کد خبر: ۲۱۲۹۴۹
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۱

همزمان با تثبیت قیمت دلار/ قیمت خودروهای داخلی در بازار تثبیت شد

در روزهای اخیر قیمت خودروهای داخلی در بازار به ثبات رسیده و با کمترین نوسان روبرو می‌شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: فعالان بازار وضعیت قیمت خودروهای داخلی را دارای یک روند ثابت معرفی می‌کنند. به گفته بسیاری از فعالان بازار قیمت خودرو همزمان با تثبیت قیمت دلار ثابت باقی خواهد ماند.

کارشناسان بازار خودرو نیز معتقدند بهترین زمان برای خرید خودرو در وضعیت با ثبات است. به گفته آنها اکنون در فصلی قرار داریم که هرساله شاهد ثبات بازار خودرو هستیم، بنابراین خانواده‌هایی که قصد خرید خودرو را دارند بهترین فرصت را پیش رو دارند.

گفتنی است از بازار خودروهای داخلی خبر می‌رسد که قیمت این خودروها نیز روند نسبتا با ثباتی را در حال طی کردن است و چند روزی است که تغییر نداشته  و در حدود قیمت کارخانه‌ای خرید و فروش می‌شود.

در حال حاضر رانا تا 31 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود این در حالی است که در تابستان قیمت این خودرو تا 33 میلیون تومان نیز افزایش یافت. سمند بنزینی نیز 27 میلیون و 700 هزار تومان خرید و فروش می‌شود؛ ضمن این که این خودرو با موتور ملی دوگانه سوز 30 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو 206 صندوق دار V8 با قیمتی معادل 37 میلیون تومان معامله می‌شود این در حالی است که خودرو مذکور در تابستان 39 میلیون تومان فروخته شده است. پژو 206 تیپ 5 نیز در فصل گذشته 39 میلیون تومان خرید و فروش می‌شد اما اکنون این خودرو با قیمت 36 میلیون تومان در نمایشگاه‌ها خرید و فروش می‌شود. قیمت محصولات سایپا هم در بازار نیز روند با ثباتی را طی کرد. در این میان تیبا 20 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد. پراید 131 فول 16.5 میلیون تومان و پراید 132 حدود 17 میلیون تومان و پراید 111 نیز 17.5 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود قیمت این خودرو در تابستان 18.5 میلیون تومان بود.

اما خودروهای چینی با نگرانی خریداران در بازار مواجه هستند. فعالان بازار می‌گوبند خریداران خودروهای چینی در بازار افرادی هستند که به دلیل طراحی جدید به سمت این خودروها گرایش پیدا کرده‌اند اما بیشتر این افراد نگران کیفیت این خودروها هستند. بیشتر مشتریان خودروهای چینی ضمن نگرانی از کیفیت و ایمنی خودروها از بابت خدمات پس از فروش آنها نیز کمی نگران هستند. به تازگی خودروهای چینی در بازار با معاملات نسبتا خوبی در بازار مواجه بوده‌اند به طوری که ام وی ام 315 و 530 یکی از خودروهای پرتقاضا چینی با قیمت 37 میلیون تومان معامله می‌شود. این در حالی است که در فصل گذشته خودروهای مذکور تا 40 میلیون تومان نیز داد و ستد شدند. 

به گزارش خبرآنلاین، همچنین X33 با قیمتی معادل 61 میلیون تومان در نمایشگاه‌های خودرو قیمت‌گذاری شده است. جک توجوی نیز در بازار با قیمتی معادل 32 میلیون تومان در حال معامله است. لیفان نیز از خودروهای چینی شاسی بلند تحت عنوان ایکس 60 با قیمتی معادل 64 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. لیفان 620 با حجم موتور 1800 سی سی نیز با قیمتی معادل 41 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین