی کالای مردم را به یک سوم بها می فروشند؟ چه کسی مسئول این مشکل است ستاد تسهیل وزارت صنایع هم سعش را کرد ولی نتوانست کاری کند آیا کاری از دستتان ساخته است؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
0
0
تورو خدا اخبار شبکه خبر ایران و ببینید.... چه انتظاری میشه داشت وقتی همه چی رو وارونه میگن... اونقدر دروغ توش زیاده که حتی ساعتت رو هم جرات نمیکنی باهاش تنظیم کنی!
خرابی اوضاع قبل از احمدی نژاد هم بوده ولی الان تشدید شده قبول ولی ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
0
0
مقالتون واقعا عالي بود
خون جوانفكر ازبقيه دوستاني كه تو اوين دربندند وكساني كه اين بيرون در بندند
رنگين تر نيست
علي الحساب ازهمين١٤مكان پيشنهادي نويسنده ديدن كنن تا بعد!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
0
0
نمي گويم كه به رئيس جمهور نتازيد و چيزي نگوييد بلكه مي گويم كه به همه مسئولين بتازيد و اينها را به همه آنها بگوييد ۀ رئيس مجلس ،‌رئيس قوه قضاييه ، نمايندگان مجلس شما همه در اين وضعيت سهيم هستيد . بي جهت و با خواندن اين مطالب خوشحال نشويد شما اگر بيشتر در وضعيت هاي پيش آمده براي مردم مقصر نباشيد كمتر مقصر نيستيد شما ها اگر معتقد به فرداي قيامت هستيد بخود آييد و تا دير نشده حلاليت بطلبيد و به وظايف خود عمل كنيد و يا عطاي حقوق و مزاياي بالا را به لقايش ببخشيد و استعفا دهيد . اين وضعيت براي مردم نجيب ايران شايسته نيست .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
0
0
اپارتمان 38 متر کف موکت باز سازی شده 20 ملیون رهن 150 اجاره ...فکر نکنی بالای شهره
من که خجالت کشیدم !!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
0
0
حق همیشه پیروز و باطل نابود است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
0
0
به راه آهن شیراز -اصفهان سری بزنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
0
0
15/اصلانمی خادخودش روزحمت بده وجایی بره فقط یه برگشت به صحبتهای انتخاباتی وقولهایی که به مدم داده ویه مقایسه کوچولو بین اینکه مملکت روباچه وضعی تحویل گرفته والان درچه وضعی میخادتحول بده کفایت میکنه/به شرط صداقت/
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
0
0
آقای رئیس جمهور واقعا بسه .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
0
0
سنگ پای قزوین شنیدید؟
ما داریم میبینیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
0
0
خدا پدر و مادرتان رابیامرزد که واقعیتهای جامعه رو میگین برعکس صدا وسیما موفق باشین ودر پناه خدا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
0
0
خدا پدر و مادرتان رابیامرزد که واقعیتهای جامعه رو میگین برعکس صدا وسیما موفق باشین ودر پناه خدا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
0
0
انگار احمدی نژاد از کره دیگه اومده من وجود مشکل تو کشور رو منکر نمیشم ولی این انتخاب خود مردم و توهین به رییس جمهور یعنی توهین به ملت ..، به نظر میرسه این نوشته به خاطر خطوط حزبیه یعنی میخواد بگه که مردم اشتباه کردید به احمدی نژاد رای دادید و یا ا... اگه رییس جمهور هم حزبی خودتون بود باز هم به مشکلات فوق اشاره می کرددید ویا و یا وضع کشور رو با یه عینک دیگه می دیدید؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
0
0
دست مريزاد. بسيار زيبا نوشتي. البته جاهاي ديگري هم براي بازديد ايشان هست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
0
0
سلام.14 موردي گفته شد به نظرم زياده.فقط اقاي رئيس جمهور دوست دارم يك هفته خريد منزلش را انجام بده.ايا ميتونه با حقوق دانشگاهي كه ادعا ميكنه دريافت ميكنه تامين كنه.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین