کد خبر: ۲۱۲۹۳۱
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۵

بارش برف در برخی نقاط کشور طی هفته آینده

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از بارش برف در مناطق سردسیر آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل طی روزهای شنبه و یکشنبه خبر داد و گفت: در روز دوشنبه هفته آینده رشته کوه البرز نیز سپید پوش خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: عبدالرضا امیدوار شهری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش سرعت باد در روزهای پنجشنبه و جمعه در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان، افزود: همچنین طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در شمال استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و برخی نقاط استان های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان رگبار باران با رعد و برق پیش بینی می شود که در روزهای دوشنبه و سه شنبه تشدید خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین با کاهش دما در نیمه شمالی کشور طی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه انتظار می رود در برخی نقاط مرتفع و سردسیر استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، اردبیل، دامنه های شمالی و جنوبی البرز در استان های گیلان، مازندران، گلستان، تهران، قزوین، البرز، سمنان و همچنین در مناطق مرتفع و سردسیر استان های خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی دمای هوا به ویژه در صبح روز سه شنبه به زیر صفر درجه برسد.

یه گفته وی از سه شنبه تا پایان هفته آینده باد و گردو خاک در شمال سیستان و بلوچستان سبب کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران در روزهای آینده اظهار کرد: دمای هوای تهران در روز پنجشنبه با حداقل 22 و حداکثر32 درجه سانتیگراد و در روز جمعه با یک درجه کاهش و دمای حداقل 22 و حداکثر 32 درجه سانتیگراد، صاف و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.

امیدوار شهری با بیان اینکه دمای هوا در شمال کشور از روز یکشنبه کاهش خواهد می‌یابد، افزود: با گسترده شدن بارش ها درهفته آینده دمای هوا در سواحل شمال غرب و غرب کشور و دامنه های جنوبی البرز دمای هوا به طور محسوسی کاهش خواهد یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین