کد خبر: ۱۷۶۹۷۱
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۰

سوءاستفاده ۱۱۷ میلیاردی از ارز مرجع

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیرکل بازرسی ویژه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، مجموع سوء استفاده شرکت های وارد کننده، از ارز مرجع را تاکنون 117 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بیش از 116 میلیارد و400 میلیارد تومان این رقم مربوط به چهار شرکت بزرگ وارد کننده خودرو است.

ˈسید مجتبی قاسمیˈ، عنوان کرد: از ابتدای طرح تشدید بازرسی و نظارت از شرکت های وارد کننده مواد اولیه و کالا با ارز مرجع ( از ۱۱ بهمن ۹۰ تاکنون) تاکنون موارد متعددی پرونده تخلف در حوزه مواد غذایی ، دارو ، قطعات ماشین آلات ، تایر ، کاغذ و سایر موارد تشکیل شده است .

وی گفت : از تعزیرات حکومتی انتظار داریم تا با در اولویت قرار دادن پرونده ها ، هرچه زودتر به سوء استفاده های صورت گرفته رسیدگی و رای نهایی را صادر کند.

قاسمی تاکید کرد:هم اکنون همچنان بررسی فرایند توزیع کالا توسط شرکت های وارد کننده با ارزمرجع دردستور کار است.

به گزارش ایرنا،وی ادامه داد : در صورتی که هر یک از افراد کالای وارداتی خود را اعم از خودرو یا غیره بدون قیمت گذاری توسط وزارت صنعت ، معدن و تجارت توزیع کنند ، به عنوان متخلف شناخته شده و پس از تشکیل پرونده، تخلفات آنها به مراجع قانونی ارسال می شود..

مدیرکل بازرسی ویژه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان افزود:هم اکنون تمامی سازمان های صنعت ، معدن و تجارت ۳۱ استان ، به بررسی پرونده وارد کنندگان کالا با ارز مرجع در استان خود می پردازند ودر صورت عدم قیمت گذاری و تعیین قیمت و توزیع در کانال های مشخص شده پرونده تخلف و به مراجع قانونی ارسال می شود .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
France
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
0
0
ای خدا اون بچه های با غیرت در خاکهای جنوب و غرب شهید شدند که این حضرات اینجوری با مال دنیا عشق کنند
الهی که خون شهدا گردن هر کسی به این مملکت خیانت بکنه را بگیره توی همین دنیا.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین