کد خبر: ۲۱۳۳۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۰
کنگره ملی توسعه نظام پیمانکاری در عمران وشهرسازی

معرفی ساختار های مدرن پیمانکاری برای اولین بار در کشور

کنگره ملی توسعه نظام پیمانکاری در صنعت عمران و شهرسازی 20 و 21 مهرماه سالجاری در مرکز همایش‌های صدا و سیما در قالب 8 پانل تخصصی و رونمایی از مراکز نوین کسب و کار شهری (مرکز مشارکت عمومی، خصوصی و اجتماعی) برگزار می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ستاد خبری، این کنگره بعنوان بزرگترین گردهمایی فعالان حوزه عمران و شهرسازی با حضور مدیران ارشد بخش دولتی و خصوصی، بانک ها و موسسات تامین سرمایه، مشاوران، پیمانکاران و شهرداران و روسای شورای شهر مراکز استانها برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این همایش بررسی اجرایی نمودن راهكارهای نوین پروژه یابی و اجرای پروژه های عمرانی و شهری با رویكرد مشاركت های عمومی، خصوصی و اجتماعی"pspp" است. همچنین توسعه زیرساخت ها با رویكرد ساختارهای مدرن پیمانكاری، مشاركت عمومی، خصوصی"ppp" و بررسی نیاز امروز نظام پیمانكاری به ایجاد مركز بین المللی توسعه مشاركت از دیگر اهداف این کنگره ملی می باشد. 

به گزارش خرداد، در این رویداد ملی با معرفی و آشناسازی فعالان اقتصادی عرصه خصوصی و دولتی با ساختار ها و سازوكارهای نوین پیمانکاری و مهندسی قراداد به توانمند سازی بخش خصوصی و رفع دغدغه های كارفرمایان و همچنین انسجام و قاعده مند سازی پروژه ها و كوچك سازی دولت در راستای برنامه پنجم توسعه كشور پرداخته خواهد شد تا اقدامی بنیادین را در این زمینه به منصه ظهور رساند.

لازم به‌ذکر است که این کنگره با حمایت و حضور مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی، شهرداری تهران و حضور گسترده و فراگیر انجمن‌های صنفی در قالب 8 پانل تخصصی و چندین کارگاه آموزشی مرتبط برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه کنگره به شماره 7-88172144 تماس و یا به آدرس www.irancontcity.com مراجعه نمایند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین